  • 161. Data: 2018-06-18 14:00:03
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Natomirast przeszukałem na szybko i nie widzę aby ktoś próbował robić
    > pasywne chłodzenie projektora. Wniosek z tego, że muszę tam podpiąć rurę z
    > klimakonwektora. :>

    Możesz wywalić wewnętrzny wentyl, zdemontować obudowę tak, by był
    swobodny dostęp i zamontować 12cm wentylek i będzie cicho:P

  • 162. Data: 2018-06-18 14:11:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.06.2018 13:48, Myjk wrote:
    > Mon, 18 Jun 2018 10:39:59 +0200, quent

    > Od czasu gdy nastała era "kup popkorna" do kin już nie chodzę. Irytuje mnie
    > ciamkanie i siorbanie, chyba bardziej niż szum projektora. Dlatego
    > projektor jest w planach w nowym domu.
    >
    > Natomirast przeszukałem na szybko i nie widzę aby ktoś próbował robić
    > pasywne chłodzenie projektora. Wniosek z tego, że muszę tam podpiąć rurę z
    > klimakonwektora. :>

    Są ciche projektory. W trybie eco w ogole się nie zwraca na nie uwagi.
    Mam kontakt na co dzień z InFocus-em, który uznawany jest za głośny i
    nie można narzekać.
    Dziś jak uruchomię swoją optomę to zdam relację

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 163. Data: 2018-06-18 14:16:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    ale po co. W epsonie w trybie eco wentylatora praktycznie nie slychac. Delikatnie
    slychac jak jest ustawiona opcja wysokosc powyzej 1500m. W warunkach duzego pokoju
    przy odleglosci projektora ok 5 metrow tryb eco ma zbyt duza jasnosc i trzeba ja
    jeszcze zmniejszac w ustawieniach. Wysokosc powyzej 1500 metrow n.p.m. w Polsce nie
    wystepuje.

  • 164. Data: 2018-06-18 14:57:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby collie sie nie przypierdolil to powyzej 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale
    ludzie. Najwyzej w okolocach tysiaca metrow mieszkaja.

  • 165. Data: 2018-06-18 15:01:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zeby collie sie nie przypierdolil to powyzej 1500 nie mieszkaja w Polsce na stale
    ludzie. Najwyzej w okolocach tysiaca metrow mieszkaja.

    ROTFL:)

  • 166. Data: 2018-06-18 15:03:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale po co.

    To nie do mnie tylko Myjka. Mnie szum projektora przeszkadzał, ale w
    sypialni miałem go dosłownie 20-30cm od głowy.
    |Normalnie w trakcie oglądania czegokolwiek z dźwiękiem projektora nie
    słychać (jeśli projektor jest w odległości tych 2 metrów od głowy)

  • 167. Data: 2018-06-18 15:05:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 18 Jun 2018 14:00:03 +0200, sirapacz

    > Możesz wywalić wewnętrzny wentyl, zdemontować obudowę tak, by był
    > swobodny dostęp i zamontować 12cm wentylek i będzie cicho:P

    Czy jak lampa ma wystarczająco chłodno, to się wentyl
    po prostu nie załącza? Chodzi mi o normalny tryb pracy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 168. Data: 2018-06-18 15:15:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U mnie chlodzenie pracuje caly czas. Wydajnosc zalezy od temperatury. I jesli przy 25
    stopniach w trybie eco nie slychac to przy 22 tym bardziej nie bedzie slychac.

  • 169. Data: 2018-06-18 16:47:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 18 Jun 2018 14:11:12 +0200, quent

    > Są ciche projektory. W trybie eco w ogole się nie zwraca na nie uwagi.

    Nie interesuje mnie tryb eco, albowiem nie będzie to sprzęt do korzystania
    na co dzień, a tylko do filmów. Wtedy ma być należyta jakość i cisza od
    urzadzenia.

    > Mam kontakt na co dzień z InFocus-em, który uznawany
    > jest za głośny i nie można narzekać.
    > Dziś jak uruchomię swoją optomę to zdam relację

    Z tym będzie problem, bo to są jednak subiektywne odczucia.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 170. Data: 2018-06-18 16:58:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.06.2018 15:01, sirapacz pisze:

    > ROTFL:)

    No, bardzo śmieszne biorąc pod uwagę fakt, że w Dolinie Pięciu Stawów
    Polskich w Tatrach (1671 m n.p.m.) funkcjonuje schronisko PTTK (Schronisko
    Pięciostawiańskie), którego pracownicy pewnie codziennie rano są tam dowożeni
    i zwożeni przed nocą, żeby człek z Bałut mógł tu wypisywać swoje pierdoły.
    O schronisku PTTK ,,Murowaniec" na Hali Gąsienicowej już nie wspomnę, bo
    leży akurat na tej granicznej dla człeka z Bałut wysokości 1500 m n.p.m.
    A schronisk powyżej 1000 m n.p.m. jest w Polsce od groma i ciut ciut.