    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom inteligentny a Xcomfort
    Date: Wed, 13 Oct 2010 21:32:26 +0200
    <i8t200$p2t$1@inews.gazeta.pl> <i8t5tm$c6e$1@opal.futuro.pl>
    <9...@q...googlegroups.com>
    <o...@l...dom> <i8ukdl$aq7$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i8usjp$d9j$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom> <i900pu$n7u$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i928rj$u63$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i92ls7$sl6$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i94qmk$sj1$1@news.onet.pl>

    Dnia 13-10-2010 o 19:36:19 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 13-10-2010 o 00:01:42 Maniek4 <r...@l...pl> napisa?(a):

    > E tam zaraz uczyc, to inna droga do celu i tyle.
    :)

    > Krzywa moge wylaczyc pozostawiajac sam termostat pokojowy, jednak moim
    > zdaniem sterowanie zwlaszcza podlogowka bez krzywej nie jest dobrym
    > pomyslem.
    Bo grzeje mimo że temp rośnie na zewn, ale to mozna połączyć tak
    że termostat wew włącza piec a pogodówka na podstawie przyrostu temp
    zewn odpowiednio wcześniej go wyłączy bo temp wew 'dojdzie' do planowanej
    na wskutek
    podwyższenia zewnętrznej. Zysk jest taki że piec idzie pełną mocą czyli na
    max
    sprawności i tylko tyle ile trzeba, nie musi mieć modulacji płomienia.

    Taki sterownik będę właśnie robił :)
    --
    Pozdr
    JanuszK