  • 11. Data: 2019-11-10 14:56:09
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: adam <a...@a...pl>

    Biedronka teraz rozsądnie podchodzi do jakości, nie ma takiego badziewia
    jak lata temu, chociaż opinia się ciągnie. Za 100 zł bym brał. A nie
    wezmę, bo już mam, chyba 12 lat. Kupiłem za jakieś marne grosze tez w
    Makro, nie używam codziennie, ale działa jak należy.
    W Biedrze kupiłem już kilka różnych narzędzi, ale nie elektro, działają.

  • 12. Data: 2019-11-10 21:48:11
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup

    >Biedronka teraz rozsądnie podchodzi do jakości, nie ma takiego badziewia
    >jak lata temu, chociaż opinia się ciągnie. Za 100 zł bym brał. A nie

    Szkoda, ze tego nie wie klucz dynamometryczny, ktory tam ostatnio zakupilem.

  • 13. Data: 2019-11-10 23:06:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.11.2019 21:48, Ghost wrote:

    > Szkoda, ze tego nie wie klucz dynamometryczny, ktory tam ostatnio
    > zakupilem.

    A czego spodziewałeś się kupując w Biedronce?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2019-11-11 11:02:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.11.2019 11:05, Budyń wrote:
    > ciekawe gdyby tak miał tych termometrów kilka co by wskazywały.

    Ja mam 8 (analogowe i cyfrowe) i postawione obok siebie, żaden nie
    pokrywa się z innym :-) Szczególnie w cyfrowych na baterie, wraz z
    rozładowaniem zaczynają jedne zawyżać np. o 1,5C inne zaniżać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 15. Data: 2019-11-11 11:04:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.11.2019 14:46, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sprawdzone organoleptycznie na czterech sztukach takich samych chinskich
    termometrów tablicowych. Czujniki owinięte razem nitka i kawałkiem ręcznika
    papierowego. Po kilku minutach odchylka +- 0,1°C. Jak one to za 2,50 Złotego i
    transport gratis robią nie mam pojęcia. Znaczy się mam. Tam już ludzie przestają
    pracować fizycznie i zaczynają pilnowac maszyn.

    Mam 4 cyfrowe "one wire" które pokazują identyczną wartość ~0,1C
    postawione w jednym miejscu. Ale skonfrontowane z innym termometrem już
    nie bardzo. Szczególnie w tych wraz z rozładowaniem baterii srebrowej,
    zwiększa się rozrzut - zazwyczaj w górę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2019-11-11 11:05:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.11.2019 14:04, Janusz wrote:
    > To samo w granicach 0,5st?
    > Z każdym nowym tak robię że porównuje ze starymi, oprócz tego mam
    > wzorcowy :)

    Budyniowi chodzi o dokładność bezwzględną, a Ty piszesz zapewne o względnej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2019-11-11 20:01:48
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >A czego spodziewałeś się kupując w Biedronce?

    A tego co do tej pory, ze jednak zadziala.

  • 18. Data: 2019-11-11 20:03:17
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >w jednym miejscu. Ale skonfrontowane z innym termometrem już nie bardzo.
    >Szczególnie w tych wraz z rozładowaniem baterii srebrowej, zwiększa się

    one wire maja baterie srebrowa?

  • 19. Data: 2019-11-11 21:07:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.11.2019 20:01, Ghost wrote:
    > A tego co do tej pory, ze jednak zadziala.

    Moje pytanie było z przekąsem, bo ciągle znajduje się ktoś kto kupuje
    los a potem zakłada wątek że nie wygrał i czy inni też tak mają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2019-11-11 21:16:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-10 o 21:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "adam"  napisał w wiadomości grup

    > Szkoda, ze tego nie wie klucz dynamometryczny, ktory tam ostatnio
    > zakupilem.
    Ale co z nim jest nie tak?

    --
    Janusz