  • 11. Data: 2010-05-10 10:36:26
    Temat: Re: Co dla dziecka na komunię?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości
    news:4be7b662$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
    > kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    jak ja mialem 1-wsza komunie to dostalem:
    1. zegarek
    2. zloty medalik na zlotym lancuszku
    3. rower skladak
    4. aparat fotograficzny marki SMIENA
    5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie
    mam)
    To bylo dawno. Teraz sie ludzie przescigaja... laptopy. quady. skutery...
    Z moich prezentow zegarek przetrwal moze ze 3-4 lat, skladak dosc dlugo,
    medalik na lancuszku mam do dzisiaj, aparatem tez troche zdjec zrobilem...
    jak widac... niezbyt wiele tego bylo heh

  • 12. Data: 2010-05-10 10:41:04
    Od: "eMonika" <m...@n...pl>

    > Użytkownik "Tomasz O."
    (...)
    > Moja sytuacja finansowa jest nieciekawa i rodzice dziecka o tym wiedzą. Z
    > drugiej strony są dobrze sytuowani. Maja sklep, zbudowali dom... Dlatego
    > chciałem cos z dolnej półki ale do zaakceptowania. Dziękuję za konkretne
    > wskazówki.

    Wszystko zależy od rodziny i faktycznie wieś/miasto.
    Ja jestem w szoku, ze ktoś moze sie wstydzić, że daje "TYLKO" 200 czy 250
    zł. Wg mnie to ogromna suma!!. Ale ja jestem z duzego miasta i nie oczekuję
    drogich prezentów dla mojego dziecka, wręcz przeciwnie.

    Bardzo ładna jest biżuteria z serii "CHARMS" w sklepach Yes i Apart - mozna
    wybrać coś w bardzo różnej cenie (wisiorki, bransoletki, zarówno złote, jak
    i srebrne, poszczególne elementy dosłownie od 40 zł) - a bedzie ładnie
    zapakowane i eleganckie jako prezent. Na pewno spodoba się 9-latce.

    :-) Monika

  • 13. Data: 2010-05-10 13:12:27
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Podstawowe pytanie: GDZIE jest ta komunia?
    Jacek
    PS
    Jeżeli w Krakowie to pewnie t-shirt i bombonierka wystarczy aż nadto ;-)

  • 14. Data: 2010-05-10 13:31:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 12:36:26 +0200, Misiek napisał(a):

> [...]
    > medalik na lancuszku mam do dzisiaj, aparatem tez troche zdjec zrobilem...
    > jak widac... niezbyt wiele tego bylo heh

    To było NIEWIELE?

  • 15. Data: 2010-05-10 14:16:02
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to
    > kosztuje?. Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Wypada wszystko, a szczególnie jeżeli jest to wyborem "komunisty-tki".

    W końcu kupujesz, by "pokazać się"? Jeżeli tak to komu?

    Zadowolenie osoby obdarowywanej jest chyba cenniejsze i bardzej warte
    zachodu.

    W ubiegłym roku byłem "pobocznym" gościem na komunii i okazało się,
    że plecak, do którego włożyłem przysłowiową kopertę, był w centrum
    zainteresowania obdarowanego.

    Pozdrawiam emarcin

  • 16. Data: 2010-05-10 16:02:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 09:32:02 +0200, misio napisał(a):

    > Co kupic dla dziecka (dziewczynki) na komunię? Ewentualnie ile to kosztuje?.
    > Interesują mnie jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Jeśli jesteś systematyczny i konsekwentny, to świetnym prezentem na Komunię
    dla dziecka posiadającego już komputer jest zakup markowego oprogramowania
    antywirusowego (polecam Kasperski, Norton) i zadeklarowanie systematycznego
    przedłużania jego licencji aż do osiągniecia przez delikwenta np
    pełnoletności. W ten sposób mozna rozłożyc sobie prezent na swego rodzaju
    raty. Będziesz miał z głowy prezenty na urodziny czy imieniny dziecka.
    Naprawdę dobry antywirus z licencją na 2 lata kupisz w granicach 200-300
    zł.
    http://shop.symantecstore.com/store/symeehho/pl_PL/D
    isplayProductDetailsPage/ThemeID.918400/productID.13
    4553800/categoryID.9153900
    Zapytaj o wersję box - czyli pudełkową, nie elektroniczną, zeby było co
    "wręczyć" :-)

  • 17. Data: 2010-05-10 17:42:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Misiek wrote:

> [...]
    > 4. aparat fotograficzny marki SMIENA
    > 5. jakies "poboczne" drobiazgi (w tym pieniadze z ktorych NIC do dzis nie

    Miałam ten sam zestaw;-)
    Ja do tego jeszcze narzutę na łóżko od Babci, taki regionalny wyrób z owczej
    wełny, robiony na krosnach. Babcia juz nie żyje, a kapa "peruwianka"(sama
    sobie jestem winna, bo mogłam wybrać wzór;-)), przykrywa dziś na łóżku
    mojego syna.
    Ja na komunię tradycyjnie kupowałam ładne wydanie Biblii dla dzieci. Moje
    dostawały też jakieś tematyczne encyklopedie zgodne z zainteresowaniami.
    J.

  • 18. Data: 2010-05-10 18:56:38
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "misio" <a...@o...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > jak najtańsze prezenty które jeszcze "wypada"

    Proponuję coś, co zawsze się przyda. Odtwarzacz mp3. Dobry markowy produkt
    kupisz za ludzkie pieniądze (100-200zł).
    Polecam mp3 store:
    http://www.mp3store.pl/article/ibox/odtwarzacze-mp3m
    p4/mp4/ibox-lunar-2gb-5904356218988/2009190648721112
    430
    http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp
    3mp4/mp3/iriver-t6-2gb-black-8809055012318/200930036
    1423152429
    http://www.mp3store.pl/article/iriver/odtwarzacze-mp
    3mp4/mp4/iriver-e30-2gb-black-8809055014572/20092709
    15748171004

    Ktoś "nie z branży" nawet nie skuma ile to faktycznie kosztowało. A
    produkty "wyglądają drożej" :)

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 19. Data: 2010-05-11 07:15:27
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > To było NIEWIELE?

    Tak, to bylo NIEWIELE...
    jak na ilosc gosci... to niewiele hiehiehie
    Zapominasz ze nie przychodzi 4,5 osob a ze 20...

  • 20. Data: 2010-05-11 07:18:48
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    15748171004

    > Ktoś "nie z branży" nawet nie skuma ile to faktycznie kosztowało. A

    MP-trojka sie "przyda" ??? hiehiehhie Do czego? Do oglupiania dziecka
    kolejnymi tekstami Hip-Hop owymi itp????
    lap-topek czy inny komputer owszem, ale to koszt (dobrego w miare
    stacjonarka z monitorem) 5-6 tys., wiec tu by "skladka" wchodzila w gre
    chyba tylko...