  • 241. Data: 2015-05-09 20:38:27
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan FEniks napisał:

    > Znaczy się jak? Przez kalosze?

    Zostawmy metody "na kierowcę" (zresztą mityczne), chodziło o przypadek
    ogólny. Czyli gdy stężenie maleje (w trakcie trzeźwienia), a nie rośnie
    (w trakcie picia). Bardzo łatwo to można opisać w oparciu o rachunek
    różniczkowy...

    --
    Jarek

  • 242. Data: 2015-05-09 20:40:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 20:27:30 +0200, FEniks napisał(a):

    > A, no to skoro tak jeździł, to się nie dziwię. ;-)

    Bo jeździć na długiej trasie to co innego, niż jeździć raz na tydzień po
    zakupy za róg, gdy nieutulony żal pozostaje, że nikt nie kazał dmuchać i
    wtedy trzeba pouczać innych, żeby tyle wódy nie doili. I to wszystko TYLKO
    dlatego, że ich zatrzymano do rutynowej kontroli stanu trzeźwości?

    Ale spoko, ja bardzo dobrze rozumiem Twoje ... motywacje 3-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 243. Data: 2015-05-09 20:41:28
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 16:46, krys pisze:
    > A ja na zadupiu. I był taki dzień, targowy zresztą, kiedy wszystkie
    > wloty do miasta obstawiła drogówka i zatrzymywali wszystkich, jak
    > leci. A że to akurat pora odwożenia dzieci do szkoły była, to i ruch
    > był maksymalny. Ale właśnie skończył się jakiś długi weekend, to i
    > okazja była. No i jak człowiek wjechał do miasta, wyjechał, a potem
    > wracał, to przedmuchany był na wylot. Takich akcji było już kilka.
    > Moze po prostu normy umandatowienia trzeba było wyrobić?

    No i skąd oni wzięli tyle jednorazowych ustników!

    Ewa

  • 244. Data: 2015-05-09 20:45:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 20:36:10 +0200, FEniks napisał(a):

    > A Ty na pewno dzisiaj brom brałaś?

    Opowiedz mi o swoich doświadczeniach, tak ładnie opowiadasz.

    > Bo wiesz, spinasz się, jakby to o
    > śmierć i życie szło z tym dmuchaniem.

    Z imputowaniem mi pijaństwa, pani Niedmuchana.
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 245. Data: 2015-05-09 20:53:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 20:41:28 +0200, FEniks napisał(a):

    > No i skąd oni wzięli tyle jednorazowych ustników!

    Już dawno się tego urządzenia z ustnikami nie używa, no moze czasem, kiedy
    ktoś uważa na higienę i za nic nie chce dmuchać z odl. 2,5 cm w "trąbkę"
    wielorazową (czytaj: zafloganą), odbierając z niej z odbitym od wnętrza
    "trąbki" powietrzem szczepy zarazków wyhodowane przez innych.

    Teraz coraz częściej używają innych urządzeń - BEZ ustników, ba, bez
    ŻADNEGO dmuchania. Jakbyś więcej piła, więcej jeździła, a mniej żółci
    miała, to byś wiedziała:
    http://www.krosno24.pl/informacje.php3?data=12988668
    68

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 246. Data: 2015-05-09 20:58:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 20:53:13 +0200, krys napisał(a):

    > Nie było ustnika. Dmuchanie na odległość.

    25 mm - dobre. Moje rurki do napojów jeszcze ze mną pojeżdżą, bo nie mam
    zamiaru robić sobie inhalacji z czyjejś gruźlicy z grypą - wolę te swoje
    własne. Albo niech policmajstry wyciągają stary aparat z ustnikiem, albo -
    RURKA :-)
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 247. Data: 2015-05-09 21:25:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 20:45, Ikselka pisze:

    > Z imputowaniem mi pijaństwa, pani Niedmuchana.

    Racja, racja, ta zniewaga krwi wymaga, pani Nadęta.

    Ewa

  • 248. Data: 2015-05-09 21:28:15
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 20:40, Ikselka pisze:
> [...]
    > wszystko TYLKO dlatego, że ich zatrzymano do rutynowej kontroli stanu
    > trzeźwości? Ale spoko, ja bardzo dobrze rozumiem Twoje ... motywacje 3-]

    Rozumiesz wszystko, to wiadomo nie od dziś.

    Ewa

  • 249. Data: 2015-05-09 21:29:31
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 20:53, Ikselka pisze:
    > Jakbyś więcej piła, więcej jeździła

    Aż tak źle mi nie życz. Choć motywację rozumiem.

    Ewa

  • 250. Data: 2015-05-09 21:45:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 21:25:25 +0200, FEniks napisał(a):

    > Racja, racja, ta zniewaga krwi wymaga, pani Nadęta.

    Opatrunków Ci tu dostatek dano.

    --

    Ikselka
    pewni siebie."