  • 81. Data: 2020-04-13 12:15:37
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 11:59, collie pisze:

    > Ludzie nie tacy mądrzy jak Ty, nie musieli podejmować takich decyzji,
    > gdyż ustawiali sobie i tu (CO), i tu (CWU) temperaturę 40 st.
    > I kondensacja wówczas była, i ogrzewanie w normie, i ciepła woda
    > w prysznicu, gdzie termostatyczna bateria i tak ustawiona była na 38.
    >
    > Czy to tak trudno jest Ci zrozumieć? Czy aż tak mocno jesteś ograniczony?
    > Że się posłużę słowami mądrego inaczej.

    Niby co to ma zmienić, że sobie ludzie poustawiali tu i tu 40'C? Kocioł
    zaczął jednocześnie grzać CO i CWU? Widziałeś kiedykolwiek taką instalację?

    Szkoda, że ty nigdy nie zrozumiesz jaki jesteś głupi i jak debilne są
    twoje porady.

  • 82. Data: 2020-04-13 12:49:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, April 13, 2020 at 12:16:25 PM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Niby co to ma zmienić, że sobie ludzie poustawiali tu i tu 40'C? Kocioł
    > zaczął jednocześnie grzać CO i CWU? Widziałeś kiedykolwiek taką instalację?

    A co w tym dziwnego? Trzy kliki na krzyz w sterowniku buderusa ;) i masz jednoczesne
    grzanie:

    instrukcja:
    https://www.bosch-climate.us/files/6720618142_2107_I
    nstallation_Service_US.pdf

    8.3 DHW priority
    For the heating circuit 02 with mixing valve (if installed), you can set the DHW
    priority or DHW heating in parallel to the heating mode.
    Please note that if you select DHW heating in parallel to heating mode, it will take
    longer to recharge the tank.
    The factory setting is:
    Changing the DHW priority
    For DHW priority: "ON"

  • 83. Data: 2020-04-13 13:04:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Twój instalator zrobił duże >oczyy, bo jest niedouczony i o >wielu rzeczach
    >nie ma najmniejszego pojęcia.

    Za to ty nie znając człowieka już wiesz co on potrafi a co nie

    >Cały czas piszesz "będzie >działał"

    Nie "będzie działał" a "działa"

    >i przypisujesz nam

    Trójca Święta z Ciebie?

    >Masz jakąś manię konfabulowania >ii przypisywania innym swoich
    >wymyślonych fantazji, a >następnie prowadzenie krucjaty >wobec tych
    >wymyślonych przez siebie mitów.

    Kurczę przeczytaj to jeszcze raz O Sobie piszesz

    >Cała rzecz się rozchodzi nie o >"czy
    >będzie działał" lecz "jak będzie >działałł".

    napiszę po raz kolejny od listopada działa i podejrzewam że dalej działać będzie

    >bo z powodu taktowania

    Jeszcze raz napiszę kocioł nie taktuje

    >Tym bardziej, że samemu zrobiłeś >"interes życia" i dałeś się
    >wyruchać
    >jakiemuś niedouczonemu paprokowi,

    Co się chamskich odzywkach wyżej pisałaś czy to nie Ty?

    >Później przyjdzie wymienić >bojler i przerobić układ.

    Co kurczę przerabiać?
    Skoro ten bojler działa to kupię taki sam albo podobny i sam w godzinę wymienie

    > i który nie
    >będzie sprawiał problemów to >trzeba będzie nieco poprzerabiać >kotłownię.

    jakich problemów skoro ten nie sprawia problemu kupię taki sam i wymienię bez żadnego
    przerabiania.

    >Chyba nie sądzisz, że ten paprok >przyjdzie Ci to zrobić za friko?

    Tylko cham i i prostak może napisać takie słowa o człowieku którego nie zna

  • 84. Data: 2020-04-13 13:23:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 13:04, Kris pisze:
    > Za to ty nie znając człowieka już wiesz co on potrafi a co nie

    Chłopie. Wiedza jest wiedzą. Jeżeli powszechną wiedzą jest, że 2 + 2 = 4
    , a ktoś twierdzi inaczej to mam prawo twierdzić, że ma braki w
    wykształceniu i jest nieukiem.

    > Co się chamskich odzywkach wyżej pisałaś czy to nie Ty?

    Jako pierwszy uskuteczniłeś chamskie ataki na moją osobę i robisz to nie
    po raz pierwszy.

> [...]
    > jakich problemów skoro ten nie sprawia problemu kupię taki sam i wymienię bez

    Tak zrób i ciesz się, że masz najwspanialszy kocioł i najwspanialszy bojler.

    > Tylko cham i i prostak może napisać takie słowa o człowieku którego nie zna

    Czyli jesteś chamem i prostakiem, skoro cały czas piszesz takie słowa o
    mnie, nie znając mnie kompletnie. Do tego robisz to nagminnie w wielu
    wątkach i tematach o których nie masz najmniejszego pojęcia.

    Żegnam.

  • 85. Data: 2020-04-13 13:35:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jako pierwszy uskuteczniłeś >chamskiee ataki na moją osobę i >robisz to nie
    >po raz pierwszy.

    Zacytujesz?

  • 86. Data: 2020-04-13 13:38:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czyli jesteś chamem i >prostakiem, skoro cały czas >piszesz takie słowa o
    >mnie, nie znając mnie >kompletnie. Do tego robisz to >nagminniee w wielu
    >wątkach i tematach o których nie >masz najmniejszego pojęcia.

    Linki/ cytaty zapodasz?
    Akbo mnie z kimś pomyliłeś albo kłamiesz

  • 87. Data: 2020-04-13 16:01:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.04.2020 12:05, Uzytkownik wrote:
    > Zauważ, że poza mną w tym wątku kilka osób potwierdziło

    Mnie nazwałeś samozwańczym, niedouczonym hydraulikiem. Także tego...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 88. Data: 2020-04-13 18:29:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mnie nazwałeś samozwańczym, niedouczonym hydraulikiem. Także tego...

    Chmmm.....?

    To Ty zrobiłeś Krisowi tę instalację? :)

  • 89. Data: 2020-04-13 19:31:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    >To Ty zrobiłeś Krisowi tę >instalacjęę? :)

    Lubisz ubliżać ludziom których nie znasz a od których jak myślę dużo byś się nauczyć
    mógł.

    Sprostujesz bzdury które chociazby w pierwszym i trzecim poście w tej dyskuski
    poczynileś?

  • 90. Data: 2020-04-13 21:04:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 12:15, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Szkoda, że ty nigdy nie zrozumiesz jaki jesteś głupi i jak debilne są twoje porady.

    Sameś, bucu, napisał -

> [...]
    > decydować czy mieć letnią wodę do kąpieli czy też saunę w domu, a poza tym
    > wysokie rachunki, bo kondensacja "szła się jeb...."

    - więc co się mnie pytasz, czy widziałem? Dostałeś tylko ode mnie dobrą-radę-
    zawsze-w-cenie jak masz żyć w opisanych warunkach. Ale nie dziękuj, bo mam to
    w... no wiesz. Bucu.