  • 221. Data: 2016-03-25 23:57:59
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 22:39, masti pisze:

    > ja Camele a Wy?

    Aaaa.
    Wiec jak rzucisz to moze i percepcja powroci. :-)

    > w tekście, na który odpowiedziałeś.
    > Mówisz, że chrześcijanin morduje dla przyjemności?

    Nie bardzo wiem o ktory tekst chodzi, ale generalnie chrzescijanie
    zabijaja z tych samych powodow z ktorych biora sie wojny. Czyli
    wlasciwie nic szczegolnego jesli mozna tak powiedziec.

    > muzułmanie też. I co z tego?

    No ja nie wiem co z tego. W kazdym razie moze pomoze Ci zrozumiec, ze w
    Srebrnicy nie o wiare chodzilo.

    Pozdro.. TK

  • 222. Data: 2016-03-25 23:58:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-25 23:39, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Po co mi ta wiedza? Niech sobie robia co chca, nic mi do tego, ale
    > zeby sie z tym obnosic? No litosci. To ma byc powazne?
    To z pewnością jest poważne:
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jezus-krole
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/
    ex907s
    :-D

    > Parady to uzyznianie gleby na przyszlosc.
    No właśnie. Wszyscy będziemy za..lać na poranne msze zanim zdążymy się
    obejrzeć. Oczywiście wcześniej innowierci i ateiści zostaną przymusowo
    przekonwertowani na jedynie słuszna wiarę. :-D

  • 223. Data: 2016-03-26 00:05:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 23:49, JDX pisze:
    > On 2016-03-25 23:27, Maniek4 wrote:
    > [...]
    a-ojciec-zostali-zastapieni-rodzicem-1-rodzicem-2/
    > A gdzie tam piszą o homo-adopcjach?

    No tak. Niewygodne wyciete, do innego dolozone chu wie co i mozna sie
    cieszyc. Albo kolejny raz nie czaisz o co chodzi. Ale nic sie nie boj.
    Nauka nie idzie w las tylko w nas. No czegos jak widac jednak sie
    dowiedziales. Moze zaprocentuje.

    TK

  • 224. Data: 2016-03-26 00:12:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-26 00:05, Maniek4 wrote:
    [...]
    > No tak. Niewygodne wyciete,
    Po prostu przyjąłem to do wiadomości.

    > do innego dolozone chu wie co i mozna sie cieszyc.
    No właśnie. Dołożyłeś jakiś przypadkowy link i uznałeś, że możesz się
    cieszyć. :-D

  • 225. Data: 2016-03-26 01:01:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 22:39, Budyń pisze:
    > nic z nimi nie zrobie. A miedy nic i zostawic z spokoju a zepsuc dla ich wygody
    cały system jest przepasc.

    Niby co ma zostać zepsute?
    Dać homoseksualistom prawo zawierania związków partnerskich i zapomnieć
    o problemach.
    Ale nie. Lepiej w imię miłości bliźniego walczyć, bo czarnuchy i mohery
    muszą zawsze mieć jakiś cel walki.
    Jak nie da się z komuchami to chociaż z pedałami. :)

    > panstw europy zachodniej za 100lat nie bedzie bo zepsute spoleczenstwa nie bedą w
    stanie sie obronic przed islamem, rownie dobrze mogliby byc chinczycy -no ale
    problemem okazal sie islam.

    Bzdury piszesz. Dziesiątki lat temu już miał upaść zgniły zachód. Miała
    go zeżreć rozpusta i zachłanność pieniądza.
    Jakoś się tak nie stało i zachód ma się dobrze.
    Islam?
    Jak dalej tak będzie to w końcu zachód się wkurwi i przypierdzieli broń
    atomową, a wszystkich muslimów odeśle skąd przywędrowali.

    > trafna uwaga - absolutnie marginalna grupa ludzi rozpieprza wielowiekowy system
    rozwoju spolecznego.

    To nie pedały rozpieprzają tylko ciemnota w moherach tworząc problemy i
    prowokując do parad.
    Gdyby durne mohery zajęły się swoimi problemami to i nie byłoby żadnych
    parad równości, bo i pedały nie mieliby pretekstu, aby wychodzić na ulicę.

    > oczywista nieprawda -dzieciom da sie zepsuc zryc beret tak by zwątpily w naturalne
    odczucia -co potwierdzja brytyjskie badania.

    Masz rację, że się da i doświadcza tego każde dziecko Katolika :)

    > A europa zachodnia radzi sobie po prostu świetnie...

    Europa poradziła sobie z nazizmem z komunizmem z dyktaturą i wieloma
    innymi kataklizmami.
    Muslimy to jest zbyt świeży temat, ale i z tą plagą sobie także poradzi.

    > nie mam pojecia gdzie jest - próby trwają, a ty sie cieszysz ze sie
    > tym razem nie udało kolejnego plasterka normalnosci odkroic.

    Normalności?
    Uważasz, ze normalne jest łamanie prawa przez rząd?

    > Nie.

    Czyli jak widzisz to są tylko Twoje wyimaginowane fobie, które zrodziły
    się z opowiastek moherowych: "... jedna pani drugiej pani ...."

    > Temat znów jakis teoretyczny - gdyby czlowiek zachowywal sie normalnie to skad niby
    mialbym wiedziec czy on homo czy nie.

    A po co Ci to wiedzieć czy on homo czy nie homo?
    Czy będziesz mi zaglądał do odbytu, aby się dowiedzieć, czy aby nie
    zjadłem zbyt dużo?
    Do póki czyjeś zachowanie lub ideologia nie godzi w Twoje życie i Twoje
    ideologie to zostaw to w spokoju.
    Każdy ma prawo żyć według swoich wartości. Zapewnia to konstytucja
    państwa. Ty natomiast w bezczelny sposób próbujesz ingerować w czyjeś
    życie w imię wyznawanych przez siebie ideologii. To jest właśnie FANATYZM.

    > teraz mamy próbę odzyskania panstwa po 25latach od transformacji gospodarczej.
    > Bo ta sie dokonała, komuchy sie stały kapitalistami i nadal żerowały na państwie
    > Ale to inny wątek :)

    Wspomnisz moje słowa, że jeszcze będziesz tęsknił za tym co było.

    > ależ sie przypiąłes do czarnych, od 5lat nie słyszałem politycznego kazania

    A ja w zeszłym roku podczas pogrzebu znajomej. Ok. 40 min. cymbał
    napierdalał o komunistach, a zaczął od Oleksego.

    > , a raz w tym czasie było o gender. A ty masz wizje ze oni nam drukuą poglądy
    wprost do czaszki :)

    Bo drukują :)
    Zbyt dużo mam znajomych, u których dostrzegam to wdrukowanie.
    Niektórym już zaczynają się otwierać oczy.
    Jeden z moich nawiedzonych kolegów, mocno zaangażowany we wspólnoty
    katolickie. Niedawno sam mi zaczął opowiadać jak o mało nie padł ofiarą
    jednej z takich wspólnot rodzin, wspieranych przez Kościół. Jak się
    okazało to ta wspólnota podstępem przejmuje majątki członków, a jak się
    coś później nie podoba to wypierd...j pod most. Opowiadał o praktykach
    jakie stosują to aż się włosy na głowie jeżą. Z jednej strony jak tak
    mogą czynić osoby ponoć wyznające Boga, a z drugiej jak można być aż tak
    zaślepionym i naiwnym, żeby sekcie oddać wszystko co się ma, a późnej
    dać się "wyru...ć ".***
    *

  • 226. Data: 2016-03-26 01:15:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-25 o 22:52, Maniek4 pisze:

    > Moze adoptowac i byc pelna rodzina, to tak trzymajac sie dzieci.

    No i dobrze. Jest rodzina heteroseksualna proszę bardzo można adoptować.
    Homoseksualna - nie, bo to nie jest związek małżeński, lecz związek
    partnerski, który co prawda może korzystać z prawie wszystkich
    przywilejów jakie przysługują związkom małżeńskim, poza adoptowaniem dzieci.

    > Inny powod to roznice wyznaczyla sama natura, niezalezni czy ktos chce
    > czy nie miec dzieci. Nie wierzysz to zajrzyj w gacie.

    Może Ty myślisz tym co masz w gaciach. Prawda jest jednak inna. Płeć,
    uczucia i seks to znajduje się między uszami, a nie w gaciach.
    Na szczęście ja nie mam tych dylematów i jestem jak najbardziej hetero i
    nie wyobrażam sobie, że mógłbym z facetem, ale jestem człowiekiem, który
    potrafi zrozumieć drugiego. Oglądałem kilka programów na ten temat i
    uwierz, że nie są to proste sprawy. Osobie, która nie ma problemów z
    własną płciowością bardzo trudno jest postawić się w roli osoby, która
    posiada taki problem.

    > A tak w ogole to nonszalancki sposob epatowania nienawiscia wyrazajaca
    > sie slowami czarnosukienkowi przywodcy itp. jest delikatnie mowiac
    > zalosny.
    > Tobie i innym nikt nie wciska od szefow arabusow czy Putinow,
    > sugerujac ubezwlasnowolnienie umyslowe.

    Tylko co niby ja miałbym mieć wspólnego z arabusami czy putinami? :)

  • 227. Data: 2016-03-26 09:07:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 01:01:28 UTC+1 użytkownik > >> Tylko co z tymi co mają
    inną orientację? Zmusisz ich do małżeństwa

    > Niby co ma zostać zepsute?
    > Dać homoseksualistom prawo zawierania związków partnerskich i zapomnieć
    > o problemach.

    generalnie moznaby tak postąpic. Ale nie jestes w stanie zapomniec bo dajac palec oni
    wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    > Ale nie. Lepiej w imię miłości bliźniego walczyć, bo czarnuchy i mohery

    ty to za to jest milosciwy i kultularny - i dlatego wymagasz tego od innych?

> [...]
    > go zeżreć rozpusta i zachłanność pieniądza.
    > Jakoś się tak nie stało i zachód ma się dobrze.

    psucie spoleczenst zachodnich zaczelo sie mniej wiecej od rewolucji seksualnej w
    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    > Islam?
    > Jak dalej tak będzie to w końcu zachód się wkurwi i przypierdzieli broń
    > atomową, a wszystkich muslimów odeśle skąd przywędrowali.

    no brawo, kurfa o tym mowie. Będzie rzeź jakiej swiat nie widzial tylko dlatego ze
    rozne ciolki pozwolily oslabic spoleczensto wlasnymi seksualnymi i religijnymi
    fobiami.

    A wystaryło nie psuc - i zróbmy to w polsce, nie psujmy wprowadzajac lewacką
    ideologie.

    Zauwaz ze to nie spoleczenstwo europejskie sie domaga takich zmian, takie zmiany
    promuje absolutne niedemokratyczna komisja europejska, i nieobiektywne liberalne
    media (kolonia pokazała ostatnio jakie sa zakłamane) itp organizmy

    > Normalności?
    > Uważasz, ze normalne jest łamanie prawa przez rząd?

    dokładnie to samo dzieje sie w stanach. Dokladnie taki sam dym mają w sprawie sądu
    najwyższego.
    Owszem, uważam to za dosc normalne. Nikt tu zamachu stanu nie zrobił. A przyczną
    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    > Czyli jak widzisz to są tylko Twoje wyimaginowane fobie, które zrodziły
    > się z opowiastek moherowych: "... jedna pani drugiej pani ...."

    słabe masz podejscie do zdobywania wiedzy. Ty sie spodziewasz ze naukowiec od mamutów
    je widział?

> [...]
    > państwa. Ty natomiast w bezczelny sposób próbujesz ingerować w czyjeś
    > życie w imię wyznawanych przez siebie ideologii. To jest właśnie FANATYZM.

    ale ty mnie cos wmawiasz metodą mastiego - wielokrotnie juz pisalem ze nie mam nic do
    homoseksualistów, niech sobie zyją, jestem przeciw ich zwalnianiu z pracy z powodu
    orientacji i tak dalej.
    Nie zamierzam karac za homo itd
    Natomiast jestem przeciw psuciu zasad spolecznych ktore dzialają.

    > Wspomnisz moje słowa, że jeszcze będziesz tęsknił za tym co było.

    zobaczymy za 3 lata, sam ciekawym ilez pis jest w stanie zdzialac - jakims tam
    przesadnym optymistą nie jestem.

    > A ja w zeszłym roku podczas pogrzebu znajomej. Ok. 40 min. cymbał
    > napierdalał o komunistach, a zaczął od Oleksego.

    ty to masz pecha - ale wlasciwie gdyby ksiadz ci powiedzial o milosci bozej i ze
    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    > Bo drukują :)

    no ale jak? na kazaniach tego praktyczni nie ma, a jak konserwa taka jestem ze
    historia :-)

> [...]
    > okazało to ta wspólnota podstępem przejmuje majątki członków, a jak się
    > coś później nie podoba to wypierd...j pod most.

    szczegóy poproszę - ostatno oczerniłeś bezpodstawnie caritas. Wiec teraz dawaj jak to
    było.

    b.

  • 228. Data: 2016-03-26 09:56:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 00:12, JDX pisze:
    > On 2016-03-26 00:05, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Po prostu przyjąłem to do wiadomości.

    No i git. O nic innego nie chodzilo.
    Nalezy sie zatem spodziewac, ze te trendy dotra i do nas. Narazie sa
    parady i oswajanie z "normalnoscia". Sekwencja zdarzen tworzy znany z
    zachodu obraz.

    TK

  • 229. Data: 2016-03-26 10:35:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 23:58, JDX pisze:
> [...]
    > To z pewnością jest poważne:
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jezus-krole
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/

    Oj wiesz.. Mnie podobna megalomania jakos nie porywa, albo sie nie znam.
    W kazdym razie Ciebie i tak nie dotyczy, wiec czym sie przejmujesz?
    U mnie w miescie postawiono swego czasu pomnik Lecha Kaczynskiego z
    jakichs skladek. No i sie zaczelo. Jedni, ze ladny, drudzy, ze co to za
    prezydent zeby mu pomniki stawiac? Dla mnie tez to zaden szczegolnie
    zasluzony prezydent, ale skoro ktos chce mu pomnik wystawic to czy mi to
    przeszkadza? Niech se stawiaja jak dzieki temu beda szczesliwsi.

    > No właśnie. Wszyscy będziemy za..lać na poranne msze zanim zdążymy się
    > obejrzeć. Oczywiście wcześniej innowierci i ateiści zostaną przymusowo
    > przekonwertowani na jedynie słuszna wiarę. :-D

    Chrzest Polski to rok 966. Minelo sporo czasu zeby podobne rozwiazania
    forsowac znacznie wczesniej. Cos co piszesz moim zdaniem nigdy sie nie
    wydarzy. Jednym z powodow jest fakt, ze ludzie uwazajacy sie za
    katolikow to jednak wymagajaca grupa wobec wlasnych ksiezy i ceniaca
    sobie niezaleznosc. O ile prawdy fundamentalne przechodza gladko
    (trudniej z realizacja), o tyle dziwaczne interpretacje juz nie. Ty masz
    zakodowany obraz katolika w postaci pokazywanej w telewizji dewodki z
    rozancem w jednym reku a druga reka milosiernie napieprzajaca parasolka
    dziennikarza. No wiec nie jest to obraz katolika tylko dewodki, ktorej
    motywy badz co badz mozna rozumiec.

    TK

  • 230. Data: 2016-03-26 11:00:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 09:07, Budyń pisze:

    > generalnie moznaby tak postąpic. Ale nie jestes w stanie zapomniec bo dajac palec
    oni wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    Problemu z homoseksualistami nie istnieją. One się tylko rodzą w Waszych
    głowach. Was po prostu boli, że nie możecie siłą narzucić wszystkim
    obywatelom swoich wartości oraz swoich zasad moralnych. Dlatego też
    doszukujecie się spisków wszędzie tam, gdzie ich nie ma, a byle pierdoła
    urasta u Was do niewyobrażalnej rangi.

    > ty to za to jest milosciwy i kultularny - i dlatego wymagasz tego od innych?

    Krytykuję ludzką głupotę.

    > psucie spoleczenst zachodnich zaczelo sie mniej wiecej od rewolucji seksualnej w
    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    Co wg Ciebie znaczy psucie społeczeństw?
    Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty.

    > no brawo, kurfa o tym mowie. Będzie rzeź jakiej swiat nie widzial

    I tu jesteśmy zgodni.

    > tylko dlatego ze rozne ciolki pozwolily oslabic spoleczensto wlasnymi seksualnymi i
    religijnymi fobiami.

    Nie mieszaj do tego fobii seksualnych i religijnych. Te fobie to tylko
    macie Wy - FANATYCY.
    Problem leży gdzieś indziej i jest to problem bardzo złożony i nie jest
    to problem związany z Muzułmanami, lecz z FANATYKAMI ISLAMSKIMI, którym
    wyprano mózgi.
    Problem jest tylko w tym, że nie potrafimy odróżnić FANATYKÓW od dobrych
    MUZUŁMANÓW.

    > A wystaryło nie psuc - i zróbmy to w polsce, nie psujmy wprowadzajac lewacką
    ideologie.

    FANATYZM MUSLIMÓW CZY KATOLIKÓW TO JEDEN CH.....
    Jak pozwolimy, żeby się rozpanoszył fanatyzm katolicki to będziemy mieli
    państwo policyjne i prześladowania wszystkich, którzy się nie
    podporządkowują.
    Niestety obecny rząd szuka każdego pretekstu aby podstępnie przejąć
    kontrolę.

> [...]
    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    A ułaskawienia jak wytłumaczysz?

    > słabe masz podejscie do zdobywania wiedzy. Ty sie spodziewasz ze naukowiec od
    mamutów je widział?

    Dziennikarze żyją z sensacji.

> [...]
    orientacji i tak dalej.
    > Nie zamierzam karac za homo itd
    > Natomiast jestem przeciw psuciu zasad spolecznych ktore dzialają.

    No to w czym problem?
    Ja osobiście jestem za ułatwieniem życia homoseksualistom i
    poszanowaniem ich człowieczeństwa, ale jeżeli zaczną się domagać od
    Katolików, aby porzucili swoje wartości lub, żeby Wam zabronić mówić
    mamo i tato to stanę w Waszych szeregach. Ale póki co nie ma takiej
    potrzeby, bo problem jest tylko wyimaginowany.

    > zobaczymy za 3 lata, sam ciekawym ilez pis jest w stanie zdzialac - jakims tam
    przesadnym optymistą nie jestem.

    Czyli jednak masz obawy :)
    Niestety wielu Katolików je ma lub zaczyna je mieć.

    > ty to masz pecha - ale wlasciwie gdyby ksiadz ci powiedzial o milosci bozej i ze
    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    Pytasz się, czy próbujesz mnie przekonać, że Ty wiesz lepiej co ja bym?

    > szczegóy poproszę - ostatno oczerniłeś bezpodstawnie caritas. Wiec
    > teraz dawaj jak to było. b.

    Wybacz, ale tyle Ci powinno wystarczyć, bo musiałbym już rzucić
    konkretnymi nazwiskami.