  • 21. Data: 2015-05-04 00:12:32
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Jak czytam o takich porażkach to bardziej doceniam
    > mój czajnik Brauna w którym nic się nie da "wygotować"
    > bo sam się wyłącza i żadna grzałka mu się od 10 lat
    > nie przepaliła bo niby dlaczego miałaby się przepalić...

    Też sobie teraz uzmysłowiłem, że czajnik z przepaloną grzałką chyba
    nigdy na mojej drodze nie stanął. Jakieś styki w tym całym parowym
    wyłączniku po latach może czasem padną. Mnie kiedyś po prostu spadł
    na podłogę, co wywołało ogólne zepsucie. Co ciekawe, jak pamiętam,
    to te za komuny, bez wyłącznika, też były dość odporne. Bywało, że
    włączony bez wody, grzałka rozgrzana do czerwoności, smrodu z tych
    gum i bakielitów kupa, ale drucik cały. Zaczynam podejrzewać, że ten
    producent zauważył, że ma stałych klientów i specjalnie dla nich
    preparuje grzałki o półrocznej trwałości. I z tego żyje -- bo nowych
    czajników tej konstrukcji nikt by przecież dzisiaj nie kupił.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2015-05-04 00:39:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 23:26:07 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Jak czytam o takich porażkach to bardziej doceniam
    > mój czajnik Brauna w którym nic się nie da "wygotować"
    > bo sam się wyłącza i żadna grzałka mu się od 10 lat
    > nie przepaliła bo niby dlaczego miałaby się przepalić...

    Weź poprawkę że są ludzie co kłamią, wymyślają jakieś dziwne historie i sprawa
    przepalających się co pól roku pancernych socjalistycznych grzałek stanie się jasna i
    przejrzysta.

  • 23. Data: 2015-05-04 11:59:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 23:11:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W tym całym układzie najgorzej ma autorytet -- znikąd pomocy dla niego,
    > musi pozostać bezmyślny.

    Tak to widzą bezmyślni. Swój autorytet buduje się TWÓRCZO - mając
    autorytety.

    > W przedpokoju mi się tynk na suficie marszczy. WYBIORĘ sobie autorytet,
    > który wie wszystko o moim suficie. Albo nie -- lepiej każę majstrowi na
    > miejscu zanalizować sytuację i coś z tym zrobić.

    Dobrze, że chociaż tynk masz pomarszczony...

    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

  • 24. Data: 2015-05-04 12:01:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 16:26:02 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jak czytam o takich porażkach to bardziej doceniam
    > mój czajnik Brauna w którym nic się nie da "wygotować"
    > bo sam się wyłącza i żadna grzałka mu się od 10 lat

    10 LAT ten sam plastik??? Toż to już niemal pumeks musi być, no a co się w
    jego porach tam zalęgło, to wolę nawet nie myśleć. Nie mówiąc już o
    mikroskopijnych drobinach plastiku, które spożywasz non stop.

    > nie przepaliła bo niby dlaczego miałaby się przepalić...

    Coś za coś - zamiast plastików mam kamionkę, najzdrowsze co może być. Wolę
    już te grzałki wymieniać, żaden kłopot, 3 minuty roboty i zrobione.

  • 25. Data: 2015-05-04 12:03:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 May 2015 00:12:32 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> [...]
    > preparuje grzałki o półrocznej trwałości. I z tego żyje -- bo nowych
    > czajników tej konstrukcji nikt by przecież dzisiaj nie kupił.

    Grzałki są tradycyjne, czyli rurkowe. Dlatego wymieniam je głównie
    profilaktycznie, ze względu na zużywanie się powłoki galwanicznej - pilnuję
    zdrowia. Kamionkowy korpus czajnika jest tego wart.

  • 26. Data: 2015-05-04 12:12:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 15:39:35 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Weź poprawkę że są ludzie co kłamią, wymyślają jakieś dziwne historie i sprawa
    przepalających się co pól roku pancernych socjalistycznych grzałek stanie się jasna i
    przejrzysta.

    Biorę poprawkę - na to, że Ty sam notorycznie żyjąc w kłamstwie w naturalny dla
    siebie
    sposób nie potrafisz inaczej widzieć innych.

    Są ludzie, co PO PROSTU nie kłamią, PO PROSTU nie jest im kłamstwo do niczego
    potrzebne.
    Tym bardziej nie widzą sensu kłamania w sprawie głupiej grzałki. TY akurat
    najwidoczniej ten sens widzisz.
    Odczuwam wielką przyjemność, że nie należę do Twojego targetu, a Tobie współczuję,
    najzwyczajniej. Musi być paskudne i podłe takie życie - w ciągłych podejrzeniach o
    kłamstwo wobec całego swiata.

  • 27. Data: 2015-05-04 12:41:46
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 12:12:40 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
    > http://wpolityce.pl/smolensk/241048-rozwalic-prawde-
    w-drobny-mak-kolejna-smolenska-wrzutka-tym-razem-wie

    Zapewne zauważyłaś że nie prowadzę z tobą dyskusji. Ale czasami trzeba odpisać.
    Szukasz jakiegoś sensu. Z mojego punktu widzenia zastanawiam się jaki jest sens
    nawijać innym makaron na uszy. Ty go nawijasz przy każdej okazji. Może idź się
    przebadaj na głowę. Z tymi grzałkami jak i z wieloma innymi tematami zwyczajnie
    bezinteresownie kłamiesz. Możesz nie silić się na odpowiedź. Nie odpiszę jaka by nie
    była. Nie mam ochoty żeby ktokolwiek kojarzył że coś ci odpisałem.

  • 28. Data: 2015-05-04 13:02:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

  • 29. Data: 2015-05-04 13:29:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka pisze:

    > Grzałki są tradycyjne, czyli rurkowe. Dlatego wymieniam je głównie
    > profilaktycznie, ze względu na zużywanie się powłoki galwanicznej
    > - pilnuję zdrowia.

    No jasne, powłoki się "zużywają", więc jak już wszystkie metale ciężkie
    wypłuczą się do gotowanej wody, to trzeba w nowej grzałce dostarczyć
    nowej ich porcji. Profilaktyka jest najważniejsza, a zdrowia rodziny
    cały czas trzeba pilnować. Jak tradycji.

    Jarek

    --
    Męcz mnie! Dręcz mnie! Ręcznie!
    Smagaj, poniewieraj, steraj, truj!

  • 30. Data: 2015-05-04 18:01:03
    Od: Tom <T...@d...com>

    W dniu 2015-05-03 o 09:29, Pszemol pisze:
    > "Tom" <T...@d...com> wrote in message
    >
    > Ile tej wody jednorazowo gotujesz?
    > Może kup sobie turystyczną grzałkę-spiralę, taką
    > wkładaną do naczynia i gotuj wodę w ten sposób?
    >
    > Aczkolwiek musisz mieć niezłe kubki smakowe
    > skoro jesteś w stanie wyczuć plastik z czajnika...
    > Ja mam czajnik plastikowy dobrej marki (Braun)
    > już chyba 10 lat i posmaku żadnego w wodzie nie
    > zauważam - ma płaskie dno z nierdzewki (spirala ukryta).

    zrób test: zagotuj wodę, odczekaj aż temp spadnie do 30-50C wlej do
    szklanek tą wodę, dla mnie smak zdecydowanie do odróżnienia, co innego
    jak zapuścisz herbatą ona mocno zabarwia i może mylić