  • 311. Data: 2017-01-15 15:37:07
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-14 o 21:31, Kris pisze:

    > Dawno takich bajkopisarzy tu na grupie nie było. Jacuś wraca do formy. Płaszczycy
    jeszcze brak;)

    Bóg wszechwiedzący przemówił :)

    Ta pycha Cię zgubi.

  • 312. Data: 2017-01-15 16:49:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ano wlasnie ludzie nie potrafia na trzezwo swojrzec ne niektore sprawy. Potrafisz
    wytlumaczyc dlaczego ludzie w Polsce nie lubia Putina albo Zydow? Ani Putin ani Zydzi
    nikomu urodzonym w wojne i po wojnie nic nie zrobili. Na dodatek Polak to mieszaniec
    przede wszystkim Zyda i Rosjanina.

  • 313. Data: 2017-01-15 17:16:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 13:25:27 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > No daj no w koncu przykład bedący czymkolwiek wiecej niz projekcją twojej niechęci
    do pisu. Weta nie dał to łamie powagę, buahahahaha

    To jest właśnie najciekawsze= od kilku dni padają pytania o konkretne przykłady
    "łamania powagi urzędu" i powstają w odpowiedzi wielgachne posty, niektóre
    wierszykami zakończone, a nikt przykładu konkretnego nie poda.
    Ale czekam dalej może ktoś w końcu coś sobie przypomni.
    Przypomnę chodzi o konkretny przykład łamania powagi urzędu Prezydenta czy jakieś
    inne kompromitujące Dude jako Prezydenta
    A z innej beczki- dzisiaj pół województwa objeździłem, wszędzie widać ludzi z
    serduszkami, identyfikatorami WOSP itp. I tak zapewne w całej Polsce a przed chwilą
    Teleexpres jednym zdaniem zaledwie o tym wspomniał. Żenujące.

  • 314. Data: 2017-01-15 18:21:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Na stronach tvpinfo nic zupelnie. Przyklad telewizji pisowskiej zamast uczciwej.
    Niestety...

    b.

  • 315. Data: 2017-01-15 19:01:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 17:16:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    .
    > Przypomnę chodzi o konkretny przykład łamania powagi urzędu Prezydenta czy jakieś
    inne kompromitujące Dude jako Prezydenta

    Przypomniałem sobie jedną kompromitację- PAD dał narty na licytacje WOSP;)

  • 316. Data: 2017-01-15 20:04:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 18:21:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Na stronach tvpinfo nic zupelnie. Przyklad telewizji pisowskiej zamast uczciwej.
    Niestety...

    W 25 minucie Wiadomości jedno zdanie.
    Co w stylu; "Trwa 25 finał WOSP"

  • 317. Data: 2017-01-15 21:08:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-01-15 o 20:04, Kris pisze:
    Niestety...
    > W 25 minucie Wiadomości jedno zdanie.
    > Co w stylu; "Trwa 25 finał WOSP"

    A co by mieli mówić, skoro wszystkie wiadomości w Telewizji
    Propagandowej prowadzi pan prezes?

  • 318. Data: 2017-01-15 21:09:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2017-01-15 20:04, Kris wrote:
    Niestety...

    > W 25 minucie Wiadomości jedno zdanie.
    > Co w stylu; "Trwa 25 finał WOSP"

    I tak to mniej więcej działa.

    Nie ma się do czego przyczepić bo przecież poinformowali i nawet nie
    nakłamali.

    Analogicznie PAD legitymację oddał i jest całkowicie samodzielny i
    niezależny.

    Oczywiście skojarzenie przywołanej sytuacji z emitowaną parę lat temu
    reklamą piwa (nadawaną w czasie zabronionym dla reklam wyrobów
    alkoholowych), w której przy słowach piwo bezalkoholowe aktor "puszczał
    oko" jest całkowicie przypadkowe i absolutnie nieuprawnione ;-)

    Piotrek

  • 319. Data: 2017-01-15 21:23:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 21:09:36 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
    .

    > Analogicznie PAD legitymację oddał i jest całkowicie samodzielny i
    > niezależny.
    Legitymacje każdy byłe rezydent jakąs oddawał ale ciągle czekam na przykłady
    kompromitacji PADa. Wierszyki były, konkretów nie a. A ja tylko ciągle pytam.
    Trudne pytania w tym wątku PADają widocznie;)

  • 320. Data: 2017-01-15 21:42:21
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-15 o 21:23, Kris pisze:
> [...]
    kompromitacji PADa. Wierszyki były, konkretów nie a. A ja tylko ciągle pytam.
    > Trudne pytania w tym wątku PADają widocznie;)

    Nie ma chętnych, to podam
    1. ułaskawienie Mariusza Kamińskiego przed zapadnięciem prawomocnego
    wyroku w sprawie.
    2. Nie powołanie trzech prawidłowo wybranych sędziów Trybunału
    Konstytucyjnego w poprzedniej kadencji parlamentu.
    3. Powołanie 'nadmiarowych' sędziów tegoż Trybunału Konstytucyjnego
    wybranych przez Sejm tej kadencji.

    --
    Pete