  • 71. Data: 2020-03-22 15:59:59
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budyń b...@g...com ...

    > pewnie mylisz budynia z budzikiem :)

    Hmm, a dlaczego akurat mnie miałby uswiadamiac w temacie takich
    oczywistosci? Jakis konkurs na truizm kwarantanny? ;-P

    > ja to wiem, to ogólnie, tak w samej gębie żyje podobno 500 gatunków
    > bakterii.

    Ale eboli sie boisz czy nie? Bo to ze masz do czynienia z wieloma
    bakteriami i wirusami nijak ma sie do tego ze jedne sa bardziej szkodliwe
    od drugich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 72. Data: 2020-03-22 16:25:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ta prawdę usłyszałes z kolei od ojca zanim go rakarz złapał.

  • 73. Data: 2020-03-22 16:54:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 13:18:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Dokładnie. Do póki nie zrozumiałem kim jest Zięba to z wypiekami na
    > twarzy słuchałem jego pseudo wykładów.

    Wczesny Zięba był spoko. Potem mu palma na dekiel spadła ;P

    > Reasumując: ot taka jest natura życia, na której największą kasę tłuką
    > lobbujące firmy farmaceutyczne, produkujące i sprzedające szczepionki.

    To jest temat generalnie trudny. Oczekuje się że przemysł farmaceutyczny
    będzie szybko i sprawnie reagował, ale jak chcą zarobić to już jest krzyk.
    Oczywiście jak to w kapitaliźmie pełno jest mend i wyzyskiwaczy,
    ale chyba tak jest w każdej branży. Tyle że farmacja dotyka osobiście
    człowieka i stąd jest inny odbiór społeczny.

    L.

  • 74. Data: 2020-03-22 19:05:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 14:56, Budyń pisze:
    > pewnie mylisz budynia z budzikiem :)

    Nie mylę. Tylko po prostu w jednej wypowiedzi odniosłem się do
    wypowiedzi 3 osób tj. Budzika, Jacka i Twojej.

    O ile dobrze zrozumiałem jesteś zwolennikiem wyznawców kataklizmu?

  • 75. Data: 2020-03-22 19:30:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 14:57, Budyń pisze:
    > chciałbys o tym porozmawiać? :) jak coś to służę :)

    Nie chcę, bo tego typu dyskusje zawsze się kończą tym, czyli zadaję
    bardzo niewygodne pytanie i wyznawcy się po prostu wysypują ze swoimi
    teoriami.

    Ostatnio przerabialiśmy kwestię śmierci.

    Znajoma teologiczka, która przy każdym naszym spotkaniu próbuje mnie
    nawracać, wyskoczyła z tekstem, że na tamtym świecie czas nie istnieje i
    że tam spotkamy zmarłych.

    No to zadałem jej pytanie: "a co z osobami, które jeszcze nie umarły
    oraz z tymi co jeszcze się nie narodzili?"

    Ona na to, że dołączą do tamtego świata.

    Na to ja: "Jak mogą dołączyć, skoro czas tam nie istnieje? Przecież, aby
    osoby mogły dołączyć to musi istnieć czas lub jej twierdzenie, że osoby
    te dołączą jest błędne".

    Tłumaczę jej, że skoro czas tam nie istnieje, a zgodnie z twierdzeniami
    Kościoła mamy się wszyscy spotkać na tamtym świecie to jedyne
    rozwiązanie jest takie, że odchodząc na tamten świat spotkamy
    wszystkich, którzy umarli, wszystkich, którzy obecnie żyją na Ziemi oraz
    tych, którzy się dopiero urodzą i umrą na Ziemi. Bo skoro czas nie
    istnieje to nie ma możliwości, żeby ktoś z czasem dołączył. Przybywanie,
    dołączanie zawsze wiąże się z upływem czasu, a skoro on tam nie istnieje
    to nie ma możliwości, aby ktoś przybył lub dołączył, lecz musi już tam
    być :)

    Skończyło się jak zwykle tym, że ona nie będzie ze mną dyskutować, bo ja
    jestem za głupi, żeby to zrozumieć, gdyż nie jestem teologiem i ona już
    ze mną nie będzie dyskutować ;)

  • 76. Data: 2020-03-22 19:33:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 19:05:50 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie mylę. Tylko po prostu w jednej wypowiedzi odniosłem się do
    > wypowiedzi 3 osób tj. Budzika, Jacka i Twojej.

    aaaa, ok

    > O ile dobrze zrozumiałem jesteś zwolennikiem wyznawców kataklizmu?

    klimatycznego? tak. O tym mnie przykonali na naukaoklimacie.pl i nikt nie potrafi dać
    racjonalnych argumentów im przeciwnych.

    b.

  • 77. Data: 2020-03-22 19:40:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może i nawiedzona ale że głupi jesteś to trafiła w dziesiątkę.

  • 78. Data: 2020-03-22 19:56:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 19:32:12 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie chcę, bo tego typu dyskusje zawsze się kończą tym, czyli zadaję
    > bardzo niewygodne pytanie i wyznawcy się po prostu wysypują ze swoimi
    > teoriami.

    pytaj mnie :), ja bardzo często mowię, że nie wiem, albo nie rozumiem.

    > Znajoma teologiczka, która przy każdym naszym spotkaniu próbuje mnie
    > nawracać, wyskoczyła z tekstem, że na tamtym świecie czas nie istnieje

    no tyle to twierdza i fizycy, że czas powstał z chwilą wielkiego wybuchu.
    Więc jest elementem świata materialnego. Przekładanie jeden do jednego zasad
    panujacych w swiecie materialnym do (hipotetycznego) duchowego ma mały sens, tzn
    łatwo wtedy wykazać ze ten duchowy coś nie halo. Ale to tylko kwestia przyjętych a
    priori założeń wstępnych np. dotyczących czasu.

    b.

  • 79. Data: 2020-03-22 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może i nawiedzona ale że głupi jesteś to trafiła w dziesiątkę.

    Zenek, wypierdalaj ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 80. Data: 2020-03-23 08:05:33
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2020-03-22 o 19:40, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > Może i nawiedzona ale że głupi jesteś to trafiła w dziesiątkę.

    WON na rusztowanie kanalio!

    --
    Runt

    All's well that ends well!