  • 101. Data: 2014-03-30 15:25:48
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 14:08:44 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > proszę o naukowe dowody na poparcie tych tez i możemy zacząć dyskusję
    >
    > na razie to ja mam udowodnić że nie ma krasnoludków i że bóg nie istnieje.

    Religianci to cwane gapy. Zdają sobie sprawę że nie są w stanie udowodnić że istnieje
    chociażby jeden bóg. To przeprowadzają uderzenie wyprzedzające i chcą żeby udowodnić
    że żadnego boga nie ma.

  • 102. Data: 2014-03-30 15:38:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 14:59 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > OK jak na razei nie zauważyłem jakiegoś fermentu w
    > środowisku naukowym wywołanego tymi wszędzie występującymi budowlami.
    >
    > najzabawniejsze jest że zarzucasz mi skłonności do inkizycyjnego myślenia
    > gdy to ja sie posługuje rozumem a ty jakimś tam swoim zdrowym
    > rozsądkiem.
    >
    > Pytanie dlaczego tylko sesnsacjonaci i pseudonaukowcy wymyśalają jakeiś
    > idiotyczne teorie na temat tych konstrukcji...

    "fermentu w środowiskach naukowych" nigdy nie zobaczysz. Oni są bardziej
    skostniali od kości Człowieka z Jawy.
    Gdy znajdą artefakt, który nie pasuje do teorii - ignorują go:
    http://innemedium.pl/wiadomosc/dziwne-artefakty-sprz
    ed-20-tysiecy-lat-mogly-byc-czescia-wiekszej-maszyne
    rii

    http://www.paranormalne.pl/tutorials/article/247-10-
    dziwacznych-starozytnych-artefaktow/
    (odnieś się do pkt. 7,8,9)

    i cała masa innych przedmiotów znajdowanych w pokładach węgla datowanych
    na 70-300 mln lat.

    Nie kłóci to się z Twoim rozumem? - Bo mój zdrowy rozsądek robi podpowiada
    mi, że "coś musi być na rzeczy".
    Tylko mi nie pisz, że linkuję do stron, które w tagach maja "kosmici i
    paranormalne". Te przedmioty są na setkach stron, pokazałem pierwsze z
    gugla.

    TG

  • 103. Data: 2014-03-30 15:55:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 15:38:53 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

> [...]
    >
    > Tylko mi nie pisz, że linkuję do stron, które w tagach maja "kosmici i
    >
    > paranormalne". Te przedmioty są na setkach stron, pokazałem pierwsze z

    Ale pierdolenie o szopenie. Znalezione rzeczy stanowią części statku kosmicznego
    który się rozbił w okolicy. To gdzie ten statek? Statki kosmiczne do kieszonkowych
    nie należą. Chyba że je tak nazwać. jak pancernik może być kieszonkowy to dlaczego
    statek kosmiczny nie może. Dziwny mechanizm co ma 2 tysiące lat. Dwa tysiące lat temu
    ludzie dysponowali technologią umożliwiającą zrobienie kół zębatych. Za 2 tysiące lat
    ktoś wykopie jakieś dzisiaj zrobione przez maniaka perpetuum mobile i też za cud
    będzie go uważał? Kule wypełnione są dziwną substancją. Dzisiaj da się zrobić analizę
    na poziomie atomowych każdej substancji dziwnej też.

  • 104. Data: 2014-03-30 16:01:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Religianci to cwane gapy. Zdają sobie sprawę że nie są w stanie
    > udowodnić że istnieje chociażby jeden bóg. To przeprowadzają
    > uderzenie wyprzedzające i chcą żeby udowodnić że żadnego boga nie ma.

    zasadnie zauważyłeś że to ten sam gatunek...

    paranaukowcy czy wyznawcy religii... jedna sw... sorrki :)

  • 105. Data: 2014-03-30 16:13:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 30 marca 2014 16:01:00 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > zasadnie zauważyłeś że to ten sam gatunek...
    >

    > paranaukowcy czy wyznawcy religii... jedna sw... sorrki :)

    Bez przesady. Grupa " religia" jest bardzo porządną grupą. Używanie jej w celach
    rozrywkowych daje dużo frajdy. Paranauki to faktycznie oszołomstwo. Tak samo jak
    ekolodzy czy tacy co najlepiej by im było jak by się światłem a nie schabowymi
    odżywiali.

  • 106. Data: 2014-03-30 17:12:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > oszołomstwo. Tak samo jak ekolodzy czy tacy co najlepiej by im było
    > jak by się światłem a nie schabowymi odżywiali.

    energia prany... ;)

  • 107. Data: 2014-03-30 17:46:55
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.03.2014 10:46, Marek Dyjor pisze:

    > Religie powstały jako metoda wyjaśnienia dlaczego świat działa tak a nie
    > inaczej.
    > Być może to cecha mózgu która umożliwiła powstanie cywilizacji.

    Raczej "mimo której cywilizacje powstała". Zadowalanie się odpowiedzią
    "bóg to zrobił" na każdą zagadkę stawianą przez naturę nie prowadzi do
    postępu.

    > W pewnym momencie jednak religia stała sie obciążeniem bo stała sie
    > sposobem nie na wyjaśnienie jak świat działa tylko sposobem na rządzenie
    > ludźmi, na manipulowanie masami. Wtedy też stała sie wrogiem tych co

    Myślę, że od początku taka się stała. Zawsze był jakiś cwaniak, który
    przemawiał w imieniu bogów i miał wygodne życie z tego powodu.

    [ciach]

    > Dzisiaj religie są śmiesznym tworem kulturowym, nikomu do niczego już
    > dawno nie potrzebnym.

    Jak wyrostek robaczkowy - z którym w sumie nie ma problemu póki nie
    pęknie ;)

  • 108. Data: 2014-03-30 17:57:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.03.2014 08:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Piszę tu o takiej formie budownictwa:
    > http://www.123rf.com/photo_6838423_incan-stone-wall-
    ollantaytambo-peru.html

    To piaskowiec, nie granit.

    Metoda jest trywialna i chyba już raz tobie (albo komuś identycznemu) ją
    objaśniałem.

    > Podobne mury (o nieregularnych kształtach) mamy na Wyspie Wielkanocnej,
    > w Boliwii, Peru, Gizie, Petrze (Jordania), na Syberii. Wg. mnie to może
    > świadczyć o tym, że istniała kiedyś "globalna" cywilizacja, która stała
    > znacznie wyżej niż Indianie czy Egipcjanie którzy adoptowali zastałe
    > budowle do swoich potrzeb. Wykuli na nich swoje obrazki, czy pismo

    I budowali z nieregularnych kamieni??

    ROTFL

    Pewnie byli także prorokami, przewidzieli swój nieunikniony upadek i
    celowo budowali tak idiotycznie żeby tylko wybrańcy ileś wieków później
    mogli w nich uwierzyć (i tutaj słowo "wiara" jest bardzo adekwatne, bo
    jest to ten sam rodzaj urojenia jaki powoduje religie).

    > klinowe, "odmalowali ściany" swoimi obrazkami, a nasi współcześni
    > historycy przypisują im autorstwo tych budowli. Tak samo może być z
    > piramidami, których są setki na całym świecie (w Egipcie, ze względu na
    > klimat są w najlepszym stanie). Nie wiemy jakie było ich pierwotne
    > przeznaczenie - ("kanały wentylacyjne" w Wielkiej Piramidzie z

    Wiemy. Ładna kupa kamieni stanowiąca nagrobek lokalnego kacyka.

    > wytrawioną powierzchnią mogą sugerować, że był tam kiedyś jakiś żrący
    > płyn, na szczycie kanału odnaleziono miedziane elementy - całość
    > sugeruje przeznaczenie elektryczne) - ale z racji tego, że jest ich tak
    > dużo, rozsiane są po wszystkich kontynentach (oprócz Australii) - można

    ROTFL

    > domniemywać, że są dziełem tej samej cywilizacji, która umiała np.

    Można domniemywać, że są skutkiem stałości w tym czasie praw fizyki
    powodujących, że taka forma pozwala postawić najwyższy obiekt przy tak
    prymitywnej technice budowlanej jaką posiadali (niewiele lepszej od
    zrzucania kamieni na kupę).

    Zacznij sypać piasek w jedno miejsce - i zobacz jaki kształt sam
    "magicznie" uzyska (pewnie, będzie miał w podstawie mniej-więcej koło,
    ale "w kółko" ciężko się buduje).

    > wykorzystać magnetyzm Ziemi lub cokolwiek innego, o czym my nie mamy
    > zielonego pojęcia.

    ROTFL

    Te, chcesz kupić czaszki Kleopatry? Oryginalne! Jedna z chwili jej
    śmierci a druga z czasów jak była jeszcze dzieckiem...

    > Jeśli do tego dołożymy Sumerów, którzy wiedzieli znacznie więcej niż
    > powinni, dodatkowo wiedza, którą posiadali była dla nich bezużyteczna

    ROTFL

    Ty może zacznij raczej pisać książki SF ;)

    Tylko nie zacznij jakiejś religii, już i tak jest dość problemów z
    wyplenianiem scjentologów...

  • 109. Data: 2014-03-30 18:10:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.03.2014 20:13, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Artefaktów niepasujących do aktualnej historii Ziemi odnajdywanych jest
    > mnóstwo.

    Tylko jakoś nikt ich nigdy nie widział poza dość hermetyczną grupką
    oszołomów.

    [ciach]

    > żyła np. 1 mln czy nawet 100 tys. lat temu i z przyczyn od niej

    Tak dawno temu nie było żadnej cywilizacji, a i gatunek ludzki dopiero
    się zaczynał pojawiać (jakieś ćwierć miliona lat temu, wg innych
    szacunków raczej bliżej 100 tysięcy).

    [ciach]

    > Najgorsza jest powszechna obłuda i zakłamanie "naukowców" - wiesz jak
    > się powszechnie datuje warstwy geologiczne? - na podstawie
    > skamieniałości w nich odnajdywanych, a jak się datuje skamieniałości? -
    > na podstawie warstwy geologicznej:-) Jeśli coś nie pasuje do przyjętego
    > modelu- odrzuca się to bez badania.

    Kłamiesz.

    > Odnajdywane są naczynie gliniane w warstwach węgla (które wg. naukowców
    > powstały w jurze lub kredzie), są wykopane i zbadane skamieniałe pnie
    > drzew, które przechodzą przez warstwy o rozpiętości kilkudziesięciu
    > milionów lat.

    Wow. Cholernie długie/grube musiały być te pnie.

    Źródło?

    > Co do tych budowli - nie wierzę, że np. Egipcjanie, za pomocą
    > miedzianego dłuta i drewnianego młotka byliby w stanie obrobić
    > kilkunastu tonowy blok granitowy, dodatkowo nie znając koła (wg.
    > oficjalnego stanowiska Egiptologów) potrafili wywiercić w nich otwory,
    > których powierzchnia ma zarysowania wskazujące na równy posuw narzędzia.

    To nie granit, ignorancie, tylko piaskowiec. Pięknie się tnie
    miedzianymi piłami i poleruje piaskiem.

    > To się nie dodaje. Czas obróbki niewiele tu zmieni - na którymś z
    > podanych prze zemnie linków widać budowle kamienne, w których każdy z
    > bloków ma inny kształt - to jest nawet dla nas przy rozmiarach tych
    > bloków niewykonalne - znajdź zakład kamieniarski, który potrafi tak ciąć

    Dasz kasę - zrobi się wszystko. Jak dasz odpowiedni dużo kasy można by
    nawet spróbować odlać to z jednego kawałka skały ;->

    Tylko nikt się w to nie bawi, bo taniej i lepiej zrobić żelbeton.

    > (frezować - bo widać "rygle") granit. Jest mnóstwo udokumentowanych

    To jest PIASKOWIEC ignorancie!

    Swoją droga jakby mieli porządne narzędzia do obróbki, to zamiast bawić
    się w tak nieregularne śmieci kroili by wszystko w jednakowy wymiar -
    tak byłoby znacznie łatwiej budować!

  • 110. Data: 2014-03-30 18:12:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.03.2014 22:40, uzytkownik pisze:

    > A w Jezusa i Boga wierzysz?

    Ja wierzę w Georga Carlina - modląc się do niego uzyskuję dokładnie
    takie same rezultaty spełnienia modlitw.

    Dodatkowo George Carlin jest postacią historyczną, a nie urojoną.