  • 101. Data: 2013-12-12 07:54:07
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:9bd1cb9a-dc8b-44c5-8082-d5453f6f72f6@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 11 grudnia 2013 23:40:37 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Zle sie wyrazilem - 6 tys aukcji, na kazdej jest zwykle po kilka sztuk
    >dostepnych od reki. To jest ogrom towaru :)

    Tylko taka drobnostka, cza miec prund coby allegrem kupywac.

  • 102. Data: 2013-12-12 07:59:17
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 00:02:46 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > To twoje popadanie z jednej skrajno�ci w drug� jest po prostu
    > �mieszne.

    > To nie ja popadam w skrajnosci. Mowa byla na poczatku o sytuacji
    > kiedy na
    > (jak mnie pamiec nie myli ale nie chce mi sie czytac watku od
    > pocztaku)
    > 8h (lub 24h?) wylacza prad - napisalem ze przy podlogowce nawet bym
    > tego
    > nie odczul.

    Znowu piszesz wymyślone przez siebie bzdury, bo na początku napisałem,
    że była u mnie awaria. Której czasu nikt nie potrafił określić, dlatego
    przygotowałem się, że może potrwać nawet dzień czy dwa. Jednak okazłao
    się, ze trwała ona tylko ok 8-10 godzin. W tym miejscu zachwaliłem
    instalację CO systemu otwartego, że w razie takiej awarii dalej mogę
    mieć w domu ciepło i ciepłą wodę. Ty natomiast byłeś odmiennego zdania.
    Twierdziłeś, że podłogówka jest jest tak dobra, że wszelkie inne systemy
    się chowają. Dałem ci więc przykłady, ze przeceniasz podłogówkę i
    udowodniłem ci, że podłogówki mają zalety, ale takze i mają wady.

    > To Wy nagle kreslicie sytuacje ze nie na 8h tylko na tydzien i odrazu
    > zerwie
    > nam dach. I jeszcze moze przyjdzie powodz ktora zaleje nam dom i
    > odetnie
    > mozliwosc dostania sie do najblizszego sprzedawcy po agregat..
    > Ale zaraz zaraz - po cholere nam agregat jak w domu mamy akwarium po
    > dach? :D

    Kolejny raz wyolbrzymiasz. Poza tym kwestionowałeś przypadek mojej
    znajomej, która przez prawie tydzień nie miała prądu, przypisując mi
    jeszcze, że zmyślam.

  • 103. Data: 2013-12-12 09:46:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 00:27, Adam pisze:

    > Nie wierze -

    No to i na tym pewnie nalezy zakonczyc dyskusje. No ale...
    http://www.ceneo.pl/18768726

    > mediamarkt to najdrozszy sklep rtv - absolutnie wszystko
    > maja zawsze najdrozsze, nawet promowane w gazetkach na 1 miejscach produkty :)
    > Do nowego domu kupowalem caly sprzet rtv i agd w ostatnich 3-4 latach - zwykle
    > analizuje tez mediamarkt bo mam go "pod reka" ale to jest drozyzna jakich malo:)

    bla bla bla

    > Sila mediamarkt sa raty 0% i glownie dzieki temu sie sklep utrzymuje. A ze
    > banki nie daja rat 0% tylko zwykle 10-15% to o tyle produkt musi byc drozszy
    > zeby same odsetki bankom splacic..

    Zartujesz chyba.

    > Nie wiem ale chyba byles jednak nie do konca ostrozny albo rzeczywiscie masz
    > pecha, tudziez kupujesz naprawde bardzo duzo i statystyka Cie dopadla :)

    Mialem dwa przypadki a to dowod na to, ze sie zdarza niezaleznie od tego
    jak bylem ostrozny. Acz nie zakladaj, ze wybieralem tych z przewaga
    negatywow. Jak koles ma ponad 90% pozytywow to juz ostroznosc czy
    jeszcze nie?

    Pozdro.. TK

  • 104. Data: 2013-12-12 09:53:08
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Zes sie czepil. To przyklad. Tam kupilem telewizor i aparat. Tanszych,
    > albo tanszych o tyle zeby zawracac sobie tym glowe nie bylo. Komputery

    Większość dostawców nie ma towaru "od ręki".

    > Nie wierze - mediamarkt to najdrozszy sklep rtv - absolutnie wszystko
    > maja zawsze najdrozsze, nawet promowane w gazetkach na 1 miejscach
    > produkty :)

    Tak, tak. To policz mi ile przepłaciłem w Media Markt za urządzenie
    wielofunkcyjne HP Officeject Pro L7480, za które zapłaciłem w MM 550zł z
    czego w przeciągu niecałego miesiąca firma Hewlett Packard zwróciła mi
    300zł na konto, ponieważ było ono objęte promocją firmy Hewlett Packard.
    Zatem kosztowało mnie to urządzenie finalnie 250zł.
    Oczywiście ja nie głupi i nie dam się takiemu MM rżnąć na 250zł.
    Objeździłem wszystkie lokalne hurtownie, przeszukałem internet, Allegro.
    Nigdzie nie znalazłem tego urządzenia w cenie niższej niż 800zł. Nigdzie
    też nie słyszeli o promocji Hewlett Packarda. Może nie słyszeli, a może
    nie chcieli słyszeć, bo "zwietrzyli" dobry interes. Klientowi towar za
    ponad 800zł i już pierwsze 300zł w kieszeni (przebitka w stosunku do
    MM), a następnie kolejne 300zł od HP na konto :)
    W końcu dałem się "wydoić" Media Marktowi, który mnie "skroił" na 250zł.
    Widzisz jaki ze mnie idoita, bo kupuję w MM :D

    > Do nowego domu kupowalem caly sprzet rtv i agd w ostatnich 3-4
    > latach - zwykle
    > analizuje tez mediamarkt bo mam go "pod reka" ale to jest drozyzna
    > jakich malo:)

    Ogólnie jest drożej, ale już kilka razy negocjowałem ceny w MM,
    pokazując oferty konkurencji. W większości przypadków obniżano dla mnie
    cenę do kwoty równej konkurencyjnej ofercie lub ceny takiej, przy której
    nie opłacało mi się sprowadzać towaru z Polski ze względu na koszty
    transportu. Niestety wymaga to rozmowy z kierownictwem sklepu, a nie
    sprzedawcami.

> [...]
    > A ze
    > banki nie daja rat 0% tylko zwykle 10-15% to o tyle produkt musi byc

    I właśnie dlatego możesz negocjować cenę w MM, kiedy pokażesz plik
    banknotów, wskażesz lepszą ofertę konkurencji i powiesz, że bierzesz
    towar u nich w takiej, ewentualnie zbliżonej cenie, albo bierzesz od
    konkurencji.

  • 105. Data: 2013-12-12 13:56:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 07:54:07 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Tylko taka drobnostka, cza miec prund coby allegrem kupywac.

    Wystarczy komorka. No chyba ze zakladasz apokalipse i ze cale wojewodztwo
    zostaje bez pradu? Bo laptoka to moge jechac podlaczyc na najblizsza stacje
    benzynowa, do marketu, do mcdonalda, do najblizszego baru etc. Nawet free
    wifi zwykle wszedzie tam tez jest :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 106. Data: 2013-12-12 14:08:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 09:46:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No to i na tym pewnie nalezy zakonczyc dyskusje. No ale...
    > http://www.ceneo.pl/18768726

    http://www.euro.com.pl/kompakty-z-wymienna-optyka/so
    ny-nex-5rks-18-55-mm-srebrny.bhtml

    Masz 200 pln taniej i to w drogim euro rtv agd. Dostepny najblizej w Gliwicach
    w Europie Centralnej - 30 min odemnie.

    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-sony-ne
    x-5r-i-ob-16-50-mm-czarny.html?utm_source=nokaut.pl&
    utm_medium=cpc&utm_campaign=2013-12&utm_content=3205
    8#nclid=b61df37fa52dbf16d8ae67df8762571d

    Nie wiem czy to ten sam (5K a nie 5KRS - S od silver?) ale tez tanszy.

    BTW. Patrz tez na dostepnosc - ten w MediaMarkt jest dostepny tylko w jednym
    markecie w Koszalinie. Oni czesto wrzucaja takie "promocje" i daja jeden
    aparat na sklep tylko po to zeby zachecic ludzi do przyjscia i kupienia
    innego, drozszego modelu.. :)

    > bla bla bla

    Maniek kto jak kto ale Ty chyba znasz prawa jakie rzadza sie w sprzedazy?
    No kto ma zaplacic za te wszystkie reklamy w radiu, tv i bilboardy
    "nie dla idiotow" i raty 0%? Przeciez to wszystko jest w cenie produktow :)

    > Zartujesz chyba.

    Nie zartuje :)

> [...]
    > jak bylem ostrozny. Acz nie zakladaj, ze wybieralem tych z przewaga
    > negatywow. Jak koles ma ponad 90% pozytywow to juz ostroznosc czy

    Kupuje tylko u sprzedawcow z >99,5% pozytywow. 90% pozytywow to jest
    oszust a nie dobry sprzedawca bo znaczy ze na 100 osob oszukal az 10 :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 107. Data: 2013-12-12 14:12:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 09:53:08 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Wi�kszo�� dostawc�w nie ma towaru "od r�ki".

    Ma.

    > Tak, tak. To policz mi ile przep�aci�em w Media Markt za urz�dzenie
    > wielofunkcyjne HP Officeject Pro L7480, za kt�re zap�aci�em w MM 550z� z

    Nie powiem bo to jakies archaiczne urzadzenie - nie ma go juz w sprzedazy
    z tego co widze wiec nie mam jak sie do tego odniesc.

    > Og�lnie jest dro�ej, ale ju� kilka razy negocjowa�em ceny w MM,
    > pokazuj�c oferty konkurencji.

    Mam kumpla sprzedawce w MM i owszem da sie cos stargowac ale niewiele.
    Zwykle to pojedyncze procenty (1-2). Sprzedawca wiecej nie moze.

    > W wi�kszo�ci przypadk�w obni�ano dla mnie
    > cen� do kwoty r�wnej konkurencyjnej ofercie lub ceny takiej, przy kt�rej
    > nie op�aca�o mi si� sprowadza� towaru z Polski ze wzgl�du na koszty
    > transportu. Niestety wymaga to rozmowy z kierownictwem sklepu, a nie
    > sprzedawcami.

    Owszem, moze tak byc. Ale ja wole jednak kupic towar w nizszej cenie bez
    proszenia sie o rabaty i plaszczenia przed kierownictwem ;)

    > I w�a�nie dlatego mo�esz negocjowa� cen� w MM, kiedy poka�esz plik
    > banknot�w, wska�esz lepsz� ofert� konkurencji i powiesz, �e bierzesz
    > towar u nich w takiej, ewentualnie zbli�onej cenie, albo bierzesz od
    > konkurencji.

    W wiekszosci przypadkow sprzedawca powie ze nie da rady i kaze przyjsc za dwa
    dni jak bedzie kierownictwo :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 108. Data: 2013-12-12 14:52:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 14:08, Adam pisze:

    > http://www.euro.com.pl/kompakty-z-wymienna-optyka/so
    ny-nex-5rks-18-55-mm-srebrny.bhtml

    Brawo. Znalazles jeden sklep z tanszym aparatem na dzis. i na tej
    podstawie twierdzisz, ze w Media jest najdrozej, mimo, ze w milionie
    innych sklepow jest drozej? I oczywiscie nie wierzysz mi, ze moglem
    kupic w ciagu roku telewizor i aparat taniej jak gdzie indziej?

> [...]
    8#nclid=b61df37fa52dbf16d8ae67df8762571d

    > Nie wiem czy to ten sam (5K a nie 5KRS - S od silver?) ale tez tanszy.

    Inny obiektyw, wiec to nie to samo.

> [...]
    > No kto ma zaplacic za te wszystkie reklamy w radiu, tv i bilboardy
    > "nie dla idiotow" i raty 0%? Przeciez to wszystko jest w cenie produktow :)

    Oczywiscie, ze w cenie produktu. Ale Ty blednie zakladasz, ze wszyscy
    kupuja za tyle samo, prawdza taka sama polityke cenowa i po wliczeniu
    cen reklam produkt finalnie musi wychodzic drozej. A skoro tak, to czemu
    najnizsza cene oferuje Euro, ktore reklamuje sie nie mniej jak media?
    Maja tez raty zero procent. :-)
    Widzisz, nie takie to proste...

    > Nie zartuje :)

    To nie jest lepiej w takim razie. :-(

    > Kupuje tylko u sprzedawcow z >99,5% pozytywow. 90% pozytywow to jest
    > oszust a nie dobry sprzedawca bo znaczy ze na 100 osob oszukal az 10 :-)

    Zaczynasz pisac tak jak tamci kiedys wyzej. Czy 95% czasu instalatora to
    tyle samo co 3 dni kopania koparka w czasie 5%. No wez sie nie znizaj.
    Zaloznie, ze wszyscy kupujacy to nie cwiercinteligenci jest naduzyciem.

    Pozdro.. TK

  • 109. Data: 2013-12-12 15:29:58
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 14:52:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Brawo. Znalazles jeden sklep z tanszym aparatem na dzis. i na tej
    > podstawie twierdzisz, ze w Media jest najdrozej, mimo, ze w milionie

    Owszem. A to dlatego ze Ty znalazles jeden produkt ktory jest tanszy niz
    w milionie innych sklepow. Za to milion innych produktow jest w mediamarkt
    znacznie drozsze niz w milionie innych sklepow;) Udowodnilem jednak ze nawet
    produkt ktory uwazasz ze jest tani, mozna kupic o 10% taniej gdzie indziej.. :)

    > innych sklepow jest drozej? I oczywiscie nie wierzysz mi, ze moglem
    > kupic w ciagu roku telewizor i aparat taniej jak gdzie indziej?

    No nie wierze bo MM nie jest sw. mikolajem i tam wszystko MUSI z natury byc
    drozsze :)

> [...]
    > cen reklam produkt finalnie musi wychodzic drozej. A skoro tak, to czemu
    > najnizsza cene oferuje Euro, ktore reklamuje sie nie mniej jak media?

    Euro tez jest drogie :)

    > Widzisz, nie takie to proste...

    Bardzo proste ;) Duze sieciowki maja wysokie koszta ktore troche minimalizuja
    hurtowymi zakupami u producenta. W efekcie jednak cena i tak jest wyzsza niz
    w sklepach internetowych :)

    No wez otworz ta gazetke i strzel w jakis jeden produkt ktory ostro reklamuja
    jako jakas okazja (czyli pewnie ten z okladki). Ja poszukam po ile mozna
    go kupic gdzie indziej. Taki prosty test z ceny sprzetu "na dzis" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 110. Data: 2013-12-12 15:57:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-12 15:29, Adam pisze:

    > Owszem. A to dlatego ze Ty znalazles jeden produkt ktory jest tanszy niz
    > w milionie innych sklepow.

    Nie znalazlem. Pamietam jaka byla ralacja blisko rok temu i po prostu
    klepnalem w ceneo. Niczego nie szukalem, bo napewno znalazlbym cos
    najtanszego. A ze to produkt pewnie nie dla wszystkich, bo nie
    wszystkich to interesuje to i mozesz o nim nie wiedziec uwazajac, ze cos
    tam znalazlem. A wiesz przy okazji co jest do dupy w tym Media? To, ze
    do tego aparatu dokupie moze ze dwa dodatkowe obiektywy seryjne. Nic
    bardziej wymagajacego.

    > Za to milion innych produktow jest w mediamarkt
    > znacznie drozsze niz w milionie innych sklepow;) Udowodnilem jednak ze nawet
    > produkt ktory uwazasz ze jest tani, mozna kupic o 10% taniej gdzie indziej.. :)

    W jednym jedynym sklepie, a ja sie nawet nie staralem. Jednak Twoja
    wczesniejsza teza byla taka, ze: "Nie wierze - mediamarkt to najdrozszy
    sklep rtv - absolutnie wszystko maja zawsze najdrozsze, nawet promowane
    w gazetkach na 1 miejscach produkty", a ja wykazalem, ze jest nic
    niewarta. Nawet kiedy wskazany przezemnie produkt nie jest u nich najtanszy.

    > innych sklepow jest drozej? I oczywiscie nie wierzysz mi, ze moglem
    >
    > No nie wierze bo MM nie jest sw. mikolajem i tam wszystko MUSI z natury byc
    > drozsze :)

    Skoro nie wierzysz to nie ma sensu dyskutowac.

    > Euro tez jest drogie :)

    Czego dowodem jest Twoj wczesniejszy link. Ciekawa logika...

    > Bardzo proste ;) Duze sieciowki maja wysokie koszta ktore troche minimalizuja
    > hurtowymi zakupami u producenta. W efekcie jednak cena i tak jest wyzsza niz
    > w sklepach internetowych :)

    Czego przykladem jest Twoj link powyzej. :-)

> [...]
    > jako jakas okazja (czyli pewnie ten z okladki). Ja poszukam po ile mozna
    > go kupic gdzie indziej. Taki prosty test z ceny sprzetu "na dzis" :)

    Przeciez to bez sensu. Czy ktos kupuje produkt z gazetki bo jest w
    gazetce? Kto Ci kaze kupowac cos, co akurat w tym momencie u nich jest
    drozej? Z drugiej strony pokaz mi sprzedawce ktory absolutnie wszystko
    zawsze ma taniej.

    Pozdro.. TK