  • 311. Data: 2016-03-29 10:22:46
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 08:17, Uzytkownik pisze:

    > Twój problem polega na tym, że zakładasz każdy związek ma na celu
    > prokreację.

    Nic takiego nie zakladam. Za to dzieki Twojemu relatwizmowi mozemy dojsc
    do wniosku, ze zwiazek partnerski mozna tworzyc z koza. Wystarczy tylko
    odpowiednio silne lobby.

    > Po pierwsze nie walczę z wiarą, lecz z głupotą.

    Wlasnie ja utozsamiasz z glupota.

    > Po drugie coś się tak czepił mojej żony?

    Twojej zony nie. Ale jak Cie czytam to tak jakbys naplul jej w twarz.

    > Ciężko Ci zrozumieć, że może być ktoś wierzący i nie mieć tak "nasrane w
    > główce" by na siłę narzucać swoją wiarę?

    Siebie spytaj nie mnie. Zniewolenie przez czarnych, mohery, glupota i
    inne eufemizmy to ja wypisuje?

    Pozdro.. TK

  • 312. Data: 2016-03-29 10:27:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 08:04, Uzytkownik pisze:

    > Widzę, ze skończyły Ci się argumenty i zaczyna się jazda po rodzinie. :)

    Pomysl. Wszystko co piszesz o katolikach piszesz o niej. Nie glupio Ci?

    Pozdro.. TK

  • 313. Data: 2016-03-29 10:30:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 00:12, masti pisze:

    > nie mieszaj słownika i biologii

    To znaczy, ze masz jeszcze jakies inne pomysly na rodzine?

    POzdro.. TK

  • 314. Data: 2016-03-29 10:30:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 10:22:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Nic takiego nie zakladam. Za to dzieki Twojemu relatwizmowi mozemy >dojsc do
    wniosku, ze zwiazek partnerski mozna tworzyc z koza. >Wystarczy tylko odpowiednio
    silne lobby.
    Albo z dzieciakiem
    http://natemat.pl/110979,klub-pedofilow-z-holandii-c
    hce-legalizacji-zwraca-sie-do-europejskiego-trybunal
    u-praw-czlowieka

  • 315. Data: 2016-03-29 11:19:32
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 16:02, JDX pisze:
> [...]
    m-polski-w-episkopacie-powstal-juz-akt-intronizacji/
    ex907s

    > Przejmuję się tym, że w przyszłości może dotyczyć. Tak jak ty
    > przejmujesz się, że homo-prawo może dotyczyć ciebie. Bo pewnie słyszałeś
    > (a jakżeby inaczej :-D ) ten argument mówiący, że jak da się palec to
    > odgryzą całą rękę.

    Przez 1050 lat nic takiego sie nie wydarzylo, wiec nie panikuj.

    > No i przecież forsowano. Niewiernych nawracano ogniem i mieczem.

    W czasach, ktorych generalnie zycie ludzkie mialo niewielka wartosc.

    > Mówisz np. o tych dziwacznych interpretacjach obecnego papieża (który,
    > notabene, podobno jest nieomylny ,,z urzędu") który dziwacznie
    > interpretuje chrześcijańska miłość i wzywa do pomocy emigrantom i
    > uchodźcom muzułmańskim? :-D Zdaje się, że nawet co odważniejsi
    > hierarchowie polskiego KK też tak dziwnie interpretują chrześcijańską
    > miłość. :-D

    No i jest git. Znalazles kolejny powod by nawciskac. Trudne nie bylo. :-)
    Jednego nie mozna Ci odmowic - konsekwencji wynajdywania, nawet bez
    koniecznosci rozumienia. :-)

    TK

  • 316. Data: 2016-03-29 11:41:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-27 o 17:01, JDX pisze:
    > On 2016-03-26 11:13, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Wiesz, ale władze chorwackiego KK (i chyba niektórzy oficjele z
    > Watykanu) mniej lub bardziej otwarcie wspierali ten reżim w trakcie jego
    > trwania (a później pomagali zbrodniarzom w ucieczkach). Tak więc nie
    > tylko ustasze uważali siebie za katolików.

    Nic o tym nie wiem, wiec nie bede sie odnosil.

    > Poza tym... Terroryści muzułmańscy też nie są muzułmanami ponieważ tylko
    > deklarują, że są muzułmanami, a to przecież nic nie znaczy. :-D Więc nie
    > ma powodów aby wrzucać wszystkich muzlimów do jednego wora.

    Problem tych co wrzucaja, nie moj. Ale zdaje sie, ze gdzies wyzej robisz
    wyrzut papiezowi w zwiazku z emigrantami? Wiec kto wrzuca do jednego wora?

    > BTW. Popatrz np. na niektórych naszych rodzimych narodowych pojebów. Oni
    > deklarują się jako katolicy, a katolicyzm stanowi część ich tożsamości.
    > Co więcej, niejako stawiają znak równości pomiędzy Polakiem a
    > katolikiem. Że niby jak ktoś jest Polakiem, to z definicji musi być też
    > katolikiem :-D

    Ale czego ode mnie oczekujesz w zwiazku z tym?

    Pozdro.. TK

  • 317. Data: 2016-03-29 13:00:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-29 o 10:30, Kris pisze:
> [...]
    > Albo z dzieciakiem
    > http://natemat.pl/110979,klub-pedofilow-z-holandii-c
    hce-legalizacji-zwraca-sie-do-europejskiego-trybunal

    O ja pierd..le.

    Pozdro.. TK

  • 318. Data: 2016-03-29 13:24:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 10:27, Maniek4 pisze:

    > Pomysl. Wszystko co piszesz o katolikach piszesz o niej. Nie glupio Ci?

    Kolejny raz piszesz bzdury. Ja nic nie mam do Katolików. Krytykuję tylko
    i wyłącznie fanatyków, a to, że wielu Katolików bywa skrajnymi
    fanatykami to inna sprawa.
    Na szczęści moja małżonka nie jest fanatyczką i nikomu na siłę niczego
    nie narzuca. Tak więc daruj sobie tego typu porównania, bo nijak się
    mają do naszej dyskusji.

  • 319. Data: 2016-03-29 13:37:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 13:00:55 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > O ja pierd..le.
    Tu pedofile od razu z grubej rury przywalili i chcą legalizacji współżycia z dziećmi
    Ale zazwyczaj to małymi kroczkami idzie.
    Najpierw zalegalizować związki gejowskie, za chwile zechcą zgody na adopcję dzieci.
    Później albo w międzyczasie "rodzic 1" "rodzic 2" a "mama" "tata" zakazać bo
    dyskryminuje itp.
    Najpierw wpuścić "islamistów" za chwile kroczek dalej ustąpić, później jeszcze krok i
    nagle nasze kobiety będą musiały z zasłoniętymi twarzami chodzić żeby nie obrażać
    "uczuć religijnych" czy co tam jeszcze.
    A tak na marginesie- wypowiadają się tutaj zwolennicy wolności, równości i czego tam
    jeszcze pasuje- może też porą to stowarzyszenie podofilów czy temu podobne? W końcu
    czemu dyskryminować zboczeńców.

  • 320. Data: 2016-03-29 13:41:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 13:24:32 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Kolejny raz piszesz bzdury. Ja nic nie mam do Katolików. Krytykuję tylko
    > i wyłącznie fanatyków, a to, że wielu Katolików bywa skrajnymi
    > fanatykami to inna sprawa.
    Polska niby katolicki kraj, kilka dziesiątek lat już tu żyję i nikt mnie siłą do
    kościoła nie ciągnął, głowy nie uciął, w powietrze się nie wysadził.
    Mam nienajlepsze zdanie na temat funkcjonariuszy KK ale to już kiedyś tu
    dyskutowaliśmy. Dzieciak już w gimnazjum jest i jakoś większych problemów z księżmi
    do tej pory nie miał. Katechetki gorsze ale do fanatyzmu im daleko.