  • 71. Data: 2018-06-14 15:21:52
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com>

    https://www.amazon.de/dp/B004HFK3S8/ref=asc_df_B004H
    FK3S853135359/?tag=3514515-21&creative=22662&creativ
    eASIN=B004HFK3S8&linkCode=df0&language=pl_PL

    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 72. Data: 2018-06-14 15:49:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 15:21, quent pisze:
    > https://www.amazon.de/dp/B004HFK3S8/ref=asc_df_B004H
    FK3S853135359/?tag=3514515-21&creative=22662&creativ
    eASIN=B004HFK3S8&linkCode=df0&language=pl_PL

    > LOL

    Faktycznie śmieszne - nie często przecinek się przesuwa na niewłaściwe
    miejsce...

  • 73. Data: 2018-06-14 15:50:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Taki jakiś miałem dziwny, że mi śnieżyło - nie rwało obrazu jak to w
    > cyfrowym przekazie bywa a właśnie śnieżyło tak jakby analogowo ;-)

    niemożliwe... nigdy czegoś takiego nie widziałem ani nie słyszałem...
    może masz problem z urządzeniami a nie kablami?

    > Potem kupiłem jakieś niedrogie kable 5m i tu też popadały po jakimś
    > krótkim czasie.
    nie zdarzyło mi się by hdmi padł

    patrz j.w.

  • 74. Data: 2018-06-14 15:51:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Znajdz sobie lepiej platna prace to kupisz sobie projektor i bedzie cie stac na
    prad i zarowki do niego.

    zmień pracę, weź kredyt ;)

  • 75. Data: 2018-06-14 16:35:43
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 08:07:25 UTC-5 użytkownik sirapacz napisał:
    > Miałeś kiedyś w kuchni TV ok 80-100" ? Bo ja miałem (dopóki nie
    > zajeździłem starego projektora:D).
    > Dużo fajniej się przygotowuje posiłki zerkając na te 100" niż na 19" z 3
    > metrów.

    Mialem jakis czas samorobny projektor w domu.
    I za duzy ekran to tez wada. Jak nie ogarniesz wzrokiem calego obrazu komfortowo to
    po prostu nie widac co sie dzieje.
    I albo trzeba krecic glowa caly czas albo czesc tresci ucieka.
    W przypadku dziennika czy innych trudnych spraw to nieistotne ale jest sporo filmow
    gdzie na calym obrazie dzieje sie cos istotnego i za duzy obraz po prostu sprawi ze
    nie bedzie widac calej tresci.

    Z podobnej beczki to pamietam jak kiedys w pracy mielismy jakis 40calowy telewizor
    ktory normalnie sluzyl do monitoringu. I czasem przychodzil inny pracownik i chwile
    pracowal na tym telewizorze. Siedzial moze metr od niego i co chwile glowa krecil
    podazajac za kursorem myszki.
    Wygladal jak kot :)

    > Waga i gabaryty to duże wady. Chciałbym mieć kineskopowy TV >30" do
    > starych gier TV (tych z pistoletami). Ale nie kupuje bo wiem, że
    > złamałbym się w pół a nie przeniósłbym go....
    >
    > Dlatego projektory górą - 2-3kg a obrazu 100-150" albo lepiej:)))

    Tez mam plazme, zre toto 70-180W czyli porownywalnie do projektora a obraz jakosciowo
    sporo ladniejszy tyle ze tylko 42cale.

    Jakbym mial wybrac plazme 42 cale albo rzutnik to na dzis bym wybral plazme.
    Nawet gdyby rzutnik byl wiekszy, nie byl dlp (bez efektu teczy) i byl jako tako
    cichy.

    Nieustawnosc rzutnika jest niestety jednym z powodow dla ktorych bym takiego wyboru
    dokonal.
    Dokladajac pozostale wady decyzja by sie jeszcze umocnila.

    Ale przyznam ze zerkam czasem na ceny i zastanawiam sie czy sobie projektora do
    zastosowan epizodycznych nie sprawic.

  • 76. Data: 2018-06-14 16:48:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz co ci do glowy przyjdzie. A bo ledowe wymyslili. Taki chuj jak komin
    Batorego. Mam ledowy. Przy jasnosci ustawionej na jakies 2,5 tys lumenow ciagnie
    140W. Jak go porownalem z nowym to te 2,5 tysiaca chinskich lumenow to sporo mniej
    niz 2000 lumenow w trybie eco nowego projektora. Jak zrobilem na oko tak samo jasno
    to pociagnal pradu prawie tyle co nowy. Roznimy sie tym ze ja juz jeden projektor
    zajechalem i zaczynam zarzynac drugi a ty je widziales przez szybe na wystawie. W
    temacie jaki zalozylem od razu widac kto mial albo ma kontakt z projektorem. Ci co
    maja napisali ze fajna sprawa. Ci co nie maja pierola ze glosny, ze duzo pradu zre,
    ze czarny nie jest czarny itd. Spytalem ktory kupic bo liczylem ze w przeciagu dwoch
    lat odkad kupilem pierwszy projektor ktos jeszcze sobie cos takiego sprawil i
    doradzi. I okazalo sie ze tu prawie sama biedota wchodzi co jakies przedpotopowe
    plazmy uzywa, i tak dobrze ze nie zachwala telewizorow z kineskopem bo taki jeszcze
    ma.

  • 77. Data: 2018-06-14 16:53:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2018-06-14 15:50, sirapacz wrote:

    > niemożliwe... nigdy czegoś takiego nie widziałem ani nie słyszałem...
    > może masz problem z urządzeniami a nie kablami?

    > nie zdarzyło mi się by hdmi padł
    >
    > patrz j.w.

    Jak nie dziala na kilku sprzętach to raczej wina kabla

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 78. Data: 2018-06-14 17:11:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Teraz to zajebales jak chory w kubel. Nie wierze ze zrobiles projektor ale jesli
    jednak go sam zrobiles to sie nie dziwie ze uwazasz ze projektor to chujowizna.
    Nastepnie dalsze bzdury. Na duzym ekranie nie mozna ogarnac akcji i szczegoly
    uciekaja. To w kinie chyba nigdy nie byles bo w kinie jest zajebisty ekran i jakos
    szczegoly nie uciekaja bo filmy sa tak krecone zeby nie uciekaly. Nieustawnosc
    projektora. Nastepna z bzdur jaka wymysliles. Projektor przykreca sie pod sufitem
    albo na scianie jak kosciol. A sciana na ktorej wyswietla sie obraz jest z reguly dla
    obrazu i pokoju ustawna. Znaczy sie znowu zajebales jak chory w kubel bo na tej
    zasadzie wszystkie sciany byly by nieustawne dla monidl na nich wiszacych.

  • 79. Data: 2018-06-14 17:34:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 11:41 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Wifi w epsonie daje wkurwienie.

    Ja mam w firmie kilka Epson EB-2250U i Epson EB-19xx. Na stronie Epsona
    jest do pobrania apka, która umożliwia wyświetlanie na tych projektorach
    obrazu (i dźwięku) przez WiFi. Na laptopie/tablecie/telefonie instaluje
    się apkę, która bezprzewodowo łączy się z projektorem i wyświetla obraz na
    projektorze z w/w urządzeń. Nie jest to co Ty miałeś na androidzie - ale
    możliwi oglądnie filmu z netu bezpośrednio z telefonu czy innego tabletu
    na projektorze bez żadnych kabli i przejściówek.
    Nie chce mi się sprawdzać, czy w Twoim modelu też jest taka funkcja, sam
    sobie zerknij - dla mnie to jest super ficzer.

    TG

  • 80. Data: 2018-06-14 17:38:27
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 10:11:31 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Teraz to zajebales jak chory w kubel.
    Kultury to ty nie masz za grosz.

    > Nie wierze ze zrobiles projektor ale jesli jednak go sam zrobiles to sie nie dziwie
    ze uwazasz ze projektor to chujowizna.
    Zrobilem. W okolicy 2004r.
    I dzialal dobrze. Odnioslem sie tylko do rozmiaru obrazu. Bo to co mi sie udalo
    zrobic wyswietlalo obraz o rozmiarze ponad 2 metry szerokosci w pokoju o dlugosci 4m.

    Ale ty czytac ze zrozumieniem nie umiesz i wypisujesz bzdury nie na temat.