  • 271. Data: 2017-06-25 19:31:49
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 19:19:59 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Łżesz jak burak, nie ma tu nic wspolnego.
    >
    > Porownaj:

    Brnij dalej;)

  • 272. Data: 2017-06-25 19:32:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >I nawet oddzywki masz jak ghoscik. Się dzieje :D

    Kurwa przyłapałeś mnie, herloku, buhahahahhahaha, ależ z ciebie
    informatyczna pis-da :-)

  • 273. Data: 2017-06-25 19:35:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Nie jest, błagająca o moją uwagę pisdo.

    >Tak się składa, że jednak komuniści uśmiercili więcej ludzi niż niemcy na
    >dwóch wojnach światowych.

    Przecież faszyści, czy komuniści, czy pisowcy to jedna swołocz - pokaż im
    wroga (Żyda, kapitalistę, ginące pod bombami dzieci Syrii) a zaczną toczyć
    pianę: KILL KILL KILL!

  • 274. Data: 2017-06-25 19:37:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Łżesz jak burak, nie ma tu nic wspolnego.
    >
    > Porownaj:

    Brnij dalej;)

  • 275. Data: 2017-06-25 19:45:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie ochotnicy to kandydaci na folksdojczow.

  • 276. Data: 2017-06-25 19:57:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    > W zabijaniu Polakow niemcy chyba lepsi byli. Instytut Historii PAN podaje ze w
    wyniku II Wojny Swiatowej zycie stracilo prawie 6 milionow Polakow.

    Z tej liczby ok 3,5mln to żydzi, którzy wam też chyba przeszkadzają.

    Z tego minimum 150 tysiecy ostalo zamordowanych przez ZSRR. Jak widzisz
    trzecia rzesza usmiecila wielokrotnie wiecej Polakow niz zsrr.

    Za to uśmierciła znacznie więcej rosjan (bo miała więcej czasu na to)
    niż niemcy.

    --
    Pete

  • 277. Data: 2017-06-25 20:20:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:52, Budyń pisze:
> [...]
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    > wybocza jest żródłem mało wiarygodnym, czesto stosuje metodę "nasi informatorzy"
    bądz "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.
    > Ale informacje przyjmuję, a bedę sie nią przejmował gdy inne źródła bedą ją
    sprawdzać.

    Tu masz kolejną prowokację. Tym razem łatwą do weryfikacji:
    http://wyborcza.pl/7,75398,22009531,kryptonim-krewet
    ka-jak-szefowa-komisji-ds-amber-gold-falszywie.html

    Stalinowskie metody ich mać.

    --
    Pete

  • 278. Data: 2017-06-25 21:02:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nienawidzisz Rosjan i ich zalujesz. To pewno straznikow z Oswiecimia tez zalujesz bo
    na wiezyczkach zima zimno im bylo. Liczby nie klamia. ZSRR i III Rzesza wykonczyly w
    wojne prawie szesc milionow Polakow. Z tego ZSRR ponad 150 tysiecy. Odkupili to bo od
    szesciuset do miliona Rosjan zginelo wyzwalajac Polske.

  • 279. Data: 2017-06-25 21:54:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 19:19:59 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Łżesz jak burak, nie ma tu nic wspolnego.

    Buahaha. Ostatnio też niby nie miałem racji.

    https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    A IP ten sam :-))
    Skończ się kompromitować schizofreniku - lepiej idź do lekarza.

    --
    Adam Sz.

  • 280. Data: 2017-06-25 21:56:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 21:02:21 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    >Odkupili to bo od szesciuset do miliona Rosjan zginelo wyzwalajac Polske.

    wyzwalając? tobie sie cos pozajaczkowało :) Zamiana jednej okupacji na drugą nie jest
    wyzwoleniem.

    b.