  • 11. Data: 2016-12-02 00:58:54
    Temat: Re: elektroniczne zawory termostatyczne do grzejników
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.12.2016 16:58, Ghost wrote:

    > Ale chodzi ci o to, że wylane baterie to wina głowicy, czy o to, że
    > zalanie głowicy kwasem z baterii spowodowało zniszczenie głowicy i
    > dlatego uznajesz ją za syf?
    >
    > Wiem! Na pewno te głowice były francuskie!

    Honeywelle to były.

    Nie ważne co spowodowało awarię. One są kłopotliwe na dłuższą metę.
    Mając ich 30 potrzebowałem 60 baterii co rok. Obecne baterie alkaliczne
    wylewają. Nie lubią w takim cieple pracować. Po drugie zegar to psu na
    budę sprawa. Zostaniesz niewolnikiem tego zegara.
    Jeszcze mi ich kilka zostało, niektóre już bardzo głośno chodzą.

    Właściwie większość osprzętów jak baterie, panele przysznicowe lub ich
    ważne części, spłuczki już wymagały napraw lub wymiany.

  • 12. Data: 2016-12-02 07:55:43
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Honeywelle to były.

    Na pewno nie, Honeywell nie jest francuski. Sprawdź dokładnie.

    >Mając ich 30 potrzebowałem 60 baterii co rok.

    W ciągu dziesięciu lat wymieniałem raz - zapewne używasz francuskich
    baterii.

  • 13. Data: 2016-12-02 08:00:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

> [...]

    >Mając ich 30 potrzebowałem 60 baterii co rok.

    W ciągu dziesięciu lat wymieniałem raz - zapewne używasz francuskich

    Tylko francuskie.

    >Zostaniesz niewolnikiem tego zegara.

    Ryli?

    >Jeszcze mi ich kilka zostało, niektóre już bardzo głośno chodzą.

    Przecież one "chodzą" tylko w momencie zmiany przepustu.

    >Właściwie większość osprzętów jak baterie, panele przysznicowe lub ich
    >ważne części, spłuczki już wymagały napraw lub wymiany.

    Skoro rzeczy u ciebie tak szybko się psują, to chyba wszystkie są
    francuskie.

    KIKI - coś mi się zdaje, że tak naprawdę to ty w szafie mieszkasz, i
    zapodajesz sumę różnych rzeczy które gdzieś zasłyszałeś. Lepiej lub gorzej.

  • 14. Data: 2016-12-02 08:15:53
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 01.12.2016 18:20, Ghost wrote:
    > Tak się składa, że jest w sieci dostępny projekt z softem, rozszerzający
    > moje honeywelle o wifi.

    Poproszę o linka.

    --
    GreDi

  • 15. Data: 2016-12-02 09:03:24
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.12.2016 07:55, Ghost wrote:

> [...]

    Głowice zasilane bateriami zakładane na kaloryfery to syf bez względu
    kto je wyprodukował. To dodatkowy kłopot, wydatki co roku i awaryjność.

  • 16. Data: 2016-12-02 09:13:16
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 02.12.2016 08:15, GreDi wrote:

    > Poproszę o linka.

    Właśnie do mnie dotarło... WIFI?!. Przecież ta technologia się nie
    nadaje do tego typu rozwiązań. Za bardzo prądożerczy standard. Zigbee,
    z-wave czy coś innego opartego na IEEE 802.15.4 (IMHO oba powyższe
    zostaną zaorane przez BLE v5)

    --
    GreDi

  • 17. Data: 2016-12-02 11:20:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    >Właśnie do mnie dotarło... WIFI?!. Przecież ta technologia się nie
    >nadaje do tego typu rozwiązań.

    Bzdura

  • 18. Data: 2016-12-02 11:22:42
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "GreDi" napisał w wiadomości grup

    >Poproszę o linka.

    google:honeywell hr20 wifi

  • 19. Data: 2016-12-02 11:24:08
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Głowice zasilane bateriami zakładane na kaloryfery to syf bez względu
    >kto je wyprodukował. To dodatkowy kłopot, wydatki co roku i awaryjność.

    Ale francuskie bardziej, bo one pluły na Polaków.

  • 20. Data: 2016-12-02 13:51:29
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 02.12.2016 11:20, Ghost wrote:

    > Bzdura