  • 71. Data: 2012-09-28 11:49:25
    Temat: Re: kolektory słoneczne w układzie grawidacyjnym
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:f6c9d6a0-d778-4c98-aae1-59b8f7c4281f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 28 września 2012 09:20:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > A ktos chce? Pisal o tym moze?

    > No, dodaj jeszcze, ze moze byc zwijany na bebnie gdyby na noc chcial do
    >
    > garazu chowac bez rozlaczania.

    > Czyli wiesz, ze pekaja? Matko, jakim cudem, przeciez mialy nie pekac?
    > :-DDDD

    > Piszac o cisnieniu 0,5 atmosfery, niecalych 100 stopniach, o gumowych
    > wezach

    > Według moich doświadczeń pękają tylko węże niskiej jakości. Jak takie
    > sprzedajesz to źle świadczy o Tobie. Może zamów nie >pękające.

    Nie sprzedaje wezy...
    Ale z ciekawosci podziel sie wiedza ile maja kosztowac dobre gumowe weze,
    ktore Twoim zdaniem mozna zastosowac w instalacji kolektorow i ile
    relatywnie kosztuje metr miekkiej miedzi, bo chyba glownie o to tu chodzi.
    Czy moze zapomniales o czym tu sie ten tego?

    > A tak ogólnie to głupoty piszesz. Nie ma się co dziwić jak z Netu całą
    > niewiedzę masz.

    Ale celowo projektujesz wlasne dzialanie, czy nieswiadomie?
    Zacytuj prosze Cie w ktorym miejscu pisze glupoty, bo poki co Twoje teksty
    sa o armatach a nie o kolektorach.

    TK

  • 72. Data: 2012-09-28 12:09:47
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 11:50:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >

    > Ale celowo projektujesz wlasne dzialanie, czy nieswiadomie?
    >
    > Zacytuj prosze Cie w ktorym miejscu pisze glupoty, bo poki co Twoje teksty

    Szybciej będzie jak napiszę gdzie nie piszesz`głupot. Już napisałem.

  • 73. Data: 2012-09-28 12:25:23
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >
    > Czy moze zapomniales o czym tu sie ten tego?

    >Szybciej będzie jak napiszę gdzie nie piszesz`głupot. Już napisałem.

    Sluchaj, a jak tam te 0,5 atmosfery i temperatury nieprzekraczajace 100
    stopni w instalacji?
    Moze rozwin mysl o zamarzaniu instalacji przy -30 stopniach?
    Moze cos o deptaniu rur?
    To wszystko Twoje, tylko w zaden sposob nie pokrywa sie z ta niewiedza
    sieciowa.

    TK

  • 74. Data: 2012-09-28 13:03:59
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 12:26:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    >
    > Moze cos o deptaniu rur?
    >
    > To wszystko Twoje, tylko w zaden sposob nie pokrywa sie z ta niewiedza

    A po co mam pisać? Nie chcę żebyś cokolwiek wiedział. Wiadomo co będę robił za 5 lat?
    Jak będę miał niedouczoną konkurencję to dla mnie lepiej.

  • 75. Data: 2012-09-28 13:07:55
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >A po co mam pisać? Nie chcę żebyś cokolwiek wiedział. Wiadomo co będę robił
    >za 5 lat? Jak będę miał niedouczoną konkurencję >to dla mnie lepiej.

    Aaaa, czyli zapomniales co miales na mysli jak wciagnales kreske?

    TK

  • 76. Data: 2012-09-28 13:58:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 13:08:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Aaaa, czyli zapomniales co miales na mysli jak wciagnales kreske?

    Dużo kontaktów róznych mam ale dilerów nie znam żadnych. A przydałby się jakiś inny
    dla Kogutka bo ten obecny to albo cynamon albo sode spozywczą mu sprzedaje;))

  • 77. Data: 2012-09-28 14:00:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Dużo kontaktów róznych mam ale dilerów nie znam żadnych. A przydałby się
    >jakiś inny dla Kogutka bo ten obecny to albo cynamon >albo sode spozywczą
    >mu sprzedaje;))

    Mi to na karbid wyglada. :-))

    Pozdro.. TK

  • 78. Data: 2012-09-28 14:08:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:02:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mi to na karbid wyglada. :-))

    A to mam jakies pół kg na zbyciu.
    Nie chwaliłem sie ale przyjaciel kret się pojawił i musiałem zapasy karbidu
    odbudować;)

  • 79. Data: 2012-09-28 14:24:27
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >A to mam jakies pół kg na zbyciu.
    >Nie chwaliłem sie ale przyjaciel kret się pojawił i musiałem zapasy karbidu
    >odbudować;)

    Daj spokoj, jeszcze korytarze zacznie guma wykladac.

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2012-09-28 14:36:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2012 14:26:06 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]

    Na kretach też Kogutek sie zna- jak w zeszłym roku napisałem
    że karbidem kreta tępie to mnie kogutek zj...ł że
    biedne żwierze morduje.
    Proponowałem mu więc aby tego kreta zabrał,
    oczywiście gratis- warunek że miał go złapać
    ale wtedy Kogutek zamilkł;)