  • 71. Data: 2013-12-10 12:50:21
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>

    W artykule <52a62968$0$2164$65785112@news.neostrada.pl> uzytkownik napisal(a):

    > Zapewne porównuje dobrze ocieploną styropianem chałupkę, w której ma
    > podłogówkę z domem rodzinnym, krytym jeszcze strzechą i klepiskiem
    > zamiast podłogi, w którym stara kuchnia z podkową "napędzała" żeliwne
    > grzejniki żeberkowe. Gdzie jako dziecko pamięta jak mu przymarzały śpiki
    > pod nosem, kiedy węgiel przestawał się palić ;)

    Mozesz mi dać swój adres e-mail??
    Mam pytania nt. ogrzewania. Chciałem popytac o możliwe rozwiązania.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 72. Data: 2013-12-10 12:51:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 10:08:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >To nie marketing - w najwieksza sniezyce o 20.00 w styczniowy albo lutowy
    >weekend naprawa awarii trwala ponizej 2h. W tym czasie lezalo wszedzie
    >pol metra sniegu, sluzby zalecaly pozostawanie w domach, na infolinii
    >wtedy jeszcze vattenfalla uruchomiono automatyczny serwis z informacjami
    >o awariach - bylo ich kilkadziesiat na calym slasku. Mi to wystarczy, wy

    Ja nie o tym. Ja o marketingu, jak to Adas znow ma cos najlepsiejszego, tą
    razą najlepsiejszy tauron.

    >sobie mozecie bajdurzyc o marketingu (swoja droga jakim marketingu? widzial
    >ktos z was gdzies kiedys jakas reklame vattenfalla? bo ja nie).

    Cale chmary, przypomnij sobie, np. chlopczyka wyobrazajacego sobie siebie
    jako mistrza tenisa, odbijajcego pileczke od sciany przy sztucznym swietle.
    Bylo roznych podobnych reklam mnostwo w telewizorni. Wszystko Wodospad.

    Natomiast Tauron (bo niepełnosprytnie sobie tutaj podstawiles Vattenfalla
    miszczu) organizuje cala kupe koncertow i innych kampanii spolecznych.

  • 73. Data: 2013-12-10 12:59:54
    Od: Green <*cotrzebausun*lin_aquarius@wp.pl>

> [...]

    Mozesz mi dać swój adres e-mail??
    Mam pytania nt. ogrzewania. Chciałem popytac o możliwe rozwiązania.
    Jeśli znajdziesz chwile czasu,rzecz jasna :)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga

    ____________________

  • 74. Data: 2013-12-10 13:14:45
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wcale nie. Na górze nie mam podłogówki poza łazienką. Już pisałem, że
    > ciepłe powietrze ociepla sufit a sufit to podłoga na górze. Problem się
    > sam rozwiązuje i jest ciepło.

    No to ci napisałem że sufit czyli podłoga są ciepłe i to one oddadzą ciepło.
    Wiem bo u mnie tak to działa. A tak poza tym to gdyby miało nie być prądu
    nawet przez tydzień to paląc samym tylko kominkiem mam w najzimniejszym
    miejscu w domu 18-19stC. Kominek jest centralnie na środku domu bez płaszcza
    i rozprowadzania ciepła.

  • 75. Data: 2013-12-10 13:23:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 10:47:06 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Wcale nie. Na g�rze nie mam pod�og�wki poza �azienk�. Ju� pisa�em,
    �e ciep�e
    > powietrze ociepla sufit a sufit to pod�oga na g�rze. Problem si� sam
    > rozwi�zuje i jest ciep�o.

    Jak ktos ma podlogowke na poddaszu to pod posadzka ma tez styro.
    Nawet jak ktos planuje kaloryfery to i tak te styro sie daje (chocby dla
    celow akustycznych) wiec sufit parteru NIE grzeje poddasza :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2013-12-10 13:31:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:01:40 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > R�nica polega na tym, �e w przypadku ogrzewania grzejnikowego o ma�ej
    > pojemno�ci wody w obiegu CO, zaraz po wy��czeniu ogrzewania odczujemy
    > spadek komfortu, a w przypadku pod�og�wki znacznie p�niej odczujemy
    > spadek komfortu.

    Powtarzasz to co napisalem 10 postow wyzej:

    "Nie wiem czy jest sens w ogole dyskutowac -> wylacz sobie kaloryfery to
    w 30 min zrobi sie nieprzyjemnie chlodno. Wylacz podlogowke to za 24h moze
    zauwazysz ze zrobilo sie mniej przyjemnie."

    A z czym tak zaciekle walczyles piszac referaty o podstawowych rzeczach o
    ktorych kazdy srednio rozgarniety czlowiek wie.

    Przypominam ze rozmawialismy o wplywie awarii pradu na komfort domownikow
    w nim przebywajacych i moja propozycja zamiast stosowania wymyslnych systemow
    podtrzymywania zasilania - po prostu zrobic podlogowke w calym domu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 77. Data: 2013-12-10 13:36:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:02:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > jedn� awarie da sie usun�� w 2 godziny, inn� w 5 czy 10. A jak jest du�o
    > awarii naraz jak bedziesz na pocz�tku kolejki do bedzie 2 godziny, a jak
    > koniec to 2 tygodnie :)

    Wtedy bylo BARDZO duzo awarii - infolinia podawala z automatu kolejne
    miasta i czasy usuniecia awarii - wszedzie max 3-4h. Nie wyobrazam sobie
    gorszych warunkow do usuwania awarii niz tamte :)

    Dlatego spie spokojnie. 25 lat mieszkalem w bloku i nie pamietam ani jednej
    awarii dluzszej niz 1-2h. Od 2007 na mojej dzialce / w domu byla jedna
    wspomniana awaria usunieta w 2h. Oprocz tego nie bylo ani jednej awarii.
    Mam wiec podstawy uwazac, ze pod tym wzgledem jestem bezpieczny.

    Argumenty "uzytkownika" ze jak padnie prad to nie kupie agregatu bo w marketach
    beda kolejki jest po prostu z dupy wziety i az zal z takim czyms dyskutowac.
    Na allegro jest ponad 5 tys agregatow wystawionych - ze niby wszystkie nagle
    zostana wykupione? :)) Klikam kup teraz i jutro mam go w domu, nie musze
    stac w kolejkach jak idiota za PRLu. No ale co kto lubi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 78. Data: 2013-12-10 13:40:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:07:29 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Ah..., a� ci�nie mi si� na usta "w d... by�e�, g... widzia�e�" ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZxrlXio4NRM
    >
    > http://www.kampaniespoleczne.pl/artykuly.php?artykul
    _id=548

    Ja sie nie pytam czy vattenfall sie gdzies reklamowal tylko czy widziales
    gdzies jego reklame? A Ty mi wklejasz jakas norweska wersje reklamy :D

    Zebym dal sie wmanipulowac marketingiem to musialbym byc przez nich atakowany
    m.in. reklamami. Akurat vattenfall czy tauron maja moim zdaniem strasznie
    slaby marketing wiec to kolejny argument z tzw. dupy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2013-12-10 13:44:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:11:01 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ada� ma generalnie s�aby kontakt z rzeczywisto�ci�.

    Odezwal sie grupowy klaun :)

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2013-12-10 14:27:23
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:02:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Wtedy bylo BARDZO duzo awarii - infolinia podawala z automatu kolejne
    > miasta i czasy
    > usuniecia awarii - wszedzie max 3-4h.

    Kilka razy miałem awarie. Na infolini jak zbliżała się godzina
    zakończenia to po prostu zmieniali informację przesuwając godzinę
    zakończenia i tak co telefon na infolinie to najwyżej w przeciągu 2
    godzin awaria zostanie usumięta, a w rzeczywistości było to łącznie 8-10
    godzin.

> [...]
    > awarii.
    > Mam wiec podstawy uwazac, ze pod tym wzgledem jestem bezpieczny.

    Zależy gdzie. Tam, gdzie instalacje są nowsze, prowadzone w ziemi o
    wiele rzadziej dochodzi do awarii.
    Tam, gdzie są linie napowietrzne, byle wichurka i ludzie nie mają pradu
    przez dzień lub dwa.

    > Argumenty "uzytkownika" ze jak padnie prad to nie kupie agregatu bo w
    > marketach
    > beda kolejki jest po prostu z dupy wziety i az zal z takim czyms
    > dyskutowac.

    Kolego, nie z dupy tylko z życia. To są fakty, a nie twoje gdybania.

> [...]
    > musze
    > stac w kolejkach jak idiota za PRLu. No ale co kto lubi.

    Jak nie będzie prądu to ty kupisz agregat i przywiozą ci na drugi dzień
    :)
    Masz fantazję, że hej.
    Po pierwsze musiałbyś znaleźć sprzedawcę, który ma towar od ręki i
    wysyła go w dniu złożenia zamówienia.
    Po drugie musiałbyś znaleźć firmę kurierską, która ci dostarczy agregat
    w jeden dzień.
    Po trzecie musiałbyś złożyć zamówienie przez internet, a tu musisz
    dysponować działającym bez prądu z sieci komputerem oraz działającą
    linią internetową. Jak korzystasz z internetu GSM to możesz liczyć
    ewentualnie na połączenie, ale w przypadku stałych łączy DSLAM-y także
    potrzebują prądu, aby móc działać.