  • 351. Data: 2017-07-04 08:04:12
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Ja się tylko dziwię, że po IIWŚ nie zlikwidowano państwa niemieckiego.
    > Powinni byli albo ich wyrżnąć albo rozgonić cały naród po świecie jako
    > niewolników, a ziemię podzielić.

    I ty tak poważnie? 8-O

    Do tej pory myślałem że żartujesz, ale teraz uważam że powinni cię
    izolować, ponieważ jesteś niebezpieczny dla otoczenia.

  • 352. Data: 2017-07-04 14:35:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.07.2017 08:04, k...@w...pl wrote:

    > I ty tak poważnie? 8-O
    >
    > Do tej pory myślałem że żartujesz, ale teraz uważam że powinni cię
    > izolować, ponieważ jesteś niebezpieczny dla otoczenia.

    Za to co obywatele niemieccy zrobili światu już kolejny raz po pokonaniu
    w 2WŚ powinni być rozpędzeni, a państwo niemieckie zlikwidowane na zawsze.
    Po pierwsze powinni ich dłużej bombardować tak żeby Berlina nie wyzwalać
    normalnie ale wybić wszystkich mieszkańców.
    Tak mawiał mój dziadek i ja podzielam jego zdanie.
    Szkopy i włoscy makaroniarze teraz prowadzą wojnę hybrydową przeciw nam.
    Wiedzą, że przez komunę jesteśmy słabsi ekonomicznie. Wprowadzają sobie
    prawo jakie chcą żeby zlikwidować naszą energetykę i dorżnąć do końca
    przemysł, a teraz zalać nas murzynami, żeby w Polsce wprowadzić
    podziały, wspierają lewaków.
    Jak nasz naród wymiesza się z innymi nacjami to pozostaną sami
    bezpaństwowcy bez afirmacji narodowej. Będzie łatwiej podbić taki kraj.

  • 353. Data: 2017-07-04 15:06:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 14:35:16 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Za to co obywatele niemieccy zrobili światu już kolejny raz po pokonaniu
    > w 2WŚ powinni być rozpędzeni, a państwo niemieckie zlikwidowane na zawsze.

    On i ghoscikopodobni powiedza Ci zaraz, ze to nie zrobili niemcy
    tylko nazisci :))) Standardowa gadka lewaka.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 354. Data: 2017-07-04 15:16:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 04.07.2017 15:06, Adam Sz. wrote:

    > On i ghoscikopodobni powiedza Ci zaraz, ze to nie zrobili niemcy
    > tylko nazisci :))) Standardowa gadka lewaka.

    Tak, naziści :-) To nie niemcy tylko naziści :-)
    Teraz mając przewagę rozwojową chcą na nas wymusić sprawy CO2, silników,
    ekologicznego prądu. Wiedzą, że nie damy rady więc szykują sankcje na nas.
    A arabami i murzynami chcą nas zalać żeby rozwodnić nasze społeczeństwo,
    a później je podbić.
    Żaden murzyn, arab czy mieszaniec nie będzie bronił Polski, bo nie czuje
    afirmacj narodowej i o to lewakom chodzi.
    Chcą nas zmiękczyć etnicznie, a później normalnie podbić. Przynajmniej
    odebrać ziemie zachodnie.

  • 355. Data: 2017-07-04 16:38:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >I ty tak poważnie? 8-O

    >Do tej pory myślałem że żartujesz, ale teraz uważam że powinni cię
    >izolować, ponieważ jesteś niebezpieczny dla otoczenia.

    To nie tak, nie każdy ma władze nad własnymi odruchami, ludzie którymi włada
    ich wewnętrzna małpa, reagują na najniższym poziomie ewolucyjnym. Klasyczny
    narybek na wyborcę pisu - polityk wskazuje wroga po czym twierdzi, że tylko
    on jest w stanie go powstrzymać. A małe ludziki bojące się własnego cienia
    za nim podążą. KIKI, kogutek, adaś, i cała chmara tego.

  • 356. Data: 2017-07-04 17:11:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 16:38:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To nie tak, nie każdy ma władze nad własnymi odruchami, ludzie którymi włada
    > ich wewnętrzna małpa, reagują na najniższym poziomie ewolucyjnym.

    Doskonale opisales przyklad uchodzcy, ktorego ty, twoi idole polityczni i
    angela merkel chca przyjmowac :-) Tylko malpe w nich widac nie tylko
    wenatrz. Oni po prostu sa malpami.

    --
    Adam Sz.

  • 357. Data: 2017-07-04 18:27:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >on jest w stanie go powstrzymać. A małe ludziki bojące się własnego cienia
    >za nim podążą. KIKI, kogutek, adaś, i cała chmara tego.

    No, tez jestem z siebie dumny.

  • 358. Data: 2017-07-04 20:25:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Jul 2017 15:16:26 +0200, w
    <595b952b$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>, KIKI <h...@u...dl> napisał(-a):

    > Tak, naziści :-) To nie niemcy tylko naziści :-)

    Jak to możliwe? Wystarczy dobra propaganda i wszyscy uwierzą. Zupełnie jak u
    nas.

  • 359. Data: 2017-07-04 20:27:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Jul 2017 08:11:38 -0700 (PDT), w
    <5...@g...c
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Doskonale opisales przyklad uchodzcy, ktorego ty, twoi idole polityczni i
    > angela merkel chca przyjmowac :-) Tylko malpe w nich widac nie tylko
    > wenatrz. Oni po prostu sa malpami.

    Wreszcie spotkałem kogoś kto przebywał z uchodźcami i wie o nich wszystko.
    Opowiadaj.

  • 360. Data: 2017-07-04 20:33:49

    Thu, 22 Jun 2017 14:50:39 +0200, w <oigeev$b98$1@node1.news.atman.pl>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    Wlaczylem telewizje i tam mowia ze dzisiaj zdrutowali 10 osob za przekrety w jakiejs
    grupie Azoty. Wszyscy albo wysocy dzialacze PO albo osoby z nimi powiazane. Nie
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    > :DDD

    Nie śmiejmy się. Może włączył TVP :)