  • Data: 2021-07-19 09:15:01
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Stanisław Lem pisał (podobno), że "nikt nic nie czyta". I maiał rację --
    > jak coś na zdjęciu z grubsza podobne jest do owada z obrazka w Wikipedii,
    > to już bez przeczytania opisu można twierdzić, że to biegacz skórzasty.
    > Nawet gdyby wbrew zapisom owej świętej księgi zwierz był fruwaczem.

    > Biegacza skórzastego znam dobrze. Trudno go z czymś pomylić. Wspaniałe,
    > ogromne chrząszczysko, nie takie łatwe do napotkania, jeśli się nie
    > wie, gdzie szukać. O tym panatomaszowym nie wiemy nawet, jakiego jest
    > wzrostu. Z fotograffi trudno wywnioskować, a to podstawowa informacja
> [...]
    Wysyłam zdjęcie ze wzrostem:
    https://www.dropbox.com/s/zxdbijbcekfwgpn/Biegacz.jp
    g?dl=0
    Jeśli chodzi o fruwanie to z ziemi nie podfrunie ale siedząc
    wieczorem na tarasie kilka spadło mi na głowę lub na ramię,
    więc wywnioskowałem że do spadania używa skrzydeł, a skąd
    się wziął na takiej wysokości żeby mi spaść na głowę to tego
    nie wiem.
    --
    Tomasz

    Avast.