  • 121. Data: 2015-09-08 12:56:54
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Sun, 6 Sep 2015 20:50:56 +0200, Ergie

    >To właśnie teza jakoby ten ktoś _celowo_ hałasował w świetle
    >przedstawionych faktów jest nie do obrony.

    Z jakiegoś powodu szaleństwo się w tobie rozwija na tyle intensywnie że
    straciłeś już całkowicie kontakt z rzeczywistością - jak trzech gości mówi
    ci, że jesteś pijany, to jednak połóż się spać.

  • 122. Data: 2015-09-08 13:02:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Aa potem tą trawe kosi i wk,,,ia takiego Maćka np.;)

    A kostkę karcherem to niby sporo ciszej się myje? Jak komuś kosiarka
    przeszkadza to i sprężarka będzie.

    Proponuję jednak asfalt - ustawowo zalać wszystko asfaltem - nie będzie
    problemu z koszeniem trawy, myciem bruku, obcinaniem żywopłotu, paleniem
    liści, kretami, ślimakami, komarami itd.

    Albo pójdźmy na całość i zakażmy w ogóle własnych domów skoro nie wszyscy
    potrafią zaakceptować cudzą własność. Można w końcu mieszkać w hotelu
    kapsułowym:

    http://wawalove.pl/Szukaj/hotel+kapsu%C5%82owy (link przykładowy)

    Oczywiście nie w takim z tego linku - tam są różne kolory ścian! - i już
    gotowy powód do narzekania.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 123. Data: 2015-09-08 13:06:32
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Żali mi Cię, a przede wszystkim Twojej rodziny i sąsiadów.

    Jak bys zareagowal, jakby przyszedl sasiad i powiedzial, ze lampka na
    biurku mojego Syna swieci mu w okno i czy moglbym jakas firanke
    zainstalowac? To normalna lampka na biurko, skierowana na nie,
    zaroweczka energooszczedna 6, czy 9 W warm white. Poza biurkiem niewiele
    jest w stanie oswietlic, a sasiad jakies 10m ode mnie.
    Ty bys pewnie powiedzial, ze masz go w d', lampka "jest normalnie
    dopuszczona do uzytku" i niech wyp' w podskokach.
    No to wyobraz sobie, ze zastosowalem sie do prosby sasiada jakkolwiek
    dziwna mi sie wydala, kupilem rolety i sprawa zalatwiona.
    Zawsze bylem zwolennikiem wolnosci uwazajac, ze obywatele wiedza
    najlepiej co jest dla nich dobre i rzad im do tego niepotrzebny. Po
    lekturze postow widze, ze niestety zamordyzm jest potrzebny. To
    dokladnie tak, jak na drodze - konczy sie pas, wiec w normalnym
    spoleczenstwie wszyscy jada "na zamek". U nas od czasu do czasu
    pojawiaja sie szeryfowie, ktorzy nie tylko tej zasady przyzwoitosci nie
    stosuja, ale blokuja pas celowo i co gorsza uwazaja, ze robia dobrze.
    W poscie rozpoczynajacym watek byla mowa nie o skoszeniu, tylko o
    koszeniu przez miesiac dzien w dzien. Na ludzi, ktorzy nie widza w tym
    problemu, podobnie jak na "szeryfow" jest Policja, bo jak widac nie ma
    sensu dyskusja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 124. Data: 2015-09-08 13:10:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z jakiegoś powodu szaleństwo się w tobie rozwija na tyle intensywnie że
    > straciłeś już całkowicie kontakt z rzeczywistością - jak trzech gości mówi
    > ci, że jesteś pijany, to jednak połóż się spać.

    Nie pierwszy i nie ostatni raz palnąłeś bzdurę - z pierwszego postu (ani
    kolejnych) nie wynika że celem gościa jest hałasowanie to Wasza chora
    interpretacja - jak ktoś jest złośliwy to sądzi że inni też są. Natomiast
    jak ktoś jest normalny to sądzi że gość po prostu chce sobie skosić trawnik.

    Zwykle najprostsza interpretacja jest najtrafniejsza a kombinowanie świadczy
    o własnym szaleństwie więc lepiej się zastanów co z Tobą jest nie tak że
    prosta czynności jaką jest koszenie własnego trawnika jest w Twoich oczach
    celowym hałasowaniem.

    I od razu najprostsza odpowiedź - sam celowo hałasujesz więc zakładasz że
    inni robią tak samo - ale szczegóły to już Ci psycholog wytłumaczy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 125. Data: 2015-09-08 13:43:28
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Ty bys pewnie powiedzial, ze masz go w d', lampka "jest normalnie
    > dopuszczona do uzytku" i niech wyp' w podskokach.

    Po co pytasz skoro "wiesz"?

    Zacznijmy od tego że ustawiłbym lampkę by nikogo po oczach nie razić i
    sąsiad nie musiałby przychodzić. Dokładnie tak samo jak ten sąsiad który nie
    kosi gdy ludzie śpią.

    Ale jakby przyszedł sąsiad i powiedział że mam nie używać tej lampki tylko
    zapłacić komuś by mi poświecił latarka to bym go wyśmiał.

    Widzę że dalej nie dostrzegasz absurdalności albo celowo manipulujesz.
    Wątkotwórca nie przyszedł i nie poprosił by jego sąsiad kosił o innej porze,
    albo w inny dzień. Nie! On nie oczekiwał drobnej zmiany ale całkowitego
    zaprzestania tego co sąsiad robi. Nie dostrzegasz tu absurdalności?

    Jakby Twój sąsiad przyszedł i poprosił byś przestał się myć bo mu woda szumi
    to co byś zrobił? Posłuchał czy wyśmiał? I nie to nie jest wydumany
    przypadek ale realna skarga pani z pewnego bloku której woda w rurach
    szumiała gdy ktoś wyżej brał prysznic. Administracja ją wyśmiewała, policja
    ją ignorowała to poszła do dziennikarzy - a ci oczywiście sprawę opisali
    jako "złośliwych" sąsiadów którzy celowo się myją wieczorem by jej hałasować
    gdy ona ogląda ulubiony serial.

> [...]
    > Zawsze bylem zwolennikiem wolnosci uwazajac, ze obywatele wiedza najlepiej
    > co jest dla nich dobre i rzad im do tego niepotrzebny.

    ROTFL - a w tym wątku temu zaprzeczasz - bronisz pieniacza a oskarżasz
    człowieka który ze swojej wolności korzysta w _granicach_ określonych
    prawem.

    > Po lekturze postow widze, ze niestety zamordyzm jest potrzebny.

    Do czego? By zmusić innych by nie korzystali ze swojej wolności bo Tobie się
    to nie podoba? A myślałem że komuchy już wyginęły, a tu w tym wątku co
    chwilę nowy wypływa.

    > To dokladnie tak, jak na drodze - konczy sie pas, wiec w normalnym
    > spoleczenstwie wszyscy jada "na zamek". U nas od czasu do czasu pojawiaja
    > sie szeryfowie,

    No popatrz a w tym wątku to Ty jesteś takim "szeryfem" co chce innym mówić
    co mają robić, a czego nie.

> [...]
    > przez miesiac dzien w dzien. Na ludzi, ktorzy nie widza w tym problemu,
    > podobnie jak na "szeryfow" jest Policja, bo jak widac nie ma sensu

    Oczywiście że nie ma dopóki nie zrezygnujesz z myślenia Kalego. Twoja
    wolność nie jest ważniejsza od cudzej wolności. Nie jesteś równiejszy i
    wzywanie Policji nic nie pomoże.

    A takie pomysły świadczą o komuszym myśleniu gdy jakiś aparatczyk dzwonił i
    milicja robiła "porządek" z sąsiadami niezależnie od prawa, albo urząd kogoś
    wywłaszczał bo aparatczyk chciał mieć większy ogród przy willi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 126. Data: 2015-09-08 13:48:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Sep 2015 22:05:53 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > W wiosce Warszawa na tym odcinku ul. Wybrzeze Gdynskie jest 60,

    Nie odnoszę się do tego miejsca gdzie utraciłeś prawojazdy, bo trzech
    wielkich jak wół znaków nie zauważyłeś i musiałeś ciąć koniecznie powyżej
    110, tylko do poprzedniej naszej dyskusji, gdzie nie potrafiłeś nawet
    przyjąć do wiadomości (jak i paru innych ludzi w tej dyskusji), że samochód
    jadący z prędkością 60km/h generuje znacznie mniejszy hałas niż pojazd
    jadący 80+.

    Że pozwolę sobie zacytować:
    Start Message-ID: <c...@m...org>

    > Pajak
    > No wlasnie, setki tys kierowcow, ktorzy maja przed soba po kilkaset km
    > bedzie jechac dluzej, zeby spokoju Myjka nie zaklocac, tylko dlatego, ze
    > Myjk postanowil tu se chalupe postawic.

    Czyli twoim wzorem (z żyłkami wkręconymi w kosę "hałasującego" sąsiada,
    prętami, smrodem, itd.), mieszkający przy drogach gdzie jest 60 (by
    ewidentnie ograniczyć hałas), a "zapierdalacze" jeżdżą 100+ (bo jest
    przecież bezpiecznie) mają rozrzucać na drodze papiaki, pręty, stawiać
    zasieki, szambo rozlewać żęby się tam kierowcom odechciało jeździć? Weź
    krótko potwierdź i kończymy.

    > z jednej strony sa drzewa [ciah usprawiedliwienia pokrzywdzonego]

    Niezmiennie jestem urzeczony twoją historią. Kali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 127. Data: 2015-09-08 13:49:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie pierwszy i nie ostatni raz

    Żyłka ci pęknie, chociaż niezborność twych myśli i osądów świadczy raczej,
    że już pękła.

  • 128. Data: 2015-09-08 13:54:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > przecież bezpiecznie) mają rozrzucać na drodze papiaki, pręty, stawiać
    > zasieki, szambo rozlewać żęby się tam kierowcom odechciało jeździć? Weź

    Nie da rady - on tego nie ogarnia symetrii - wolność polega na tym że _jemu_
    wszystko wolno a cały świat ma się dostosować do jego chwilowych zachcianek.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 129. Data: 2015-09-08 13:56:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 8 Sep 2015 10:33:44 +0200, Ergie

    > To właśnie teza jakoby ten ktoś _celowo_ hałasował w świetle przedstawionych
    > faktów jest nie do obrony.

    Ależ ten z filmu nie hałasuje celowo. On tylko spełnia swoje hobby,
    wypełnia wolny czas po pracy. Hałasuje przy "okazji". Sytuacja z wątku
    _wydaje_ _się_ być całkiem analogiczna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 130. Data: 2015-09-08 14:02:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ależ ten z filmu nie hałasuje celowo. On tylko spełnia swoje hobby,
    > wypełnia wolny czas po pracy. Hałasuje przy "okazji". Sytuacja z wątku
    > _wydaje_ _się_ być całkiem analogiczna.

    Ja nie dyskutuję o filmie ale o sytuacji przedstawionej przez wątkotwórcę.
    Widzisz gdzieś zdanie że celowo wchodzi na wysokie obroty i macha kosą w
    powietrzu, albo ściągnął tłumik by było głośniej, albo "jedzie" drugi raz po
    już skoszonym by trwało dłużej, albo zamiast żyłki ma sznurek by nie kosić a
    hałasować?

    Nic takiego się nie pojawia więc nie ma żadnego powodu by zakładać jego złą
    wolę. To znaczy oczywiście psychologia zna taki "powód" - jest to
    projekcja - ten kto sam jest złośliwy, zakłada że inni są złośliwi.

    Pozdrawiam
    Ergie