  • 11. Data: 2020-10-27 20:40:21
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Będzie fajnie do pierwszego gradobicia :)

    Mam nowe panele. Producent daje gwarancję, że nie ulegną uszkodzeniu
    przy gradzie o średnicy 5 cm o ile dach jest pod kątem co najmniej 10
    stopni.

    --
    MN

  • 12. Data: 2020-10-27 20:48:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Oct 2020 06:23:26 -0700 (PDT), budynPL

    > Tak to wyszło https://zapodaj.net/8c79bd219cff4.png.html

    Paczemu w poziomie?

    Ja dzisiaj z drona się ofotkowałem :P
    https://zapodaj.net/images/6a143a5edebab.jpg

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2020-10-27 20:51:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2020 20:48:19 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Ja dzisiaj z drona się ofotkowałem :P
    > https://zapodaj.net/images/6a143a5edebab.jpg

    Fotowoltaika zbędna skoro masz reaktor jądrowy :]

    L.

  • 14. Data: 2020-10-27 21:00:54
    Od: budynPL <b...@g...com>

    wtorek, 27 października 2020 o 20:48:19 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Tue, 27 Oct 2020 06:23:26 -0700 (PDT), budynPL
    > Paczemu w poziomie?

    tak wyszło z gabarytów dachu, pionowo musiałbym dac mniej sztuk

    > Ja dzisiaj z drona się ofotkowałem :P
    > https://zapodaj.net/images/6a143a5edebab.jpg

    hehe, i dlatego dom typu stodoła jest lepszy :-)

    b.

  • 15. Data: 2020-10-27 21:01:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Oct 2020 12:51:21 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Fotowoltaika zbędna skoro masz reaktor jądrowy :]

    Ta, w basenie pod zieloną płachtą. :}
    Ale sam przyznaj, że dach bez kominów jest cudny. :P

    BTW Zrobiłem wczoraj uziom (płukanka). Na 5 metrach trafiłem na skałę
    jakąś, nie idzie dalej. 16 Ohm musi więc wystarczyć. Znalazłem też klepiący
    PE w kuchni, ale dlaczego klepie to jeszcze nie wiem. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2020-10-27 21:11:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2020 21:01:38 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > BTW Zrobiłem wczoraj uziom (płukanka). Na 5 metrach trafiłem na skałę
    > jakąś, nie idzie dalej. 16 Ohm musi więc wystarczyć.

    Może jakiś skarb :]

    > Znalazłem też klepiący
    > PE w kuchni, ale dlaczego klepie to jeszcze nie wiem. :>

    Ja bym z kuchni pociągnął Lgy 16 PE, luzem po podłodze do rozdzielni.
    Będzie bezpieczniej a taki grubas całkiem ładny jest no i się będą
    goście dziwować i będziesz mógł jakieś głodne kawałki im wciskać :P

    L.

  • 17. Data: 2020-10-27 21:15:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Oct 2020 13:00:54 -0700 (PDT), budynPL

    > tak wyszło z gabarytów dachu, pionowo musiałbym dac mniej sztuk

    Mi wychodzi 1-2 mniej w pionie. Ale i tak masz przewymiarowaną
    instalację -- a w ten sposób konstrukcja jest droższa.

    > hehe, i dlatego dom typu stodoła jest lepszy :-)

    Ale ja bym nie zdzierżył poddasza użytkowego, musiał być klocek.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2020-10-27 21:18:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Oct 2020 13:11:38 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Może jakiś skarb :]

    Wybuchowy, dlatego nie waliłem zbyt mocno. :P

    > Ja bym z kuchni pociągnął Lgy 16 PE, luzem po podłodze do rozdzielni.
    > Będzie bezpieczniej a taki grubas całkiem ładny jest no i się będą
    > goście dziwować i będziesz mógł jakieś głodne kawałki im wciskać :P

    W kuchni to raczej nie będą głodne. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2020-10-27 21:30:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 października 2020 21:15:58 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Mi wychodzi 1-2 mniej w pionie. Ale i tak masz przewymiarowaną
    > instalację --

    Spokojnie, Budyń jest w stanie zeżreć i przerobić każdą ilość energii :P

    > a w ten sposób konstrukcja jest droższa.

    Kurde to jest trapez. Tańszy jest tylko sznurek od snopowiązałki.

    > Ale ja bym nie zdzierżył poddasza użytkowego, musiał być klocek.

    Ja mam poddasze nieużytkowe o gabarytach małego domku jednorodzinnego :P

    L.

  • 20. Data: 2020-10-27 21:58:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2020 20:40:21 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Mam nowe panele. Producent daje gwarancję, że nie ulegną uszkodzeniu
    > przy gradzie o średnicy 5 cm o ile dach jest pod kątem co najmniej 10
    > stopni.

    Taki grad tłucze szyby samochodowe pod kątem 45 st. Przyszłość pokaże.
    --
    Jacek
    -I hate haters-