  • 11. Data: 2010-12-29 10:31:07
    Temat: Re: Jedna czy dwie tyaryfy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:79d25d7a-1843-47d4-bfc1-d7c31909c38f@z9g2000yqz
    .googlegroups.com...
    On 29 Gru, 10:15, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
    > Taryfa G12 ta szy pr d w godz 13-15 i 22-6 we wszystkie dni tygodnia

    Powyższe godziny dotyczą czasu letniego czy zimowego?
    -------------

    UTC +1
    Nie zmieniają się.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-12-29 10:38:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Taryfa G12 ta szy pr d w godz 13-15 i 22-6 we wszystkie dni tygodnia

    >Powyższe godziny dotyczą czasu letniego czy zimowego?

    Całego roku.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-12-29 10:58:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Taryfa G12 tańszy prąd w godz 13-15 i 22-6 we wszystkie dni tygodnia
    > Taryfa G12W tańszy prąd w godz 13-15 i 22-6 w dni robocze oraz cała dobe
    > w soboty niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy
    > Przeliczyłem u siebie dla G12W i teoretycznie zaoszczedziłbnym t3 zł w
    > stosunku do G12 ale w praktyce pewnie więcej gdyz w weekendy więcej zuzywa
    > sie prądu z reguły a jest on w tej taryfie sporo tańszy w te dni

    http://www.voila.pl/488/1cw6d/

    Poprawiona tabelka i dodałem zestawienie dla G12W

  • 14. Data: 2010-12-29 11:50:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kris" <k...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Całego roku.

    Oj bo się zdziwisz.

    MJ

  • 15. Data: 2010-12-29 12:03:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Kris" <k...@w...pl> writes:

    > http://www.voila.pl/488/1cw6d/
    >
    > Poprawiona tabelka i dodałem zestawienie dla G12W

    W kolumnie E, pozycje E7 do E19, obliczasz biorąc zawyżona cenę (G4
    zamiast E4, 0.59 zamiast 0.51 zł).

    MJ

  • 16. Data: 2010-12-29 12:04:36
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    I po to aby zaoszczędzić miesięcznie 30zł miałbym kupować stado
    zegarów sterujących nie spać po nocach bo trzeba zmywać, prać,
    wyciągać i porozwieszać bo do rana w pralce zgnije.
    Ja i cała rodzina mamy zmieniać swoje przyzwyczajenia i komfort życia
    na gorszy za 30 złotych?

    Nawet za stówę bym tego nie zrobił.

    Marek

  • 17. Data: 2010-12-29 12:04:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Przemek" <r...@o...pl> writes:

    > Standardowo mam 1/3 zuzycia w droższym czasie, 2/3 w tańszym, piorę,
    > myje gary, prasuję w tańszej taryfie.

    Pierzesz i prasujesz po 23 (w lecie)? Czy przed 7 rano?

    MJ

  • 18. Data: 2010-12-29 12:08:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> writes:

    > I po to aby zaoszczędzić miesięcznie 30zł miałbym kupować stado

    Wg moich szacunków oraz poprawionej tabelki wątkodawcy nawet mniej,
    jakąś dychę...

    Prisajzli.

    MJ

  • 19. Data: 2010-12-29 12:11:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > "Kris" <k...@w...pl> writes:
    > W kolumnie E, pozycje E7 do E19, obliczasz biorąc zawyżona cenę (G4
    > zamiast E4, 0.59 zamiast 0.51 zł).

    O faktycznie
    Teraz wynik wyszedł trochę gorszy. Oszczędności to 5-8%
    Dzięki

  • 20. Data: 2010-12-29 12:32:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >porozwieszać bo do rana w pralce zgnije.
    > Ja i cała rodzina mamy zmieniać swoje przyzwyczajenia i komfort życia na

    Ostatnio sporo bzdur produkujesz.
    W moim przypadku nie kupowałbym żadnych zegarów.
    Tylko przy zmywarce i pralce musiałbym pilnowac aby chodziły w drugiej
    taryfie. zmywarka ma swój programator, pralki tez maja- moja akurat nie ma
    ale nie problem dla żony włączać pranie o 13tej
    A taryfa weekendowa nad która się powaznie zastanawiam oszędności przyniesie
    pewnie jeszcze wieksze jak wyliczyłem. W weekndy więcej ogląda się TV,
    więcej korzystam z elektronarzedzi, w weekendy dużo korzystam z piekarnika.
    W tabelce był błąd za którego wychwycenie dziękuje Michałowi ale pomimo tego
    i tak wychodzi g12taniej jesli jest duży udział odbiorników pracujacych non
    stop
    Kwestia zmiany taryfy wymaga przemyślenie więc m.in po to załozyłem ten
    watek

    No i druga powazniejsz sprawa, w 2012 planuje rozpocząc budowe drugiego domu
    i bardzo poważnie zastanawiam się nad ogrzewaniem go prądem. Wszędzie
    podłogówka i albo elektryczne maty grzejne albo duży bufor grzany w drugiej
    taryfie i podłogówka tradycyjna wodna.
    Koszty ogrzewania zblizone do grzania pewnie a koszty inwestycyjne niższe.
    Temat tez chętnie poddałbym pod dyskusje