    Subject: Re: Fv jako zadaszenie.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 15 Sep 2021 07:48:42 +0200

    W dniu 2021-09-14 o 23:30, Kris pisze:
    > Pochwalisz się czy i na jaką kwotę wystawilliście fakturę za układanie 350m2
    styropianu przez 3 ludzi w 3 tygodnie?
    > Bo pisałeś że tyle czasu to robiliscie. 3 ludzi, 3tygodnie.

    Żadnej faktury nie wystawiałem, bo ani złotówki nie wziąłem za tę
    robotę. Wręcz przeciwnie - dołożyłem, bo dałem od siebie sporą część
    materiałów do przeróbek instalacji. Ja nie jestem Kris, który jest tak
    pazerny, żeby "kroić" rodzinę - swojego chrześniaka, którego traktuję
    jak własnego syna, a on mnie jak własnego ojca. Nie robiła tego żadna
    firma, zwłaszcza moja firma. Robiliśmy to rodzinnie.

    Wcześniej tłumaczyłem dlaczego układanie styropianu trwało tak długo, że
    wszystkie instalacje były źle poukładane. Nie były zebrane w wiązki
    tylko przebiegały jak popadnie. Przez to styropiany trzeba było docinać
    i bruzdować, a następnie piankować, aby udało się utworzyć w miarę
    jednolitą, stabilną powierzchnię pod ogrzewanie podłogowe i żeby małe
    kawałki jakoś się trzymały całości.

    Napisałem to wtedy jako przykład, bo twój klon zenuś wymyślił, że taniej
    będzie kupić styropian i wycinać w nim otwory tworząc bloczki do budowy
    ścian, które będą zalane betonem, niż kupić specjalne bloczki do budowy
    ścian. Zenuś wymyślił jeszcze, że można do tego celu zatrudnić ludzi z
    firmy, którzy będą to robić za miskę zupy, albo całkiem za darmo.

    Aby ukrócić kolejne, twoje insynuacje od razu odpowiadam: nie
    układaliśmy tych instalacji. Chłopak kupił dom w stanie surowym z
    ułożonymi instalacjami elektrycznymi i wodnymi. Ja mu ogarniałem te
    instalacje, bo było wiele błędów, ale nie było czasu aby wszystko
    rozwalić i ułożyć od nowa.

    Przestań już pisać te insynuacje, bo tylko świadczą o tobie, że jesteś
    parszywą, chamską i złośliwą gnidą.