  • 71. Data: 2013-09-22 23:31:08
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    news:l1nn9c$hh9$2@dont-email.me...
    > usłyszeć a potem zajmuje się wyłącznie agentami. Gdyby rządził w czasie
    > kryzysu to miałbys 150% podatków i długi jak za Gierka

    gdybyśmy mieli długi jak za gierka to bardzo bym sie cieszył. Bo ryży bardzo
    poprzeczke podniósł. Poszukaj sobie cyfr...

    b.

  • 72. Data: 2013-09-22 23:36:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Sep 2013 23:31:08 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > gdyby?my mieli d?ugi jak za gierka to bardzo bym sie cieszy?. Bo ry?y
    > bardzo poprzeczke podniós?. Poszukaj sobie cyfr...

    no właśnie. poszukaj i zrozum. Długi Gierka były wielokrotnie wyższe niż
    obecnie. Zresztą nadal musimy je spłacić. bo na razie to zostały
    skonwertowane na inne zadłużenie pomimo 90% redukcji.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2013-09-23 09:58:45
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > no właśnie. poszukaj i zrozum. Długi Gierka były wielokrotnie wyższe niż
    > obecnie. Zresztą nadal musimy je spłacić. bo na razie to zostały
    > skonwertowane na inne zadłużenie pomimo 90% redukcji.

    http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/dlug-tusk
    a-dlug-gierka

    a wysokosc długu to jest mniejszy problem -wiekszym jest na co poszła kasa.
    Po gierku zostały fabryki które do dzis prywatyzujemy. Co sprzedasz po
    tusku?
    Unia pozwalała wydawac kase praktycznie wyłacznie na cele które nam dochodu
    nie podniosą a czasem w długi wpędzą jak np akwaparki.
    Autostrady niemcy-rosja są, a północ-południe nie ma. Celowe? I tak dalej,
    milion pytań.
    Ale fajnopolak nie zadaje pytań. Bo gdyby zechciał przyjąć do wiadomosci
    rzeczywistosc naturalnym odruchem byłaby chęć zmiany rządu - ale nie, nie
    moze bo tam za rogiem czai sie zły kaczor...

    b.

  • 74. Data: 2013-09-23 10:03:57
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >A może założymy własną ? np Partia Zdrowego Rozsądku czyli PZR :)

    poległbyś na kilku testowych pytaniach - np stosunek do sprawy smoleńskiej,
    do kościoła czy do gejostwa.
    Gdybyś zgodnie ze zdrowym rozsądniem powiedział, ze nie da sie wydac
    ostatecznej opinii o katastrofie bez zbadania wraku to salon by cie zjadł.

    b.

  • 75. Data: 2013-09-23 10:31:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Chodzilo glownie o drogi, choc przyznam, ze calosc jest dosc ciekawa,
    > zwlaszcza o akcyzie co przeciez bylo do przewidzenia, bo to juz bylo
    > przerabiane.
    > Ziemkiewicz to jednak nie byle kto. Zwykle to co pisze jest jednak prawda.
    > Chcesz to sprawdz, mi sie nie chce.

    W tym sęk, że nie mogę sprawdzić bo dziennikarzyna nie podał żadnych
    konkretów. Nie mogę też sobie wyrobić własnego zdania bo nie podał nawet
    takich szczegółów jak od kiedy ta dyrektywa była znana i kto podejmował
    decyzje. To rola dziennikarza jest prowadzić śledztwo a nie moją.

    > Jak juz kiedys pisalem mam w zyciu cos innego do roboty zamiast byc w
    > ciaglej opozycji do wszystkiego. O drogach sam kiedys wspominales, ze jest
    > lepiej i ja nie chce tego widziec czepiajac sie ekranow dzwiekochlonnych,
    > a tym czasem prawda jawi sie co najmniej dyskusyjnie.
    > Wiec jest tak: ja wierze w to co pisze autor, a Ty wykaz, ze jest inaczej.
    > Wiem, ide na latwizne, ale takie sobie zrodlo przyjalem. Chcesz to wykaz,
    > ze to nie jest prawda.

    Nie chcę :-)
    Mam rodzinę z którą właśnie spędziłem kolejny przyjemny weekend poza domem.
    Mam swój ogródek do urządzenia i mam przyjaciół z którymi miło spędzam
    wieczory.

    Jak chcesz podyskutować to podaj linka do faktów ja nie mam czasu i ochoty
    na prowadzenie śledztwa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 76. Data: 2013-09-23 10:31:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 09:58:45 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/dlug-tusk
    a-dlug-gierka

    > a wysokosc d?ugu to jest mniejszy problem -wiekszym jest na co posz?a
    > kasa. Po gierku zosta?y fabryki które do dzis prywatyzujemy. Co
    > sprzedasz po tusku?

    jakie fabryki? większość kasy pozyczonej przez gierka poszła na konsumpcję
    i zakup licencji. Czyli to co pożyczyliśmy od razu przekazaliśmy z
    powrotem. np. na genialną licencję Masseya-Fergussona z calowymi śrubami.

    > Unia pozwala?a wydawac kase praktycznie wy?acznie na cele które nam
    > dochodu nie podnios? a czasem w d?ugi wpedz? jak np akwaparki.
    > Autostrady niemcy-rosja s?, a pó?noc-po?udnie nie ma. Celowe? I tak
    > dalej, milion pytan.
    > Ale fajnopolak nie zadaje pytan. Bo gdyby zechcia? przyj?ae do wiadomosci
    > rzeczywistosc naturalnym odruchem by?aby cheae zmiany rz?du - ale nie,
    > nie moze bo tam za rogiem czai sie z?y kaczor...

    widzę, zę lubisz żyć w czarnobiłaym świecie. Ale jakbyś wychylił trochę
    nosa to zauważyłbyś jak to wygląda na prawdę.

    PS: Kaczor też zaciągał długi.

  • 77. Data: 2013-09-23 10:55:52
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > jakie fabryki? większość kasy pozyczonej przez gierka poszła na konsumpcję
    > i zakup licencji. Czyli to co pożyczyliśmy od razu przekazaliśmy z
    > powrotem. np. na genialną licencję Masseya-Fergussona z calowymi śrubami.

    czego nie rozumiesz w zdaniu z powyższego artykułu
    "Długi Gierka w 80% przeznaczone zostały na sfinansowanie inwestycji; w
    latach 70. wybudowano około 570 nowych fabryk. "

    > widzę, zę lubisz żyć w czarnobiłaym świecie. Ale jakbyś wychylił trochę
    > nosa to zauważyłbyś jak to wygląda na prawdę.

    nie widze swiata czarnobialego - ale też nie boję sie nazywać wad po
    imieniu.
    Opowiedz mi jak to wygląda naprawdę.

    > PS: Kaczor też zaciągał długi.

    oczywiscie - ale popatrz na skale

    b.

  • 78. Data: 2013-09-23 11:06:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 09:58:45 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Autostrady niemcy-rosja są, a północ-południe nie ma. Celowe? I tak dalej,
    > milion pytań.

    No juz bez przesady - A1 sie buduje od kilku lat, jeszcze chwila, jeszcze
    troche i bedziemy mogli nia smigac :) Co jak co ale akurat braku
    tej autostrady na tuska zwalic nie mozesz bo praktycznie jej wiekszosc
    powstanie za jego rzadow :-)

    > moze bo tam za rogiem czai sie zły kaczor...

    kaczor przynajmniej nie wtracal sie w gospodarke :D
    Tak czy inaczej nie zaglosuje ani na jednego ani na drugiego - socjalisci
    niech zdychaja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 79. Data: 2013-09-23 11:12:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 10:55:52 +0200 osobnik zwany Budyn napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > czego nie rozumiesz w zdaniu z powy?szego artyku?u "D?ugi Gierka w 80%
    > przeznaczone zosta?y na sfinansowanie inwestycji; w latach 70.
    > wybudowano oko?o 570 nowych fabryk. "

    czego nie rozumiesz w tym, że za te fabryki zapłacono w koszcie licencji
    a ich wartość w obecnych czasach jest niższa niż gruntu na którym stoją?

  • 80. Data: 2013-09-23 11:23:30
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > czego nie rozumiesz w tym, że za te fabryki zapłacono w koszcie licencji

    użyjmy matematyki - wzielismy pozyczke, wiekszosc oddalismy (tak twiedzisz)
    ale wybudowalismy 570 fabryk. Za co?
    Oczywiscie ze były licencje, oczywiscie ze w ramach socjalizmu mase kasy
    zmarnowano - ale te fabryki który jednak wybudowano wyprzedajemy od lat. Bo
    jest co wyprzedawac.
    Masz pomysł co takiego za ta ogromną pożyczona kase zbudowal tusek - cos co
    moznaby ewentualnie sprzedac? Albo co przynosi dochód?

    > a ich wartość w obecnych czasach jest niższa niż gruntu na którym stoją?

    Dlazego nie wzielismy pożyczek aby te fabryki zmodernizowac a bralismy na
    scieżki rowerowe i akwaparki? Myslales o tym kiedys?

    b.