  • 181. Data: 2013-09-25 22:27:40
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    news:f3960e92-3978-474f-afd4-b202d5ec065c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 25 września 2013 21:59:03 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > W TV nie ma nadajnika GSM ;)
    > pozdr.

    Tak jak w telefonie nie ma dodatkowego scalaka ;)

    Ale dyskusja ciekawa, choć jak zostaną użyte te dane,
    (o ile w ogole) i co sie stanie, wyjdzie w praniu.

    Będzie ciekawie :D.
    Chyba odgrzebie swoją 6310i ;) do rozmów... choć czort
    wie, czy tam też już ktoś scalaka nie wlutował.

  • 182. Data: 2013-09-25 22:29:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 22:27:40 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > B�dzie ciekawie :D.
    > Chyba odgrzebie swoj� 6310i ;) do rozm�w... cho� czort
    > wie, czy tam teďż˝ juďż˝ ktoďż˝ scalaka nie wlutowaďż˝.

    W sumie to wystarczy ze sie z operatorem dogadaja - przeciez policja moze
    podsluchiwac i namierzac wszystkie numery wiec w sumie to wszystko juz
    istnieje :) Ufam jednak, ze jest wykorzystywane tylko w dobrej wierze i
    na zasadach okreslonych w przepisach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 183. Data: 2013-09-25 22:43:14
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...
> [...]

    > podsluchiwac i namierzac wszystkie numery wiec w sumie to wszystko juz
    > istnieje :) Ufam jednak, ze jest wykorzystywane tylko w dobrej wierze i

    Nie no jasne że mogą, to oczywiste.

    Ostatnio w Trójce albo innym TOK FM słyszałem rozmowę, o
    zacieniającej się współpracy banków i operatorów telefoni.

    I pracują nad takimi projektami...

    Wjeżdżasz samochodem do Krakowa i wita Cię SMS (podobny do
    tego jak przekraczamy granicę... z drobną różnicą)

    "Witamy w Krakowie. Jeśli ma Pan ochotę zjeść kolację
    w tej samej restauracji co ostatnio, jest dla Pana
    zarezerwowany stolik + gorąca oferta -10%. Dodatkowo,
    jeśli skorzysta Pan z tego samego hotelu, pokój będzie
    o 15% tańszy. Odpisz TAK aby potwierdzić, odpisz NIE,
    aby dostać oferty innych lokali."

    Podobno w Korei takie coś już działa.

    Kto wie co będzie za 15-20 lat :)

    Jednak przychylę się do zdania Manka4.

    Nie wierzę, że to jest wykorzystywane na zasadach określonych
    w przepisach... choć do paranoi trochę mi brakuje (niewiele) ;)

  • 184. Data: 2013-09-25 22:46:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 22:43:14 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Nie wierzę, że to jest wykorzystywane na zasadach określonych
    > w przepisach... choć do paranoi trochę mi brakuje (niewiele) ;)

    Przede wszystkim tych danych jest za duzo zeby to wszystko trzymali.
    Google sobie moze na to pozwolic ale nasze krajowe sluzby? No way :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 185. Data: 2013-09-25 22:55:51
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam" wrote in message
    ps.com...

    > Przede wszystkim tych danych jest za duzo zeby to wszystko trzymali.
    > Google sobie moze na to pozwolic ale nasze krajowe sluzby? No way :-)

    Z tym się akurat trudno nie zgodzić.
    Przechowywać mogą jedynie lekkie dane (SMSy, logi z połączeń itd).
    Audio i video ... na pewno nie, bo jak znam życie, to w budżecie
    zabrakłoby środków nawet na prąd do zasilenia takiej potężnej serwerowni ;).

    Więc może z jednej strony to dobrze, że mamy biedne i słabe Państwo ;)))

  • 186. Data: 2013-09-25 23:09:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Sep 2013 22:55:51 +0200 osobnik zwany Aleksander
    napisał:

    > "Adam" wrote in message
    ps.com... W dniu

> [...]
    > takiej potężnej serwerowni ;).
    >
    > Więc może z jednej strony to dobrze, że mamy biedne i słabe Państwo ;)))

    przechowywanie tych danych miało być zrzucone na operatorów. I na
    szczęście dali temu odpór.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 187. Data: 2013-09-26 01:12:11
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message

    > Będzie ciekawie :D.
    > Chyba odgrzebie swoją 6310i ;) do rozmów... choć czort
    > wie, czy tam też już ktoś scalaka nie wlutował.

    SMS-y są przechowywane u operatorów. Jak długo... dobre pytanie ale myślę,
    że na zawsze.
    Czy nagrywają obligatoryjnie wszystkie rozmowy telefoniczne? Pewnie jeszcze
    nie, bo najbardziej znanej zaginionej Iwonie Wieczorek nie nagrywali, bo by
    były. Ale ona była nikim istotnym.
    Metadane o logowaniach do BTS-ów trzymają. Połączenia internetowe także.
    Portale społecznościowe są jak się dowiedzieliśmy archiwizowane w PRISM.
    Polska jest za biedna na taki PRISM jak w USA ale ceny dysków za terabajt
    spadają. Myślę, że wszystko przed naszymi dziećmi.

  • 188. Data: 2013-09-26 01:15:22
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Kto wie co będzie za 15-20 lat :)

    Będzie draka.
    Ty ale już teraz pracodawcy sprawdzają portale społecznościowe czy szukają
    kandydatów w wyszukiwarkach.
    Gdyby UB w latach 80tych miało taki PRISM to żadnego upadku komuny by nie
    było.

  • 189. Data: 2013-09-26 01:21:55
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
> [...]

    >Przede wszystkim tych danych jest za duzo zeby to wszystko trzymali.
    >Google sobie moze na to pozwolic ale nasze krajowe sluzby? No way :-)

    Jeszcze...

    Widziałeś to:
    https://zip.nfz.gov.pl/ap-portal/user/secure/open@de
    fault#login_demo

    Na dole jest link wersja demo.. wpisuje 999999 i jakieś hasło próbne. Jak
    sobie założysz tam konto to zobaczysz na co się leczyłeś, jakie recepty
    dostałeś i jest klawisz zgłoś nieprawidłowość :-)
    Będą to trzymać do końca życia... aż kiedyś wycieknie cała baza. Będzie co
    studiować :-)
    Strach iść do lekarza pod własnym nazwiskiem w sprawie jakiejść wstydliwej
    choroby. Nie wiadomo czy przy zatrudnieniu ktoś nie będzie tego sprawdzał.
    Myślę, że za parę lat będzie.

    Choroby weneryczne są chyba dosyć popularne w Polsce, hemoroidy, czy choroby
    narządów płcowych. Jak iść teraz do lekarza na NFZ w takiej sprawie? Trzeba
    prywatnie.

  • 190. Data: 2013-09-26 01:27:35
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

> [...]
    > ;).
    >
    > Więc może z jednej strony to dobrze, że mamy biedne i słabe Państwo ;)))

    Właśnie, całe szczęście.
    Każde dokładanie im pracy sprawia, że ich roczny budżet się szybciej
    skończy..Czym więcej ludzi używa zaawansowanych techniki tym bardziej nasyca
    system. I o to właśnie chodzi.
    Hasło admin1 łatwo złamać ale już trzy razy takie sprawia trudność. Czym
    jest więcej takich plików to data center pęknie w szwach.