  • Data: 2021-07-19 23:20:59
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > Zdaje się, że owady wkrótce mają zdominować nasze stoły.

    Kiedyś dominację na stołach zwalczano metodami propagandowymi:

    https://i.pinimg.com/originals/75/54/89/755489f9969e
    abe96e838ce23cd07996.gif

    > A, tą jedyną zachwycałam się już w dzieciństwie. Też dawno nie
    > widziałam. Widuję czasem takie bardziej niebieskie błyszczące,
    > nie wiem, czy to z tej samej (pod)rodziny.

    Rodzina ta sama, co guniak i ten drugi jego kolega chrabąszcz.
    Jeśli niebieski, błyszczący i chodzi pieszo, to żuk gnojarek.

    Jarek

    --
    Muszka plujka i żuczek gnojarek
    Stanowili dość dobraną parę.