  • 211. Data: 2016-03-25 22:48:02
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:25:08 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> [...]
    > nierzetelne? Tendencyjne jest też zeznanie tego księdza. Ale to nie jest
    > istotne. Istotne jest to, co w tej sprawie ustalił IPN, czyli instytucja
    > niepodległego państwa.

    > A podobno "prawda nas wyzwoli". Ale oczywiście tylko ta prawda, która
    > nie jest niewygodna dla nas, a jest niewygodna dla naszych przeciwników.
    > Jak Kali ukraść krowa to dobrze, jak Kalemu ukraść krowa to źle. :-D A
    > podobno ludzie tzw. prawicy to ludzie o wysokim poczuciu moralności,
    > dumy i honoru, nie to co to lewackie bydło. :-D

    interesuje mnie tylko prawda - a w sprawie jedwabnego jej nie widac do konca. Np
    dlaczego wstrzymano badania archeologiczne gdy znaleziono pociski karabinowe od
    niemieckich karabinów? (chyba kaczynski mial cos z tym wsolnego)
    Zatem jesli jest bajzel to wolalbym uzywac innych przykladow niz jedwabne ta sprawa
    jasna do konca nie jest

    b.

  • 212. Data: 2016-03-25 22:51:18
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:44:52 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    mezczyzna razem wychowująca dzieci. Dlaczego? Bo daje potomstwo i potrafi
    najkorzystniej je wychowac (statystycznie, uprzejmie prosze cie o powstrzymanie opisu
    patologii którą niewątpliwie znasz).

    wyszło idiotycznie. Ja prosty człowiek jestm, niczego miedzy wierszami nie piszę. A
    jesli cos piszę niejasno to pytaj.

    (przynajmniej teoretycznie, panstwa zachodnie postanowuly chyba popelnic
    samobojstwo). Zyski w sensie spoleczym oczywiscie: ilosc dzieci, ich wykszałcenie,
    kultura czyli wszystko to co da spoleczenstwu przewage nad sąsiadem. Zatem w
    systemowej promocji rodziny zdarzą sie i bezpłodne, ale nie ma innego lepszego
    modelu. Nie chodzi o system idealny a tylko mozliwie najlepszy. System z utylizacją
    par bezplodnych, jak to raczyles zaproponowac, byłby gorszy niz taki w którym da sie
    im spokój.

    równe parom bezplodnym, wobec tego - why not?

    > dewiacją to jest pedofilia. jakoś nie słyszę byś się oburzał na swoich
    > kapłanów

    no to słuchaj - oburzam sie. Tak ze gdybym takiego dopadł to bym mu grabki na plecach
    polamal. Na tych co probowli tamaty takie pod dywan zamiatac tez sie oburzam.

    b.

  • 213. Data: 2016-03-25 22:52:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 22:17, Uzytkownik pisze:

    > Ależ owszem, powinna mieć pozycję uprzywilejowaną - może wychowywać
    > dzieci, także i nie swoje.

    > Nie każda rodzina heteroseksualna może dać potomstwo. Znam kilka takich
    > rodzin. Zgodnie z Twoimi poglądami rodzina ta powinna przestać istnieć,
    > a najlepiej od razu utylizować, bo przecież Twoi czarnosukienkowi
    > przywódcy nie pozwolą na in vitro.

    Moze adoptowac i byc pelna rodzina, to tak trzymajac sie dzieci. Inny
    powod to roznice wyznaczyla sama natura, niezalezni czy ktos chce czy
    nie miec dzieci. Nie wierzysz to zajrzyj w gacie. A tak w ogole to
    nonszalancki sposob epatowania nienawiscia wyrazajaca sie slowami
    czarnosukienkowi przywodcy itp. jest delikatnie mowiac zalosny.
    Tobie i innym nikt nie wciska od szefow arabusow czy Putinow, sugerujac
    ubezwlasnowolnienie umyslowe.

    Pozdro.. TK

  • 214. Data: 2016-03-25 22:56:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 25 marca 2016 22:43:14 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nie bookmarkuję twoich wypowiedzi z MIDami.

    > Srebrenica,

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Srebrenicy
    słowa o tym zeby zabijali z powodów religijnych nie ma.
    Katolik ma prawo bronic swojego kraju przed najazdem - chyba kazde inne dzialanie
    jest wbrew religii a nie w jej imieniu.

    >Afryka obecnie,

    katole mordują? tam zdaje sie jest dokładnie odwrotnie

    > USA

    linke znajdziesz?

    b.

  • 215. Data: 2016-03-25 23:05:05
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 21:18, Budyń wrote:
    [...]
    > To jest społecznie opłacalne.
    Tak, wszyscy działajmy dla dobra kołchozu. Tak to już u narodowców jest. :-D

    > Rząd w tym kraju planuje wprowadzić ustawę zakazującą używania w
    > dokumentach określeń "matka" i "ojciec". Według pomysłu osób
    > stanowiący prawo oby dwa słowa, które w naturalny sposób małe dziecko
    > najczęściej wypowiada jako pierwsze w swoim życiu, mają być
    > zastąpione jednym bezosobowym wyrazem "rodzic". Projekt ustawy ma
    > być gotowy już 31 października 2013 roku."
    I projekt był gotowy? czy ustawa weszła w życie? Poza tym fajnie byłoby
    gdybyś podał skąd pochodzi ten cytat.

    > a sorry, myslalem ze wymordowanie milionów moze budzic niechec. A
    > nawiazuje bo tamto totalitarne panstwo równiez chcialo nowe
    > spoleczenstwo zbudowac.
    Och jak dobrze, że nasi narodowcy nie chcą budować totalitarnego
    państwa. I nie chcą budować nowego, odrodzonego, zdrowego moralnie
    społeczeństwa. :-D

    BTW. Przeciwieństwo homo-pajaców z homo-parad - kato-pajace z
    kato-parad:
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jezus-krole
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/
    ex907s.
    Co ciekawe, to nie jest jakaś grupa katooszołomów, z tekstu wynika, że w
    sprawę zaangażowany jest episkopat. :-D

  • 216. Data: 2016-03-25 23:20:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 22:02, Maniek4 wrote:

    > To jest mniej wiecej tak jak z faraonem ktory oglosil sie bogiem.
    > Podobne przypadki byly rowniez w Cesarstwie Rzymskim. Skoro sie oglosili
    > to rozumiem, ze oddajesz im czesc?
    Przyznaję, poległem. Nie jestem w stanie ogarnąć jaki związek ma to co
    napisałeś z tym co ja napisałem wcześniej. :-D

  • 217. Data: 2016-03-25 23:27:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 16:45, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 15:17, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Ale to zmuszają (kto?) ludzi do takiego nazewnictwa?

    Oj przestan. To wiedza powszechna:

    http://www.wykop.pl/link/614015/usa-zamiast-slow-mat
    ka-i-ojciec-beda-rodzic-nr-1-i-rodzic-nr-2/

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/w-dokumen
    tach-zamiast-mamy-i-taty-beda-rodzice,279044.html

    http://www.opoka.org.pl/aktualnosci/news.php?s=opoka
    &id=16746

    > Wg mnie homo-adopcje również są ,,nienormalne", ale może gdzieś tam ,,na
    > Zachodzie" (gdzie?) uznano, że jest to ,,normalne". I nic nam do tego.

    Czyzby?

    http://parezja.pl/formularzach-radomskich-szkol-matk
    a-ojciec-zostali-zastapieni-rodzicem-1-rodzicem-2/

    TK

  • 218. Data: 2016-03-25 23:36:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 22:21, Maniek4 wrote:

    > No i uznales, ze mi trzeba o tym opowiedziec?
    Pytałeś, więc dostałeś odpowiedź.

    > O to pewnie ja powinienem pytac. :-)
    > Ksiedze, katole, czarnuchy to nie moje eufemizmy.
    Nigdy wcześniej nie napisałem ,,Ksiedze". Nie jestem półmózgiem, który do
    tej pory nie nauczył się używać polskich znaków, pomimo tego, że od
    jakichś 15 lat nie mam z tym żadnych problemów pod różnymi systemami na
    ,,duże komputery" jak i na telefonach komórkowych.

    > Deklarowali sie...
    >
    > Piszesz prawde ktorej nie widzisz i nie przyjmujesz do wiadomosci.
    > Zobaczymy co bedzie dalej. :-)
    Że co? Ty najwyraźniej sam nie wiesz co piszesz. Toż to jakiś bełkot
    którego nie da się zrozumieć. Ale OK, piątkowy wieczór, alkohol, zioło,
    itp. :-D

  • 219. Data: 2016-03-25 23:39:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 18:28, Uzytkownik pisze:

    > Jakoś nie spotykam codziennie homoseksualistów głoszących publicznie
    > swoje ideologie.
    > Idę o zakład, że Ty także nie spotkałeś takich, ani Budyń też, a Wasze
    > poglądy kształtowane są tylko i wyłącznie pod wpływem moherów, które drą
    > mordę, choć sami nigdy w życiu nie spotkali osoby homoseksualnej.

    Pomine juz Twoja wiedze o tym co to ja widzialem albo nie. A o
    ksztaltowanie moich pogladow i zrodla to pozwol, ze sam pozostane
    spokojny. Generalnie odpusc sobie robienie ze mnie idioty jak chcesz byc
    powaznie traktowany.
    A do tematu - co to za zalozenie "codziennie publicznie"? Raz w miesiacu
    wystarczy? Moze raz w roku? Nie obchodzi mnie i tyle. Najpierw paraduja
    z koszulkami "jestem gejem" w towarzystwie inteligentnych inaczej
    politykow a pozniej maja pretensje, ze od pedalow ich sie wyzywa z
    nazwiska. Po co mi ta wiedza? Niech sobie robia co chca, nic mi do tego,
    ale zeby sie z tym obnosic? No litosci. To ma byc powazne? Moze mam sie
    spodziewac parady facetow z malymi ptaszkami i pozniej wysluchiwac
    pretensji, ze mowia o nich faceci z malymi ptaszkami? Paranoja
    normalnie. Tylko, ze nie jest tak rozowo i smiesznie. Parady to
    uzyznianie gleby na przyszlosc. Rodzic a w Hiszpanii nie wzial sie z
    nikad. Adopcje dzieci w innych krajach tez.

    Pozdro.. TK

  • 220. Data: 2016-03-25 23:49:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 23:27, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Czyzby?
    >
    > http://parezja.pl/formularzach-radomskich-szkol-matk
    a-ojciec-zostali-zastapieni-rodzicem-1-rodzicem-2/
    A gdzie tam piszą o homo-adopcjach?