  • 231. Data: 2016-03-26 11:13:53
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 23:20, JDX pisze:

    > Przyznaję, poległem. Nie jestem w stanie ogarnąć jaki związek ma to co
    > napisałeś z tym co ja napisałem wcześniej. :-D

    No faraon oglosil sie bogiem? Uwierzyles?
    Podales przyklad Ustasze, jakoby katolicy wyzynali z powodow
    religijnych. To tak jak z Faraonem. W ich mniemaniu moze i byli
    katolikami, ale to byli fanatycy dla ktorych katolicyzm i nacjonalizm
    chorwacki to to samo. Od kiedy religia ma granice i narodowosc? Stad do
    Hitlera juz calkiem blisko. I tak zreszta bylo, bo do kompletu doszla
    rasa aryjska. Kilkadziesiat lat pozniej masz Srebrnice. I znow
    chrzescijanie. Tam wystarczy impuls by sie gotowalo. Religia,
    nacjonalizm, czy terytorium nie ma znaczenia. Tlukli sie z byle powodu.
    Ale co odroznia ich od dzisiejszych fanatykow religijnych ze ston
    muzulmanskich? To, ze zalatwiali sprawy we wlasnym gronie. Nie mozna tak
    prosto na ich podstawie dokonywac racjonalnych porownan.

    TK

  • 232. Data: 2016-03-26 11:42:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 11:00:03 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    oni wyciagna reke po wiecej np zabronia ci mowic tata/mama. Dlatego nalezy nie oddac
    nawet palca.

    > Problemu z homoseksualistami nie istnieją. One się tylko rodzą w Waszych
    > głowach. Was po prostu boli, że nie możecie siłą narzucić wszystkim
    > obywatelom swoich wartości oraz swoich zasad moralnych.

    sa wartosci religijne do których namawiamy ale absolutnie nie zamierzamy zmuszac. Ale
    tez sa wartosci szersza, ogolnoludzkie jak kradziez, morderstwo naktore sie nie
    zgadzamy - ale nie z powodow religijnym tylo humanitarnych. Moge byc i humanistą i
    katoliem. Wielu to myli ze sobą.

    > Krytykuję ludzką głupotę.

    moją? wykaż ze jestem głupi. A jak nie potrafisz to zanczy ze obrazasz. No to nie
    obrazaj.

    latach szescdziesiatych. I postepuje stopniowo. Bez zagrozen zewnetrzych to mogloby
    tak trwac i 500lat. Ale wlasnie sie pojawiły...

    > Co wg Ciebie znaczy psucie społeczeństw?
    > Ludzie w naturalny sposób podlegają zmianom, a wraz z postępem nauki
    > przestają wierzyć w krasnoludki i skrzaty.

    w poscie do mastiego opisalem

    > Nie mieszaj do tego fobii seksualnych i religijnych. Te fobie to tylko
    > macie Wy - FANATYCY.

    zgodnie z definicją islamisci (skrajni) są fanatykami, a katole nawet ci skrajni nie
    sa. Wiec błądzisz logicznie.

    > FANATYZM MUSLIMÓW CZY KATOLIKÓW TO JEDEN CH.....
    > Jak pozwolimy, żeby się rozpanoszył fanatyzm katolicki to będziemy mieli
    > państwo policyjne i prześladowania wszystkich, którzy się nie
    > podporządkowują.

    alez brednie...

    techniczną dymu u nas jest rzeplinski a nie rząd. Przyczyny polityczne to inna bajka.

    > A ułaskawienia jak wytłumaczysz?

    prawem prezydenta. Ma do tego prawo i moze ułaskawic przestąpców. A co do kaminskiego
    to sa powazne przeslanki do stwierdzenia ze wyrok byl polityczny. Ale nawet gdyby byl
    przestempcą to swiete prawo prezydenta moc go ulaskawic. Zwykle zasady panstwa prawa.

    > No to w czym problem?
    > Ja osobiście jestem za ułatwieniem życia homoseksualistom i
    > poszanowaniem ich człowieczeństwa, ale jeżeli zaczną się domagać od
    > Katolików, aby porzucili swoje wartości lub, żeby Wam zabronić mówić
    > mamo i tato to stanę w Waszych szeregach. Ale póki co nie ma takiej
    > potrzeby, bo problem jest tylko wyimaginowany.

    na przykladzie panstw zachodnich widac ze na jednostkowym ustąpieni sie nie skonczy.

    przesadnym optymistą nie jestem.

    > Czyli jednak masz obawy :)

    zawsze mialem - przed wyborami o tym pisalem ze pis jest wyborem najlepszym ale nie
    idealnym. Wiec do tego wszystkiego co teraz robi brakuje mi elementu gospodarczego
    skierowanego dla przedsiebiorcy czyli uproszczenie przepisow i podatkow. Jesli to
    zrobi wygra wybory z palcem w d...

    wciaz masz szanse tego doswiadczyc to zapewne tez bys sie pluł

    > Pytasz się, czy próbujesz mnie przekonać, że Ty wiesz lepiej co ja bym?

    jestes tak nastawiony negatywnie do katoli ze prawie jestem pewien jak bys
    zareagowal. Ja zresztą mam podobnie jak slucham papieza -zamiast sluchac, mam w tyle
    glowy "co on dzis niezrecznego powie"

    > Wybacz, ale tyle Ci powinno wystarczyć, bo musiałbym już rzucić
    > konkretnymi nazwiskami.

    no to jest to bezpodstawne oskarzenie... Nie jestes znanay z obiektywizmu w sprawie
    katoli :)

    b.

  • 233. Data: 2016-03-26 12:00:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > mamo i tato to stanę w Waszych szeregach. Ale póki co nie ma takiej
    > potrzeby, bo problem jest tylko wyimaginowany.

    http://prawy.pl/3878-zamiast-mama-i-tata-rodzic-1-i-
    rodzic-2/

    http://www.wprost.pl/ar/450885/Zamiast-ojca-i-matki-
    rodzic-Wkracza-gender/

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/rodzic_nr_1_i_rod
    zic_nr_2_matka_i_ojciec_znikaja_z_amerykanskich_pasz
    portow_176827.html

    Mowisz, ze problem jest wyimaginowany? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 234. Data: 2016-03-26 12:01:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-25 o 23:36, JDX pisze:

    > Pytałeś, więc dostałeś odpowiedź.

    No OK. Moze to Budynia temat bardziej.

    > Że co? Ty najwyraźniej sam nie wiesz co piszesz. Toż to jakiś bełkot
    > którego nie da się zrozumieć.

    :-))

    Deklarowali sie i utozsamiali jedno z drugim, zwlaszcza nacjonalizm
    chorwacki. :-) Skoro sie deklarowali i utozsamiali to przepraszam.
    Faktycznie musi tak byc zdecydowanie na Balkanach.

    > Ale OK, piątkowy wieczór, alkohol, zioło,
    > itp. :-D

    To chyba jacys zadeklarowani katolicy tak robia. Bo my katolicy to
    wiesz... Zwlaszcza w wielki piatek alkoholu nie pijemy i ziol nie palimy.

    TK

  • 235. Data: 2016-03-26 12:14:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-26 o 01:15, Uzytkownik pisze:

    > No i dobrze. Jest rodzina heteroseksualna proszę bardzo można adoptować.
    > Homoseksualna - nie, bo to nie jest związek małżeński, lecz związek
    > partnerski, który co prawda może korzystać z prawie wszystkich
    > przywilejów jakie przysługują związkom małżeńskim, poza adoptowaniem
    > dzieci.

    > Może Ty myślisz tym co masz w gaciach.

    Nie potrafie prosciej..
    Natura wyznaczyla miedzy nami roznice. Wystarcy zajrzec w gacie by
    stwierdzic kto moze tworzyc rodzine.

    > Prawda jest jednak inna. Płeć,
    [...]

    Sie uparles zasmiecac internet oczywistosciami.

    > Tylko co niby ja miałbym mieć wspólnego z arabusami czy putinami? :)

    To co ja mam wspolnego z przywodztwem czarnosukienowych jak Twoja zona
    zapewne. O szczegoly spytaj w sypialni.
    I nie sadzilem, ze prosbe o kulture trzeba jakos specjalnie tlumaczyc.

    Pozdro.. TK

  • 236. Data: 2016-03-26 13:58:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 11:42, Budyń pisze:

    > sa wartosci religijne do których namawiamy ale absolutnie nie zamierzamy zmuszac.

    Rzecz w tym, że chcecie je wdrażać także wśród niekatolików.

    > Ale tez sa wartosci szersza, ogolnoludzkie jak kradziez, morderstwo naktore sie nie
    zgadzamy - ale nie z powodow religijnym tylo humanitarnych. Moge byc i humanistą i
    katoliem. Wielu to myli ze sobą.

    Ale czy ktokolwiek Ci zarzucił, że to jest złe i że należy się pozbyć
    tych wartości?
    Przecież nikt tych wartości nie kwestionuje, a stanowcza większość
    niewierzących (poza przestępcami) także je wyznaje.
    Tylko dziwi mnie dlaczego jak się Wam mówi o błędach to zaraz
    powołujecie się właśnie na te wartości tak jakby one były tylko i
    wyłącznie Waszą domeną.

    > moją? wykaż ze jestem głupi. A jak nie potrafisz to zanczy ze obrazasz. No to nie
    obrazaj.

    Nie krytykuję Twojej głupoty, lecz głupotę szerzącą się w KK.
    Choćby np. intronizacja.

> [...]
    nawet gdyby byl przestempcą to swiete prawo prezydenta moc go ulaskawic. Zwykle

    Ułaskawić można tylko i wyłącznie przestępcę skazanego prawomocnym wyrokiem.
    W tych przypadkach wyroki nie były jeszcze uprawomocnione, a prezydent
    złamał prawo.
    Ale cechą PIS-u jest to, że uważają, iż prawo jest tylko i wyłącznie
    narzędziem dla nich, które mogą sobie dowolnie interpretować, dowolnie
    stosować i zmieniać wedle ich potrzeby.

    > na przykladzie panstw zachodnich widac ze na jednostkowym ustąpieni sie nie
    skonczy.

    Możesz wskazać te przykłady?

    > jestes tak nastawiony negatywnie do katoli

    Bzdura. Jestem negatywnie nastawiony na każdy przejaw fanatyzmu zarówno
    katolickiego, muzułmańskiego jak i laickiego.
    Uważam, że każdy ma prawo wybierać co dla niego dobre, ale nie ma prawa
    narzucać swoich przekonań innym.

    > no to jest to bezpodstawne oskarzenie... Nie jestes znanay z
    > obiektywizmu w sprawie katoli :)

    To nie są żadne oskarżenia, tylko powtórzona informacja od zagorzałego
    wręcz fanatycznie Katolika, mocno zaangażowanego we wspólnoty religijne,
    mojego, dobrego przyjaciela.
    Nie wiem czego oczekujecie ode mnie. Mam przedstawić nagrania,
    dokumenty, a może oficjalny wywiad z moim przyjacielem? Zapewne
    chcielibyście, abym podał nazwiska, adresy i wszystkie fakty?

  • 237. Data: 2016-03-26 14:07:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 12:00, Adam Sz. pisze:

> [...]
    zic_nr_2_matka_i_ojciec_znikaja_z_amerykanskich_pasz
    portow_176827.html

    > Mowisz, ze problem jest wyimaginowany? :)

    Po prostu traktuję to jako dobry żart.
    Nawet gdyby ktoś wprowadził takie prawo to każdy, kto się z tym prawem
    nie będzie zgadzał może używać określeń mama i tata i jest w stanie
    wygrać przed każdym sądem swoje racje.

  • 238. Data: 2016-03-26 14:14:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 12:14, Maniek4 pisze:

    > Nie potrafie prosciej..
    > Natura wyznaczyla miedzy nami roznice. Wystarcy zajrzec w gacie by
    > stwierdzic kto moze tworzyc rodzine.

    Tylko, że natura płata figle i tego w ogóle nie bierzesz pod uwagę.

    > To co ja mam wspolnego z przywodztwem czarnosukienowych jak Twoja zona
    > zapewne.

    Jak to co? Deklarujesz się jako członek KK, podległy ich zwierzchnictwu.
    Ja niestety nie deklaruję się jako Muslim ani Rosjanin.

    > O szczegoly spytaj w sypialni.

    Łał! Twierdzisz, że jestem obrzezany? :)

  • 239. Data: 2016-03-26 15:02:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 14:07:14 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Po prostu traktuję to jako dobry żart.
    > Nawet gdyby ktoś wprowadził takie prawo to każdy, kto się z tym prawem
    > nie będzie zgadzał może używać określeń mama i tata i jest w stanie
    > wygrać przed każdym sądem swoje racje.

    Tak jak teraz moze uzywac rodzic 1 i rodzic 2, nie? Wiec po co zmieniac cos
    dla mniejszosci skoro wiekszosc bedzie uzywac jednak mama i tata?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 240. Data: 2016-03-26 15:02:48
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 13:59:22 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Rzecz w tym, że chcecie je wdrażać także wśród niekatolików.

    nie zmuszamy do chodzenia do kosciola ani nic podobnego, zajecie pasa drogowego dla
    pielgrzymek mamy takie same jak maratony. Kto i do czego katolickiego cię osobiscie
    zmusza?

> [...]
    > Tylko dziwi mnie dlaczego jak się Wam mówi o błędach to zaraz
    > powołujecie się właśnie na te wartości tak jakby one były tylko i

    napisalem to tylko dla rozróżnienia zakresu wartosci, niektóre sa wspolne - chodzi o
    to aby rozumiec ze np zakaz zabijania niekoniecznie jest narzucaniem poglądów
    religijnych

    > Nie krytykuję Twojej głupoty, lecz głupotę szerzącą się w KK.

    sorry - ale je jestem moher. Jesli mówisz ze oni sa głupi mówisz do mnie. Zatem
    udowodnij albo przestan obrazac - tak dla kultury dyskusji

    > Choćby np. intronizacja.

    to jest impreza religijna dla wierzących, nie rozumiesz i spoko. Z twojego punktu
    widzenia cokolwiek robimy w kosciele jest głupie. A jajeczka byłes dzis poświecic?
    :-)

> [...]
    zasady panstwa prawa.

    > Ułaskawić można tylko i wyłącznie przestępcę skazanego prawomocnym wyrokiem.

    to nieprawda,
    "Prezydent stosując prawo łaski, nie musi czekać na uprawomocnienie wyroku, ale akt
    łaski nie może obrażać poczucia sprawiedliwości - uznali w publikacjach naukowych
    konstytucjonalista dr Ryszard Piotrowski i prof. Tomasz Grzegorczyk, autor komentarza
    do Kpk."

    zresztą gdyby poczekał na wszystkie instancje i go ulaskawil to bys powiedzial ze
    zmarnowal pieniadze podatników na zbedne procesy - jak chce sie uderzyc to i kij sie
    znajdzie

    > W tych przypadkach wyroki nie były jeszcze uprawomocnione, a prezydent
    > złamał prawo.

    nie ma takiego przepisu

    > Ale cechą PIS-u jest to, że uważają, iż prawo jest tylko i wyłącznie
    > narzędziem dla nich, które mogą sobie dowolnie interpretować, dowolnie
    > stosować i zmieniać wedle ich potrzeby.

    > Możesz wskazać te przykłady?

    1973 - USA - w wyniku nacisków lobby homoseksualnego, Amerykańskie Towarzystwo
    Psychiatryczne usuwa homoseksualizm ze spisu zaburzeń psychicznych.
    1981, 1 października - EUROPA - Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy uchwala
    rezolucję o zwalczaniu dyskryminacji homoseksualizmu.
    1982 - FRANCJA - oficjalne zniesienie zakazu homoseksualizmu.
    1984 - EUROPA - Parlament Europejski wprowadza zakaz dyskryminowania
    homoseksualistów.
    1988 - SZWECJA - jako pierwsze państwo wprowadza ustawę chroniącą prawa gejów i
    lesbijek, legalizującą kwestie wspólnych podatków, dziedziczenia i opieki socjalnej.
    1989, 1 października - DANIA - zawarty zostaje pierwszy związek partnerski na
    świecie.
    1991 - ŚWIAT - w wyniku nacisków lobby homoseksualnego Światowa Organizacja Zdrowia
    eliminuje homoseksualizm z Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Zaburzeń.
    1992 - USA - W Nowym Jorku powstaje organizacja Lesbian Avengers (Mściwe Lesbijki),
    mająca na celu promocję homoseksualizmu w USA.
    1993 - NORWEGIA - rejestracja związków partnerskich.
    1994 - EUROPA - Parlament Europejski zaleca państwom członkowskim eliminację
    przeszkód w legalizacji stałych związków homoseksualnych.
    1994 - SZWECJA - rejestracja związków partnerskich.
    1995, styczeń - SZWECJA - wchodzi w życie ustawa zrównująca prawa związków
    homoseksualnych z heteroseksualnymi.
    1996 - ISLANDIA - rejestracja związków partnerskich.
    1996 - RPA - uchwala pierwszą na świecie konstytucję gwarantującą ochronę praw
    związków homoseksualnych.
    1997 - USA - stan New Jersey udziela homoseksualistom pełnych praw adopcji dzieci.
    1999 - FRANCJA - Zgromadzenie Narodowe przyjmuje Obywatelski Pakt Solidarności
    legalizujący związki nieformalne bez względu na płeć.
    2000 - HISZPANIA - w autonomicznym regionie Navarry i w krajach baskijskich
    wprowadzono prawo legalizujące związki partnerskie oraz zezwalające na adopcje
    dzieci.
    2001 - HOLANDIA - legalizacja adopcji dzieci holenderskich przez związki
    homoseksualne.
    2001 - NIEMCY - wchodzi w życie ustawa zezwalająca gejom i lesbijkom na zawieranie
    rejestrowanych związków.
    2001 - FINLANDIA - rejestracja związków partnerskich.
    2001, marzec - PORTUGALIA - przyznano prawa i przywileje dla związków
    homoseksualnych.
    2001, 29 października - RPA - Sąd zezwala parom homoseksualnym na adopcję dzieci.
    2002, listopad - WIELKA BRYTANIA - Izba Lordów przyznała parom homoseksualnym
    możliwość adopcji dzieci (miesiąc wcześniej projekt ustawy został odrzucony).
    2003 - SZWECJA - parlament zezwala homoseksualistom na adopcję wszystkich dzieci oraz
    przyznaje prawo do zasiłków rodzinnych na równi z tradycyjnymi rodzicami.
    2003 - USA - kościół anglikański wyświęca znanego homoseksualistę Gene'a Robinsona na
    biskupa diecezji New Hampshire.
    2003 - USA - na świat przychodzi pierwsze dziecko, którego oficjalnymi rodzicami są
    dwie lesbijki - lobby homoseksualne rozgłasza to wydarzenie na całym świecie.
    2004 - HISZPANIA - Sąd zezwolił dwóm lesbijkom na adopcje dwójki bliźniaczek, które
    jedna z nich poczęła w wyniku sztucznego zapłodnienia.
    2004 - BELGIA - we Flandrii wydano dekret zgodnie z którym osoby homoseksualne i
    biseksualne będą mogły adoptować dzieci od 2005 r.
    2004, marzec - SZWECJA - w sondażu 61% Szwedów opowiada się za małżeństwami par
    homoseksualnych, które miałyby zastąpić rejestrowane związki partnerskie.
    2004, maj - SZWECJA - Szwedzka rzeczniczka praw dziecka Lena Nyberg proponuje
    wprowadzenie do programu edukacji pedagogów obowiązkowego przedmiotu o
    homoseksualizmie, biseksualizmie i transwestytyzmie.
    2004, czerwiec - SZWECJA - zielonoświątkowy pastor Ake Green za swoje kazanie
    zawierające biblijną prawdę na temat homoseksualizmu (wygłoszone w 2003 r.) zostaje
    skazany 30 dni więzienia.
    2004, listopad - NIEMCY - parlament aprobuje ustawę umożliwiającą gejom i lesbijkom
    adoptowanie dzieci ich partnerów z poprzednich związków - znakomity wstęp do
    kolejnych decyzji, umożliwiających niszczenie psychiki niemieckich dzieci.
    2004, listopad - RPA - Najwyższy Sąd Apelacyjny orzeka, że prawo nie może zabraniać
    małżeństw homoseksualnych.
    2004, 3 grudnia - POLSKA - Senat przyjmuje projekt Ustawy legalizującej związki
    homoseksualne.
    2004, 9 grudnia - KANADA - Sąd Najwyższy wyraża zgodę na małżeństwa homoseksualne.
    2005, 10 stycznia - POLSKA - stowarzyszenie homoseksualne Lambda składa wniosek do
    Ministerstwa Edukacji o zmianę treści podręczników szkolnych, polegającą na usunięciu
    fragmentów stawiających homoseksualizm w złym świetle.
    2005, maj - USA - (Newark) Para lesbijek wygrała sprawę przed sądem i dostała zgodę
    na umieszczenie obu swoich nazwisk w polu "Rodzice" aktu urodzenia córki jednej z
    kobiet. Decyzja sądu gwarantuje pełne prawa rodzicielskie obu kobietom.
    2005, czerwiec - SŁOWENIA - Parlament Słowenii uchwalił ustawę, uznającą
    homoseksualne związki partnerskie.
    2005, czerwiec - KANADA - Małżeństwa homoseksualne zalegalizowane.
    2005, czerwiec - HISZPANIA - Ustawa o małżeństwach homoseksualistów przyjęta.
    2005, lipiec - HISZPANIA - Sewilla: Pierwsze wesele pary homoseksualnej.
    2005, lipiec - ŁOTWA - Rada Miejska Rygi zakazała organizacji pierwszej na Łotwie
    parady homoseksualistów.
    2005, październik - WATYKAN - Watykan wydaje bezwzględny zakaz wyświęcania gejów na
    księży.
    2005, październik - SZWECJA - Szwedzki kościół luterański zgadza się na
    błogosławieństwo związków homoseksualnych, co rodzi ogromne protesty wśród pastorów
    protestanckich.
    2005, listopad - USA - Stan Teksas dziewiętnastym stanem, który wprowadza zakaz
    małżeństw homoseksualnych.
    2005, listopad - POLSKA - Zakaz dla organizacji parady homoseksualistów w Poznaniu.
    2005, listopad - EUROPA - Zdecydowana większość Polaków, Słowaków i Węgrów jest
    zdania, że pary homoseksualne nie powinny mieć prawa do zawierania związków
    małżeńskich i adoptowania dzieci (dane z sondaży przeprowadzonych w tych krajach).
    2005, grudzień - RPA - Sąd Konstytucyjny opowiedział się za małżeństwami
    homoseksualistów.
    2005, grudzień - BELGIA - Parlament przyznaje prawo do adopcji dzieci przez
    homoseksualistów.
    2005, grudzień - WIELKA BRYTANIA - Brytyjski parlament wprowadza legalne związki
    homoseksualne na prawach małżeństwa.
    2005, grudzień - ŁOTWA - parlament przyjmuje poprawki do konstytucji, zakazujące
    legalizacji związków homoseksualnych.
    2005, grudzień - CZECHY - Czeska Izba Poselska przyjęła ustawę o legalnych związkach
    homoseksualistów.
    2005, grudzień - ANGLIA - 700 par homoseksualnych zawarło związki małżeńskie.
    2006, styczeń - ANGLIA - Homoseksualiści w Anglii mogą adoptować dzieci.
    2006, styczeń - POLSKA - Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im. ks. Piotra
    Skargi dociera do polskich szkół z akcją "Stop homoseksualnej deprawacji".
    2006, styczeń - SŁOWACJA - Minister sprawiedliwości : legalizacja związków
    homoseksualnych sprzeczna z dobrem państwa.
    2006, styczeń - EUROPA - Parlament Europejski wydaje rezolucję potępiającą sprzeciw
    wobec homoseksualizmu w Europie.
    2006, luty - SZWECJA - feministki proponują wprowadzenie do szwedzkiego prawa zapisu,
    że małżeństwo może składać się z więcej niż dwóch osób (w dowolnej konfiguracji
    płciowej).
    2006, luty - CZECHY - Prezydent Klaus zawetował ustawę o związkach homoseksualnych.
    2006, marzec - CZECHY - Czeski parlament przyjął ustawę o legalizacji związków osób
    tej samej płci, odrzucając veto prezydenta Czech Vaclava Klausa.
    2006, kwiecień - SZWECJA - Sąd Najwyższy uniewinnił Ake Greena - pastora
    potępiającego homoseksualizm.
    2006, czerwiec - HOLANDIA - w czołowym kraju propagującym homoseksualizm (małżeństwa
    i adopcje dzieci) powstaje partia proponująca legalizację pedofilii i zoofilii.
    2006, czerwiec - POLSKA - w sprzeciwie wobec propagowania homoseksualizmu przez
    Paradę Równości, ulicami Warszawy przeszedł Marsz Pokoju, zorganizowany przez
    środowiska chrześcijańskie.
    2006, lipiec - USA - Organizacje amerykańskie : Rodzice i Przyjaciele Byłych Gejów i
    Gejów (PFOX) oraz Żydowska Oferta Nowej Alternatywy wobec Homoseksualizmu (JONAH)
    żądają włączenia do programu nauczania dzieci informacji, że można przestać być
    homoseksualistą .
    2006, lipiec - POLSKA - Ministerstwo Edukacji Narodowej wysyła list do kuratorów
    oświaty, ostrzegający przed propagowaniem homoseksualizmu w szkołach przez
    organizacje LGBT.
    2006, lipiec - ŁOTWA - Rada Miasta ogłosiła, że nie wyda zgody na Paradę Gejów w
    Rydze, wiążącą się z zagrożeniem moralności.
    2006, lipiec - ESTONIA - Partia 'Estońscy Chrześcijańscy Demokraci' zwróciła się do
    władz Tallina z apelem o wydanie zakazu planowanego marszu homoseksualistów.
    2006, wrzesień - SZKOCJA - dziewięciu strażaków z Glasgow ukarano dyscyplinarnie za
    to, że nie zgodzili się pójść na paradę homoseksualistów.
    2006, wrzesień - ONZ - Na nowojorskiej konferencji poświęconej reformie ONZ poseł PIS
    do PE Konrad Szymański zaapelował o ograniczenie swobody komitetów zajmujących się
    wdrażaniem traktatów w sprawach takich jak homoseksualizm, aborcja czy prawa
    rodziców.
    2006, wrzesień - POLSKA - Z serią seminariów dotyczących uzdrowienia z
    homoseksualizmu do Polski przyjeżdża Alan Medinger - były homoseksualista.
    2006, wrzesień - ANGLIA - Para homoseksualistów, która zamiast opiekować się,
    wykorzystywała seksualnie adoptowanych chłopców, zostaje skazana na 5 i 6 lat
    więzienia.
    2006, wrzesień - ANGLIA - Lynette Burrows - znana specjalista od spraw rodziny i
    wychowywania dzieci - staje się obiektem szykan policji w związku z jej stanowiskiem
    głoszącym, że zezwolenie parom homoseksualnym na adopcje może być ryzykowne.
    2006, wrzesień - BELGIA - Parlament wyraża zgodę na adopcje dzieci przez
    homoseksualistów.
    2006, wrzesień - SŁOWENIA - Zalegalizowano związki partnerskie między osobami tej
    samej płci.
    2006, wrzesień - POLSKA - Środowisko homoseksualistów odpowiedzialne za epidemię HIV
    w Bydgoszczy.
    2006, listopad - WATYKAN, IZRAEL - Watykan zwrócił się do Izraela o zakazanie parady
    gejów w Jerozolimie.
    2006, listopad - IZRAEL - Parada homoseksualistów w Jerozolimie odwołana.
    2006, listopad - IZRAEL - Izraelski Sąd Najwyższy wydał bezprecedensową decyzję
    nakazującą władzom uznawanie małżeństw homoseksualnych zawartych za granicą.
    2006, listopad - Sir Elton John proponuje zdelegalizować zorganizowane religie w
    związku z ich negatywnym nastawieniem do homoseksualizmu.
    2006, grudzień - WŁOCHY - Watykan oskarża włoski rząd o zamach na rodzinę w związku z
    z zamiarem wprowadzenia wspólnego rozliczania podatków przez związki homoseksualne.
    2006, grudzień - USA - Stan New Jersey wprowadza związki małżeńskie homoseksualistów.
    2006, grudzień - EUROPA - Europejski Trybunał Praw Człowieka dopuścił skargę
    środowisk homoseksualnych na Lecha Kaczyńskiego za zakaz Parady Równości w 2005 r.
    2006, grudzień - HOLANDIA- publiczna telewizja holenderska emituje programdla dzieci,
    w którym śpiewający nastolatek wychwala zalety gejowskiej rodziny.

    ...i tak qurfa dalej. Zwróciłes uwage? zoofilie i pedofilie sie juz próbuje
    legalizowac, to nie ma granic.
    Zatem granice trzeba postawic juz teraz, zadnych ustępstw.

    > Nie wiem czego oczekujecie ode mnie.

    oczekujemy rzetelnosci - opluc i ukryc to pod tajemnica jest słabym argumentem.

    b.