  • Data: 2021-07-19 14:40:53
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-19 o 13:23 +0200, FEniks napisał:
    > Tej wielkości bym się akurat tak nie czepiała, bo przecież te
    > chrząszcze chyba rosną

    Wydaje mi się, że większość przepoczwarzających się stworzeń nie rośnie
    po przepoczwarzeniu się. Jarek pisał o pancerzyku, ale to chyba szersza
    reguła.

    > Mnie w domu okresowo nachodzą żuczki podobne do biegaczy. Głowy nie
    > dam, że to one, ale pokrojem i zachowaniem bardzo je przypominają

    Oby nie był to spuszczel albo jaki inny parkietowiec. Te, w
    przeciwieństwie do biegaczy, mogą narobić niemałych szkód.

    > Po dochodzeniu dochodzę do wniosku, że to może być dzier włochaty.
    > Zachowanie i wygląd na to wskazują.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzier_w%C5%82ochaty

    Nie żebym się jakoś czepiał, bo i mnie on przekonuje, ale przypomnę
    nieśmiało że "wyraźnie widać, że jest czarny, a ten ze zdjęcia jest
    brązowy". :)

    Mateusz