  • 441. Data: 2018-07-05 11:11:14
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 10:25:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Piszesz bzdury które ładnie teoretycznie wygladają.

    To sama prawda.

    > Jakbym Korwina czytał

    Dzięki za komplement :)

    > A zapominasz o szczegółach-np że taki oszukiwany pracownik za którego pracodawca
    nie odprowadza wszystkich składek jak np nogę złamie to kilka miesięcy na zwolnieniu
    lekarskim posiedzi dostajkąc od ZUS w okolicach najniższej krajowej.

    Nie wiem czemu traktujesz pracowników jak bezmózgich idiotów? Skoro zgodził
    się na taką formę zapłaty to zgadza się też z wszystkimi jego
    konsekwencjami. Czemu poniżasz ludzi?

    Istnieje coś takiego jak ubezpieczenie od wypadku. Idź do PZU albo Warty
    i się dowiesz - zapłacisz za takie 100-150 pln miesięcznie i w razie ew.
    wypadku dostaniesz więcej niż te zusowskie ochłapy. Nadal w kieszeni
    zostaje 2,35k pln więcej.

    > Rente czy emeryturę tez będzie miał zaniżoną przez takie kombinacje pracodawcy.

    BUAHAHAHAHA. Zamiast 1100 będzie miał 800? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 442. Data: 2018-07-05 12:07:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 11:11:16 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Dzięki za komplement :)

    Czyli taki jak Kowrwin- pomysły niby realne, populistyczne masz tylko jak przyjdzie
    do szczegółów to nie ma z czego tego realizować

    > Nie wiem czemu traktujesz pracowników jak bezmózgich idiotów? Skoro zgodził
    > się na taką formę zapłaty to zgadza się też z wszystkimi jego
    > konsekwencjami. Czemu poniżasz ludzi?

    Wer no zejdź na ziemię

    > BUAHAHAHAHA. Zamiast 1100 będzie miał 800? ;)

    Takich cwanych BUAHAHHHA to ja kilku znam.
    ZUS srusy im do niczego nie były potrzebne, kombinowali jak mogli żeby ZUS orznąć
    dopóki im się noga nie powineła
    A wtedy pierwsi do kolejki u lekarza, MOPSy itp i narzekanie że niedobre Państwo ich
    bez pomocy zostawia

  • 443. Data: 2018-07-05 14:30:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.07.2018 12:07, Kris wrote:
> [...]
    dopóki im się noga nie powineła
    > A wtedy pierwsi do kolejki u lekarza, MOPSy itp i narzekanie że niedobre Państwo

    No i co z tego?
    Każdy ma prawo postępować nierozważnie, nawet narażając własne życie.
    Volenti non fit iniuria!
    Państwo nie powinno mieć prawa pod przymusem ściągać od nikogo składek
    na jakąkolwiek polisę. Oczywiście jest jeszcze gorzej bo polisy nigdy
    nie ujrzysz na oczy.

    Podobnie z podatkami - jeśli już to muszą być celowe, czyli rozliczalne.
    Dziś sypie się do jednego wora a potem co i rusz zmienia się zasady na
    podstawie których następuję redystrybucja i nikt za nic nie odpowiada.
    O zadłużeniu państwa nie wspomnę.

    To wszystko stoi na głowie więc należy to postawić na nogi.
    Degeneracja postępuje dzięki takim upartym obywatelom jak Kris :-P

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 444. Data: 2018-07-05 15:11:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 14:30:42 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    > Volenti non fit iniuria!
    > Państwo nie powinno mieć prawa pod przymusem ściągać od nikogo składek

    Jak to u Koranistów wszystko ładnie pięknie w teorii.
    A proponuję zejść na ziemię
    Osoby nieroztropne, nierozważne, narażające własne życie jednak wśsród nas sa a
    cywilizacja nasza dorosła do tego że jednak im pomagamy
    Więc jak takie ładne hasła głosisz to zrób krok dalej i napisz co proponujesz z
    takimi ludźmi zrobić? Zabić? Do gett pozamykać? W kosmos wysłać?
    Biali ludzie jesteśmy i powinniśmy się liczyć z tym ze tacy sa i że trzeba im pomóc
    I po to wymyślono ubezpieczenie społeczne
    No chyba że wolisz getta czy grupy pozostawionych sobie ludzi koczujące pod Twoim
    domem. Żeby Ciebie okraść albo i zabić nawet.
    "Cwaniaka" odgrywasz bo pewnie póki co zdrowy jesteś i zdolny do pracy
    A gdyby tak jakieś ciężkie choróbsko się przywlekło i trafiłbyś do szpitala a tam
    "operacje zrobimy ale 150tys wpłacić proszę"
    Albo chociażby choroba oczu- znajomy policjant w wieku 35lat zaczął wzrok tracić. Z
    pracy musiał zrezygnować jakąś rentę teraz pewnie dostaje.
    Weź to na Siebie przyłóż- utrata wzroku(czy nawet mocne pogorszenie) w twoim
    przypadku to konieczność zwinięcia interesu zapewne. W wieku 35lat podejrzewam ze
    nie miałbyś jeszcze zgromadzonego takiego majątku żeby do końca życia godnie żyć
    A Korwin w takiej sytuacji Tobie nie pomoże

> [...]
    > Dziś sypie się do jednego wora a potem co i rusz zmienia się zasady na
    > podstawie których następuję redystrybucja i nikt za nic nie odpowiada.
    Tu się z Tobą zgodzę. Jakieś kroki jednak poczynimy jako Państwo ku temu-
    indywidualne konta w ZUS itp
    Ale racje masz- jakąś opłatę teraz do paliwa wprowadzili "niskoemisyjna" czy jakoś
    tak
    I w sumie byłbym za gdyby to szło do osobnego wora i po roku np rozliczenie-
    zrobiliśmy to i to. Racje masz jednak ze to do wspólnego wora pójdzie i trafi
    niewiadomo gdzie.

    > O zadłużeniu państwa nie wspomnę.

    Tu też zgoda.

    > To wszystko stoi na głowie więc należy to postawić na nogi.
    > Degeneracja postępuje dzięki takim upartym obywatelom jak Kris :-

    Zejdź na ziemię- świat nie jest czarno biały jak w przemówieniach Korwina.
    A czy ja uparty?
    Że nie usprawiedliwiam oszustów, cwaniaków i złodziei?
    Dziwią mnie tacy obywatela jak Ty co szukają usprawiedliwienia dla oszustów i
    kombinatorów.
    Udzieliłbyś kredytu kupieckiego, wystawiłbyś fakturę z odroczoną płatnością dla
    oszusta, kombinatora czy okradającego swoich pracowników?
    I tak sobie myślę ze nawet gdyby to wszystko uprościć i zrobić chociażby ten zus na
    poziomie 300zł to i tak znajdzie się jeden z drugim co będą kombinować gdzie by tu
    "przyklepać umowę" żeby zapłacić 250zł
    Zmiana pokoleniowa sama tu nie wystarczy- jeszcze bat potrzebny- szybka i dotkliwa
    kara dla cwaniaków- dopiero wtedy kolejni by do wniosku doszli że kombinować się nie
    opłaca.

  • 445. Data: 2018-07-05 15:34:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.07.2018 15:11, Kris wrote:
> [...]
    cywilizacja nasza dorosła do tego że jednak im pomagamy

    > Więc jak takie ładne hasła głosisz to zrób krok dalej i napisz co proponujesz z

    NIC!
    To jest bydło, żeby coś z nim robić!!
    Osobami w potrzebie zajmują się ogólnie organizacje charytatywne.

    > Biali ludzie jesteśmy i powinniśmy się liczyć z tym ze tacy sa i że trzeba im pomóc

    No to pomagaj!
    Każdy niech pomaga wg możliwości ale DOBROWOLNIE!

    > I po to wymyślono ubezpieczenie społeczne

    LOL
    Takimi bajkami karmi się naiwnych.
    I nie społeczne ale PAŃSTWOWE.
    Przymus ubezpieczeń to filar zniewolenia. Państwo ma na jego podstawie
    prawo do regulowania każdego aspektu naszego życia. To degeneruje całe
    społeczeństwa. Zanikają SPOŁECZNE odruchy, bo przecież państwo "pomaga".

    > No chyba że wolisz getta czy grupy pozostawionych sobie ludzi koczujące pod Twoim
    domem. Żeby Ciebie okraść albo i zabić nawet.

    Jakoś np. w latach 50tych w USA nie było przymusu ubezpieczeń i ani nikt
    na nikogo nikogo nie polował ani ludzie nie kładli się pokotem.

    > "Cwaniaka" odgrywasz bo pewnie póki co zdrowy jesteś i zdolny do pracy

    Ja sie modlę aby nie zachorować bo to co teraz się dzieje w służbie
    zdrowia to syf straszny.

    > A gdyby tak jakieś ciężkie choróbsko się przywlekło i trafiłbyś do szpitala a tam
    "operacje zrobimy ale 150tys wpłacić proszę"

    Patrz! Ludzie mają auta nawet i po 500tys i jakoś znajdują się
    ubezpieczalnie co to je ubezpieczają. A jak wiadomo szkoda na aucie jest
    bardzo prawdopodobna, o wiele bardziej niż złapanie raka!

    > Albo chociażby choroba oczu- znajomy policjant w wieku 35lat zaczął wzrok tracić. Z
    pracy musiał zrezygnować jakąś rentę teraz pewnie dostaje.

    I bez państwowego pośrednika to nie byłoby możliwe???
    ROTFL

    > Zejdź na ziemię- świat nie jest czarno biały jak w przemówieniach Korwina.

    Korwin NICZEGO nie wymyślił.
    Poczytaj choćby autorów austriackiesz szkoły ekonomii, jest ich wielu i
    to z nagrodami nobla! ;-)

    > Dziwią mnie tacy obywatela jak Ty co szukają usprawiedliwienia dla oszustów i
    kombinatorów.

    Przekręcasz moje słowa.

    > Zmiana pokoleniowa sama tu nie wystarczy- jeszcze bat potrzebny-

    Potrzebna jest edukacji i ograniczenie demokracji bo zmienić trzeba
    prawo a wręcz je przywrócić!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 446. Data: 2018-07-05 21:45:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Jun 2018 10:00:23 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > braz jest zajebisty. Przekatna ekranu 4 metry, jak by sie ktos
    > pytal.

    W jakiej odległości od ekranu masz ten projektor?

    --
    Marek

  • 447. Data: 2018-07-05 22:27:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 15:11:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    nie miałbyś jeszcze zgromadzonego takiego majątku żeby do końca życia godnie żyć

    Znowu robisz po pierwsze z ludzi idiotów i chcesz rządzić ich pieniędzmi,
    a po drugie bierzesz wszystko w takiej sytuacji rynkowej jaką mamy obecnie.
    Jak zniknie ZUS to pojawią się prywatne ubezpieczalnie - one też będą
    wypłacać renty i emerytury - a ponieważ będą znacznie lepiej zarządzane
    od ZUSu i będzie konkurencja - renty i emerytury będą znacznie wyższe niż
    z ZUS. A do tego zgromadzona część rentowa/emerytalna będzie dziedziczona.

    Płacę ZUS od 20 lat. Będę jeszcze 30. Łącznie 50 lat - na dzień dzisiejszy
    to licząc średnio 500 pln na składkę emerytalno/rentową oddam ok 300 tys
    pln.

    Średnia długość życia w Polsce to ok 72 lata, czyli będę pobierał przez
    5 lat emeryturę w wysokości strzelam 1200 pln. Czyli pobiorę 72 tys pln.
    Co z moimi 228 tys pln? 10-20% mogę oddać za zarządzanie i przechowywanie.
    Fajnie byłoby dzieciom zostawić 200 tys nie? Z ZUSu nie zostawię nic.

    > Zmiana pokoleniowa sama tu nie wystarczy- jeszcze bat potrzebny- szybka i dotkliwa
    kara dla cwaniaków- dopiero wtedy kolejni by do wniosku doszli że kombinować się nie
    opłaca.

    Nie ta droga. Potrzebne jest uproszczenie prawa, zmniejszenie biurokracji
    i przede wszystkim zmniejszenie kosztów utrzymania państwa. Tak, żeby
    nikomu nie opłacało się kombinować.

    Nie rozumiem jak rząd może chwalić się, że w zeszłym roku wzrosły
    wpływy do budżetu. Przecież to znaczy, że ściągneli więcej kasy z
    obywateli :-) To tak jakby złodziej się chwalił, że ukradł więcej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 448. Data: 2018-07-06 03:22:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzydziesci miliardow sciagnal od obywateli handlujacych przez granice paliwem. W tv
    czasami prawde powiedza jak sie pomyla. Dzisiaj przesluchanie naczelnika us w sprawie
    amber gold. Do niedawna przesluchiwali takich co na wszystko odpowiadali jak niemcy
    po wojnie, ja tylko wykonywalem rozkazy. Zaczeli przesluchiwac tych co rozkazy
    wydawali bo wyzej od naczelnika jest jakis sekretarz w ministerstwie i minister. I
    sie naczelnik broni mowiac ze on mial duze osiagniecia bo 1600 spraw z oszustami w
    roku robil i to bylo najwiecej w Polsce. I ze amber gold musial sie w natloku pracy
    zagubic zwlaszcza ze oni wtedy kontrolowali budowlanke bo w niej najwiecej przekretow
    z podatkami. I to ze w budowlance jest zlodziejtwo potwierdza sie na kilkunasto
    osobowej grupie dyskusyjnej. Co jakis czas pojawia sie temat ze wykonawca cos
    spierdolil. To ktos napisze ze reklamuj. I sie zaczyna ze jak reklamowac jak bez
    rachunku firma zrobila bo inaczej vat by doliczyli. I tutaj wszyscy uczciwi ja Jezus
    Chrysus i nagle sie okazuje ze zlodzieje bo ten co sie przyjal na bez VAT to taki sam
    zlodziej jak ten co robi bez rachunku. Nie kto inny jak Ty pisales ze jacys zule za
    piwo cos Ci zrobili. Tacy co za piwo by zrobili to do pracy raczej sie nie nadaja.
    Poza tym powinni miec wystawiona umowe zlecenie lub podobna i powinien byc od tego co
    dostali albo rownowartosci naliczony i odprowadzony podatek itd. Jak Ty bedziesz
    uczciwy w stosunku do swojego panstwa to bedziesz mogl wymagac od niego uczciwosci w
    stosunku do siebie. Dokad tak nie bedzie masz czekac z bolaca reka miesiac do
    lekarza, za kare. Pracuje na umowe zlecenie w instytucji samorzadowej. W niej nie ma
    problemu zeby za wszystko co zrobilem zaplacili po odliczeniu od tego wszystkiego co
    sie mojemu panstwu nalezy. Podatki nie tylko sluza zasilaniu budzetu, one bardzo
    skutecznie chronia przed nieuczciwa konkurencja. Znam kogos kto za komuny osiedlil
    sie w anglii. Kiedys rozmowa zeszla na robienie na fuche. Stwierdzil ze tam nie jest
    to mozliwe bo w ich jezyku nie wystepuja slowa mogace cos takiego opisac zeby
    potencjalnemu klientowi wytlumaczyc co to jest na fuche. Angolom w glowach sie nie
    miescilo ze mozna zaplacic mniej bo wykonawca nie zaplaci podatku. W Polsce troche
    sie poprawia z drobnymi zlodziejami. Przez ostatnie kilka lat nie widzialem zeby w
    sklepie od kasy nie oddarli paragonu i go nie dali. I wcale nie trzeba wszystkich
    kontrolowac. Wystarczy zlapac jednego na stu. Zaraz sie rozejdzie ze sprzedawca
    dostal 300 mandatu, wlasciciel 2000 kary i spada na jakis czas skala zlodziejstwa z
    trzydziestu do 0,1%. Poza tym podatki i wysokie kary chronia firmy przed nieuczciwa
    konkurencja.

  • 449. Data: 2018-07-06 08:21:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    zagubic zwlaszcza ze oni wtedy kontrolowali budowlanke bo w niej najwiecej przekretow

    Erdolisz jak potłuczony. Równie dobrze dobrze będziesz usprawiedliwiał
    wprowadzenie dodatkowego, obowiązkowego podatku dla każdego od alkoholu,
    od narkotyków, od gwałtów, od pierdolenia głupot na grupach dyskusyjnych
    itd? Przecież to są takie same przejawy patologii jak Amber czy przemyt itd.
    Patologia nie może być powodem do wprowadzania kolejnych podatków w celu
    zbilansowania ewentualnych, utraconych wpływów, bo to jest tak jak w tym
    powiedzeniu, że "kowal zawinił to Cygana powiesili". Niech zrobią taki
    system, którego nie będzie się opłacało obejść i niech uproszczą prawo
    oraz zasady. Wystarczy tylko posłuchać co mówi JKM.
    Tyle, że pierdzistołki robią z JKM idiotę, bo gdyby wprowadzili jego
    zasady to po prostu pierdzistołki nie mieliby już możliwość kraść.

> [...]
    wystawiona umowe zlecenie lub podobna i powinien byc od tego co dostali albo
    rownowartosci naliczony i odprowadzony podatek itd.

    A po ch....j podatek PIT?
    Przecież pieniądze, które każdy z nas zarabia są opodatkowane i wydając
    je płaci się kolejny podatek.
    Gdyby nie było tego podatku, życie byłoby o wiele prostsze, a państwo
    zarobiłoby o wiele więcej. Wystarczy tylko uszczelnić VAT, a większe
    pieniądze, które trafią do obywatela i tak o wiele więcej napędzą VAT.
    Dokładnie taki sam efekt jak z 500+
    Tyle, że przy 500+ nieroby dostają prezent za pieniądze tego, który
    ciężko i uczciwie pracuje.

    > Jak Ty bedziesz uczciwy w stosunku do swojego panstwa to bedziesz mogl wymagac od
    niego uczciwosci w stosunku do siebie. Dokad tak nie bedzie masz czekac z bolaca reka
    miesiac do lekarza, za kare.

    Tyle, że płacąc uczciwie i tak musisz czekać z bolącą ręką, bo złodzieje
    są na górze, a nie na dole. Ci na dole zmuszeni są do takiego
    postępowania właśnie tym złodziejstwem na górze.

    > Pracuje na umowe zlecenie w instytucji samorzadowej. W niej nie ma problemu zeby za
    wszystko co zrobilem zaplacili po odliczeniu od tego wszystkiego co sie mojemu
    panstwu nalezy.

    Ale oni płacą ci nie swoimi pieniędzmi, tylko pieniędzmi podatnika. Tego
    podatnika, który ciężko i uczciwie pracuje.

> [...]
    wytlumaczyc co to jest na fuche. Angolom w glowach sie nie miescilo ze mozna zaplacic

    Ale dlaczego tak jest?
    Bo tam prawo jest stabilne, a podatki na takim poziomie, że każdy jest w
    stanie zarobić. U nas co rok inne i coraz bardziej popierdolone prawo,
    którego nie rozumieją nawet sami urzędnicy, co trochę inne zasady. Przez
    to rosną koszty prowadzenia działalności, bo trzeba zatrudniać
    księgowych, prawników i ch...j wie jeszcze kogo, a i tak oni wszyscy za
    nic w firmie nie odpowiadają. Zawsze odpowiada właściciel.

    > W Polsce troche sie poprawia z drobnymi zlodziejami. Przez ostatnie kilka lat nie
    widzialem zeby w sklepie od kasy nie oddarli paragonu i go nie dali.

    Ale tak też było i 20 lat temu. Tu nic się nie zmieniło.

> [...]
    czas skala zlodziejstwa z trzydziestu do 0,1%. Poza tym podatki i wysokie kary
    chronia firmy przed nieuczciwa konkurencja.

    Ale nie chronią przed głupotą polityków.

  • 450. Data: 2018-07-06 08:50:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 08:21:28 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    >Wystarczy tylko posłuchać co mówi JKM.

    Własnie tu jest cały myk z JKM że jego można tylko posłuchąć. Bo tego co głosi w
    życie wprowadzić się realnie nie da. On kompletnie nie ma pomysłu na okres
    przejściowy

    > Tyle, że przy 500+ nieroby dostają prezent za pieniądze tego, który
    > ciężko i uczciwie pracuje.

    Wszyscy co 500plus dostają to nieroby?

    > Ale dlaczego tak jest?
    > Bo tam prawo jest stabilne, a podatki na takim poziomie, że każdy jest w
    > stanie zarobić.

    Sprawdź sobie chociażby kiedy jest dzień wolności podatkowej u nich i u nas. Czy tak
    dużo mniej tych podatków płaca. dowiedz się jak tam jest ze służbą zdrowia. Albo jak
    uważasz ze tam takie eldorado a tu bagno to wyjedz tam na czas jakiś. Z Twoimi
    wszechstronnymi sprawnościami i uprawnieniami Sobie poradzisz.
    A jak narzekasz na biurokrację w Polsce to spróbuj w Niemczech cokolwiek zrobić.
    Firmę założyć, internet w firmie żeby Tobie założyli, jakieś świadczenie socjalne
    zawnioskuj.
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    > Ale tak też było i 20 lat temu. Tu nic się nie zmieniło.

    Nie
    Na lokalnym targowisku u nas masowo zaczęli paragony drukować własnie po kontroli US-
    urzędniczki ruszyły dupy zza biurek i w kilku miejscach drobne rzeczy kupiły a jak
    paragonu nie dostały to karę dowalili. I autogamicznie paragony się pojawiły od
    następnego dnia.
    Znajomy zegarmistrz 2*po 200zł musiał zapłacić zanim przemógł się i nauczył
    obsługiwać kasę fiskalna.
    Aczkolwiek weterynarze to nie zdarzyło mi się od nich paragonu dostać a ładnych parę
    złotych w ostatnim czasie u nich zostawiłem.
    Dentysta tez mi zapomniał wydać.