  • 11. Data: 2015-05-03 14:51:08
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 02:26:14 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A jak często wymieniasz grzałki i po co to robisz?

    Co jakiś czas się przepalają te grzałki - z powodu np wygotowania się lub
    zbyt małej ilości wody. Trudno określić, jak często - średnio raz lub dwa
    razy w roku.
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

  • 12. Data: 2015-05-03 14:52:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 02:29:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Aczkolwiek musisz mieć niezłe kubki smakowe
    > skoro jesteś w stanie wyczuć plastik z czajnika...

    Ja też swietnie wyczuwam. Cała moja rodzina też. Dlatego już od lat nie
    kupuję innych poza metalowymi (na fajerki) oraz kamionkowymi (ten
    PRL-owski).

  • 13. Data: 2015-05-03 14:55:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 03:54:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "cef" <c...@i...pl> wrote in message

    > Ja to w ogóle podejrzewam że chodzi o jakieś
    > przewrażliwienie anty-plastikowe i autosugestię
    > że czuje różnicę w smaku :-)

    Nie, nie chodzi o to. Czasem wręcz "JEDZIE" plastikiem - kilka razy się
    nacięłam, także na "markowe" czajniki plastikowe. Nigdy więcej.

    Zresztą nawet jeśli woda nie "jedzie", to plastik po dłuższym cAsie staje
    się porowaty,nawet jeśli tego nie widać gołym okiem. Lęgną się tam pleśnie
    (kiedyś tak miałam z czajnikiem Zelmer'a - woda JECHAŁA pleśnią, choć
    niczego takiego nie było w czajniku widać - po zmianie czajnika to zjawisko
    ustąpiło) oraz Bóg wie jakie bakterie (boję się np Legionelli).

  • 14. Data: 2015-05-03 14:56:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 13:14:17 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > brak samodzielnego myślenia
    > analitycznego, posiłkowanie się wyłącznie strachami przejętymi z cudzych
    > blogów lub zasłyszanymi od lokalnych mędrców.

    Ty jesteś mędrcem światowym, jak mam rozumieć - i to Ciebie trza słuchać
    :->

  • 15. Data: 2015-05-03 19:50:41
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 14:55, Ikselka pisze:

> [...]
    > niczego takiego nie było w czajniku widać - po zmianie czajnika to zjawisko
    > ustąpiło) oraz Bóg wie jakie bakterie (boję się np Legionelli).

    Wodę Ci inną dostarczali okresowo i tyle.
    U mnie też czasem leci z kranu zdrojówka a czasem gnojówka,
    ale nie zmieniałem czajnika w tym czasie, więc wnioski mam inne :-).

  • 16. Data: 2015-05-03 20:30:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka pisze:

    > Ty jesteś mędrcem światowym, jak mam rozumieć - i to Ciebie trza słuchać
    > :->

    Hmm... "jak mam rozumieć"... Nie, na to nie liczyłem wcale. Samodzielne
    myślenie analityczne nie polega na tym, że "trza słuchać" jakichkolwiek
    mędrców. Kimkolwiek by oni nie byli.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

  • 17. Data: 2015-05-03 21:55:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 03 May 2015 19:50:41 +0200, cef napisał(a):

    > Wodę Ci inną dostarczali okresowo i tyle.
    > U mnie też czasem leci z kranu zdrojówka a czasem gnojówka,
    > ale nie zmieniałem czajnika w tym czasie, więc wnioski mam inne :-).

    Wodę mam od początku taką samą, z tej samej studni głębinowej. I w ciągu
    godziny nie mogła zmienić składu.

  • 18. Data: 2015-05-03 21:57:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 20:30:11 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Hmm... "jak mam rozumieć"... Nie, na to nie liczyłem wcale. Samodzielne
    > myślenie analityczne nie polega na tym, że "trza słuchać" jakichkolwiek
    > mędrców. Kimkolwiek by oni nie byli.

    Samodzielne myślenie to WYBÓR autorytetów, bo zawsze ma się autorytety. Ma
    się nierówno pod sufitem - nie uznając żadnych.

  • 19. Data: 2015-05-03 23:11:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Ikselka pisze:

    > Samodzielne myślenie to WYBÓR autorytetów, bo zawsze ma się autorytety.

    W tym całym układzie najgorzej ma autorytet -- znikąd pomocy dla niego,
    musi pozostać bezmyślny.

    > Ma się nierówno pod sufitem - nie uznając żadnych.

    W przedpokoju mi się tynk na suficie marszczy. WYBIORĘ sobie autorytet,
    który wie wszystko o moim suficie. Albo nie -- lepiej każę majstrowi na
    miejscu zanalizować sytuację i coś z tym zrobić.

    Jarek

  • 20. Data: 2015-05-03 23:26:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co jakiś czas się przepalają te grzałki - z powodu np wygotowania się lub
    > zbyt małej ilości wody. Trudno określić, jak często - średnio raz lub dwa
    > razy w roku.

    Jak czytam o takich porażkach to bardziej doceniam
    mój czajnik Brauna w którym nic się nie da "wygotować"
    bo sam się wyłącza i żadna grzałka mu się od 10 lat
    nie przepaliła bo niby dlaczego miałaby się przepalić...