  • 31. Data: 2015-05-04 19:43:20
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-04 o 12:01, Ikselka pisze:

    > 10 LAT ten sam plastik??? Toż to już niemal pumeks musi być, no a co się w
    > jego porach tam zalęgło, to wolę nawet nie myśleć. Nie mówiąc już o
    > mikroskopijnych drobinach plastiku, które spożywasz non stop.

    Nie wszyscy kupują czajnik za 20 zł w markecie.

  • 32. Data: 2015-05-04 22:53:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 May 2015 19:43:20 +0200, cef napisał(a):

    > Nie wszyscy kupują czajnik za 20 zł w markecie.

    Grunt, to wiara w moc sprawczą wysokiej ceny 3-|
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

  • 33. Data: 2015-05-04 22:55:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 May 2015 13:29:13 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > No jasne, powłoki się "zużywają", więc jak już wszystkie metale ciężkie
    > wypłuczą się do gotowanej wody, to trzeba w nowej grzałce dostarczyć
    > nowej ich porcji. Profilaktyka jest najważniejsza, a zdrowia rodziny
    > cały czas trzeba pilnować. Jak tradycji.

    Zużywanie powłoki polega na jej matowieniu (osad) - właśnie z powodu
    zakamienienia zmieniam grzałki, żeby nie traktować ich kwasem i w efekcie
    NIE spożywać trujących związków - bo tylko w postaci związków metale z
    grzałki mogą przejść do roztworu :->

  • 34. Data: 2015-05-04 23:17:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > zakamienienia zmieniam grzałki, żeby nie traktować ich kwasem i w efekcie
    > NIE spożywać trujących związków - bo tylko w postaci związków metale z

    Tak, tak, bardzo zabawne...
    No ale kwasem masz to robić słabym, organicznym (ocet, cytrynowy)
    aby właśnie metalu nie miał siły ruszyć i rozpuszczał tylko sole wapnia
    i magnezu. A te związki które przejdą do wody w czasie czyszczenia
    kwasem masz wylać do zlewu a nie robić z tego octu herbatę.

  • 35. Data: 2015-05-04 23:18:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Weź poprawkę że są ludzie co kłamią, wymyślają jakieś dziwne historie i
    > sprawa przepalających się co pól roku pancernych socjalistycznych grzałek
    > stanie się jasna i przejrzysta.

    XLka nie kłamie... ona tylko radośnie fantazjuje.

  • 36. Data: 2015-05-04 23:23:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 10 LAT ten sam plastik??? Toż to już niemal pumeks musi być,

    Nic podobnego - powierzchnia gładka.

    > no a co się w jego porach tam zalęgło,
    > to wolę nawet nie myśleć.

    Co się mogło "zalęgnąć" w 100'C? To w prawdzie już w liceum o panu Pasteur
    było, a do liceum chodziłaś, ale może akurat byłaś chora na tej lekcji...

    > Nie mówiąc już o mikroskopijnych drobinach
    > plastiku, które spożywasz non stop.

    I w czym mi te "mikroskopijne drobiny plastiku"
    mają przeszkadzać?

    > Coś za coś - zamiast plastików mam kamionkę,
    > najzdrowsze co może być. Wolę już te grzałki
    > wymieniać, żaden kłopot, 3 minuty roboty i zrobione.

    Marnujesz energię, pieniądze i czas - i jeszcze jestes z tego dumna.

  • 37. Data: 2015-05-04 23:23:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Grunt, to wiara w moc sprawczą wysokiej ceny 3-|

    To nie wiara, to doświadczenie.

  • 38. Data: 2015-05-04 23:27:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > zakamienienia zmieniam grzałki, żeby nie traktować ich kwasem i w efekcie
    > NIE spożywać trujących związków - bo tylko w postaci związków metale z

    Oczywiście, można sobie znaleźć autorytety, które zaświadczą, że "zużycie
    powłoki galwanicznej" polega na jej zakamienieniu (gugiel, to jednak jest
    potężne narzędzie, a blogotwórczość jest niespożytą siłą). Ci, którzy
    myślą samodzielnie, miast czepiać się blogerskich autorytetów jak pijany
    płotu wiedzą, że zakamienienie grzałki może spowodować najwyżej groszowe
    straty w rachunkach za energię elektryczną, ale za to choć izoluje od
    ołowiu, niklu, czy innych metali ciężkich w tandetnej grzałce (nie, nie
    potrzena autorytetów, by wiedzieć, że mocne kwasy są zbędne, by do wody
    przedostały się metale ciężkie -- Rzymianie, gdyby przeżyli, mogliby
    zaświadczyć).

    > :->

    Nawet bez tzw. emotikonów potrafię sobie wyobrazić ten kretyński wyraz
    twarzy.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 39. Data: 2015-05-04 23:29:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > i magnezu. A te związki które przejdą do wody w czasie czyszczenia
    > kwasem masz wylać do zlewu a nie robić z tego octu herbatę.

    Weź żeż Pan sobie jakichś innych autorytetów poszukaj! Mało to ich
    w guglu? Czy ja muszę tłumaczyć na czym polega samodzielne myślenie?!

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2015-05-04 23:30:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > XLka nie kłamie... ona tylko radośnie fantazjuje.

    Odpowiednio dobiera autorytety. Znaczy się myśli.

    --
    Jarek