  • Data: 2021-07-19 17:25:23
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że większość przepoczwarzających się stworzeń nie rośnie
    > po przepoczwarzeniu się. Jarek pisał o pancerzyku, ale to chyba szersza
    > reguła.

    Tak na marginesie - właśnie to jest ciekawe, skąd w takim razie wynikają
    różnice w wielkości ich ciała?

    Pamiętam, jak na jednej z pierwszych lekcji biologii powiedziałam, że
    mucha nie rośnie (bo gdzieś wcześniej wyczytałam czy skądinąd
    wiedziałam, że przeobraża się z larwy), i - delikatnie ujmując -
    zostałam sprostowana przez nauczycielkę, że głupoty opowiadam, że
    wszystkie stworzenia rosną.

    --
    Ewa