  • 11. Data: 2020-08-02 15:21:00
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ad meritum, jestem na etapie wyboru jednego z 2 domów. moim zdaniem, albo masz
    otrzymać ten dom za darmo, albo okolica jest tak
    zajebista, że jak się zawali, to sam grunt sprzedasz drożej. a w tym
    przypadku nikt nic mądrego nie doradzi
    ToMasz
    PS ja mam w okolicy Będzina 50% takiego domu, bez księgi wieczystej i
    nikt od paru lat nie chce tego za darmo.

  • 12. Data: 2020-08-02 18:05:00
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 10:10, Kadar Oszmanski wrote:

    > Jak zawijał i pisał ciurkiem. Pisze normalnie. Kurcze, chętnie się dostosuję ale
    naprawdę nie rozumiem!
    > K.

    Nie piszesz normalnie. Robisz syf z tekstu. Zamiast pisać ciurkiem to
    chociaż licz do 67 i stawiaj enter po każdej linii. To jest kompletnie
    niezgodne netykieta usenetową. Tak samo niegrzecznie jest do kogoś pisać
    maile w html-u.

  • 13. Data: 2020-08-02 20:10:30
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Nie piszesz normalnie. Co tu rozumieć? Używaj właściwego softu do
    > właściwych zastosowań. Do newsów są czytniki a nie bramki www. Użyj
    > czytnika, będziesz miał i wrotkę i delimiter i właściwe kodowanie oraz
    > długość wiersza. I mnóstwo udogodnień o których pewnie nawet nie wiesz.
    > A także bardziej rozgarniętych rozmówców.

    Gdyby ludzie się dogadywali to połowy nieszczęść na świecie by nie było.
    A wystarczy tylko odrobina dobrej woli.
    Nie rozumiem co piszesz. Co to wrotka? Co to delimiter?
    K.

  • 14. Data: 2020-08-02 20:15:54
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

> [...]
    > chociaż licz do 67 i stawiaj enter po każdej linii. To jest kompletnie
    > niezgodne netykieta usenetową. Tak samo niegrzecznie jest do kogoś pisać

    Kiki, ty mi o netykiecie a ja pisze normalnie.
    Co to usenet?
    Zawsze myślałem , że usenet to właśnie to.
    K.

  • 15. Data: 2020-08-02 20:27:19
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Jarek
    Dokładnie, miałeś rację. Szukać na zewnątrz.
    Dzięki ci niewypowiedzianie.
    Ten dom to prawdopodobnie 2 plomby.
    Jeden doklejony do drugiego. To nawet po
    podłogach widać, że coś nie tak.
    A to puste miejsce to kolejna plomba
    ale jak ktoś to zburzył to zaczyna się sypać wszystko.
    Ciekawe ale właśnie przy tej ulicy inne domy
    tez się sprzedają. Ciekawe dlaczego?
    Wrzucę jeszcze kilka fotek.
    Janusz to dobrze wyłuszczył, tam gdzieś woda musiała
    narozrabiać i zaczyna się wszystko walić.
    To rzeczywiście może być spowodowane z powodziami.
    Dom jest jednym z niżej położonych
    a wszystko jest na stromym wzgórzu.
    Ja się nie podejmuję walczyć z tym bo to zbyt skomplikowane.
    Odpuszczam sobie i wracam w takim razie do nr1.
    Kurcze już się napaliłem na ten dom. Trudno.
    Jarek, też mi się tam podobało.

    K.

  • 16. Data: 2020-08-02 20:30:15
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    moim zdaniem, albo masz otrzymać ten dom za darmo, albo okolica jest tak
    > zajebista, że jak się zawali, to sam grunt sprzedasz drożej. a w tym
    > przypadku nikt nic mądrego nie doradzi
    > ToMasz

    Okolica może i zajebista ale jakoś
    domów tam nikt nie chce kupować
    a jest ich sporo. Za darmo nie chcą dać.
    Terenu wolnego też dużo.
    K.

  • 17. Data: 2020-08-02 20:51:53
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    To chyba składa się w całość.
    Ta część jest jakaś nawiedzona i
    wszystko w okolicy zaczyna się
    sypać.
    https://ibb.co/cD2Cfcm
    https://ibb.co/PZzcQxJ
    https://ibb.co/C6ygZMM

    Dom obok tez do sprzedania.
    ale za nim taki widok właśnie:
    - dom obok
    Tam coś stało ale nie wytrzymało.
    Działko obok tez chyba już po przejściach.
    Tylko jakieś resztki murów.
    Dom po lewej co tak kiepsko wygląda
    to dom na początku tej uliczki.
    Później już tylko ruiny a na końcu
    dom nr2.
    Zresztą przy uliczce obok jest
    chyba jeszcze gorzej. Tam niektóre domy
    są już zabezpieczone przed wejściem.
    To chyba felerny teren.
    Dzięki Jarek.
    K.

  • 18. Data: 2020-08-02 20:52:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.08.2020 20:15, Kadar Oszmanski wrote:

    > Kiki, ty mi o netykiecie a ja pisze normalnie.
    > Co to usenet?
    > Zawsze myślałem , że usenet to właśnie to.

    A weź wpisz w wiki słowo "usenet". Tam masz wszystko opisane. Dostęp
    przez www do wybryk googla, który nie powinien mieć miejsca. O
    netykiecie też na wiki jest cały artykuł, o zasadach pisania, cytowania itp.
    Zawsze to działało do czasu aż się nie zlecieli z bramek webowych.

  • 19. Data: 2020-08-02 20:58:53
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Zawsze to działało do czasu aż się nie zlecieli z bramek webowych.

    Kiki, zlecieli się i są nikompatybilni.
    Chcesz ich tak zwyczajnie przekreślić?
    Może warto trochę wsparcia i znowu będzie jak dawniej.
    Miło, przytulnie i wszyscy szczęśliwi.
    To, że przeczytam nie oznacza, że będę umiał zastosować.
    Spróbuję ale Jarek już sobie odpuscił.
    Założyłem coś na kontach mailowych i nic. Nie działa.
    Ale spróbuję.
    K.

  • 20. Data: 2020-08-02 21:52:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał (białym wierszem):

> [...]
    > podłogach widać, że coś nie tak.
    > A to puste miejsce to kolejna plomba
    > ale jak ktoś to zburzył to zaczyna się sypać wszystko.

    Bo to wszystko jest "społeczne budownictwo solidarnościowe".
    Jeden dom zależy od drugiego. Gdy wszyscy na raz budują takie
    domostwa, jest radośnie. Gorzej, gdy wykruszy się pierwszy,
    a zabraknie solidarności w utrzymaniu reszty.

    > Ciekawe ale właśnie przy tej ulicy inne domy
    > tez się sprzedają. Ciekawe dlaczego?

    Cały region się wyludnia, z tego miasteczka w ostatnich latach ubyła
    połowa mieszkańców. Ludzie nie nie widzą tu żadnych perspektyw.
    Sprzedają, usiłują sprzedać domy po zmarłych rodzicach czy dziadkach.
    Wraz z ich ślubnymi portretami na ścianach.

    > To rzeczywiście może być spowodowane z powodziami.
    > Dom jest jednym z niżej położonych
    > a wszystko jest na stromym wzgórzu.
    > Ja się nie podejmuję walczyć z tym bo to zbyt skomplikowane.

    Z powodziami to oczywista bzdura -- tam nie ma i nie będzie żadnych
    powodzi. Ale jak już popada, to wody z całego wzgórza toczą się
    uliczkami w dół. A jak napotkją na swej drodze niezabezpieczony dom,
    ten ulega szybkiej biodegradacji. Trzeba dać wodom boczny odpływ --
    na tym polega ta walka.

    > Odpuszczam sobie i wracam w takim razie do nr1.
    > Kurcze już się napaliłem na ten dom. Trudno.
    > Jarek, też mi się tam podobało.

    Dom nr1 tak samo jest plombą. W dodatku głębiej osadzoną. Właściwie
    tylko frontowa ściana jest niewątpliwie jego. Innych może w ogóle nie
    być, a jeśli są, to wyglądają jak błona komórkowa w wielokomórkowym
    organizmie. Ten łuk na parterze nie jest tam przypadkiem i nie stawino
    go ku ozdobie. On potrafi bez ścian bocznych unieść wyższą kondygnację.
    Ale jeśli sąsiad z boku albo z ulicy Trzech Marii zacznie coś burzyć
    lub przerabiać -- może być gorzej.

    Jarek

    --
    Sao as aguas de marco