  • 11. Data: 2017-11-24 21:29:58
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > W kazdej wspolczesnej farelce sa cztery zabezpieczenia. Przed przewroceniem sie,
    termostat, zabezpieczenie przed przegrzaniem spirali, zabezpieczenie przed
    przegrzaniem silnika, zabezpieczenie calosci termikiem. Nie cztery a piec. Tyle
    zabezpieczen jednego urzadzenia to pewno w wahadlowcach nie ma.

    Moja farelka (nie wiem ile miała zabezpieczeń) nadtopiła się i obudowa
    się zdeformowała do tego stopnia, że poszła na śmietnik. Zabezpieczenia
    dzięki Bogu zadziałały, bo inaczej pewnie spaliłoby się mi auto.
    Żadna natomiast nie ma zabezpieczenia sprawdzającego, czy wentylator się
    obraca, czy nie.
    Jacek

  • 12. Data: 2017-11-24 21:47:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 21:07:28 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    spadnie. I wtedy caly misterny plan jaki masz idzie w pizdu bo zanim wsiadziesz do
    samochodu musisz dojsc przez snieg do garazu i potem odsniezyc wyjazd. A jak gniazdko
    blisko bramy to odsniezania mniej. W betonowym garazu wsiada sie do do prawie tak
    zimnego samochodu jak by stal przed garazem. Jak sprawny dizel to -25 mu nie
    straszne. W garazu termowentylator w samochodzie tez by sie przydal, zwlaszcza ze
    bedziesz zmarzniety odgarnianiem sniegu. Wybacz ale zimowa pora nie widze zadnych
    pozytywnych aspektow posiadania garazu zeby w nim codziennie samochod stawiac. Chyba
    ze potrzebny dla rowerow, kosiarek, grabi, szpadli. Wtedy ok.

    > Tu się nie zgodzę. Czy auto stoi w garażu, czy nie w garażu, to
    > odśnieżamy drogę tak, czy siak, jak napada pół metra.

    Pół metra powiadasz?
    Kilkadziesiąt odlotów i przylotów bocianów przeżyłem ale pół metra sniegu okolice
    stanu wojennego pamiętam ew parę lat później
    Mam tak 150-200m prywatnej drogi do odśnieżania-wyjazd z posesji.
    Odkąd tu mieszkam a to juz 8 lat chyba dwa razy musiałem dac 10 czy tam 20 zł
    facetowi z miejskiego pługa żeby wjechał do mnie i śnieg odgarnął.
    Córka moja pół metra śniegu tu gdzie mieszkamy(Polska północna) nie widziała a już
    prawie pełnoletnia osoba

  • 13. Data: 2017-11-24 21:51:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 21:30:00 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > dzięki Bogu zadziałały, bo inaczej pewnie spaliłoby się mi auto.
    > Żadna natomiast nie ma zabezpieczenia sprawdzającego, czy wentylator się

    Czyli jak Zenek napisał- zabezpieczenie zadziałało więc komisji sejmowej i ANtka M.
    powoływać nie trzeba

  • 14. Data: 2017-11-24 22:11:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 18:42:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Poprzez fakt posiadania garazu snieg nie ma taryfy ulgowej i przed garazem spadnie.
    I wtedy caly misterny plan jaki masz idzie w pizdu bo zanim wsiadziesz

    garaż zimą potrzebny jest wyłącznie do tego aby nie trzeba skrobać szyb na mrozie.
    Wiec lada dzień dostanę rozkaz posprzątania garażu. Latem garaż jest mój, zimą -żony
    :)

    b.

  • 15. Data: 2017-11-24 22:22:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:11:57 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Wiec lada dzień dostanę rozkaz posprzątania garażu. Latem garaż jest mój,
    > zimą -żony :)

    Zbuduj drugi :>
    U nas jest pół garażu na razie czynne, a mieszkamy prawie rok.
    Ciekawe czy do wiosny uda się go odgruzować...

    L.

  • 16. Data: 2017-11-24 22:26:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:22:58 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Zbuduj drugi :>
    > U nas jest pół garażu na razie czynne, a mieszkamy prawie rok.
    > Ciekawe czy do wiosny uda się go odgruzować...

    Dostaniesz rozkaz i termin "do jutra" Znam to z autopsji
    I zacznie się ukladanie rowerów, eksmisja taczek i porządkowanie przydasiów.

  • 17. Data: 2017-11-25 09:37:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 22:26:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Dostaniesz rozkaz i termin "do jutra" Znam to z autopsji
    > I zacznie się ukladanie rowerów, eksmisja taczek i porządkowanie przydasiów.

    tak wlasnie bedzie - mamy to przecwiczone i to sie sprawdza. Tyle ze na posprzatanie
    potrzebuję dobrych kilku godzin bo sajgon zrobilem straszny.

    b.

  • 18. Data: 2017-11-25 09:48:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Staraj sie przeczekac. Czasami sie udaje.

  • 19. Data: 2017-11-25 11:41:17
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.11.2017 o 21:51, Kris pisze:

    > Czyli jak Zenek napisał- zabezpieczenie zadziałało więc komisji sejmowej i ANtka M.
    powoływać nie trzeba

    wiata z gniazdkiem i kaloryfer olejowy za plecami kierowcy. przecwiczone
    przez kilka lat.

    ToMasz

  • 20. Data: 2017-11-25 12:43:58
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > tak wlasnie bedzie - mamy to przecwiczone i to sie sprawdza. Tyle ze na
    posprzatanie potrzebuję dobrych kilku godzin bo sajgon zrobilem straszny.

    Po kilku godzinach to Ja mogłem "prawie" 1 ściany dotknąć wyciągnięta
    ręką! Trzeba 2 dni q...a! :(

    Robak