  • 21. Data: 2020-08-02 21:53:33
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To, że przeczytam nie oznacza, że będę umiał zastosować.
    > Spróbuję ale Jarek już sobie odpuscił.
    > Założyłem coś na kontach mailowych i nic. Nie działa.
    > Ale spróbuję.

    To ja sobie coś odpuściłem?! Wychodząc na przeciw prośbie, opisałem co
    trzeba zainstalować, by normalnie korzystać z Usenetu. Należy teraz
    spróbować to wykonać, a żadne "konta mailowe" do tego nie są potrzebne.
    Spróbować, a nie tylko pisać, że się spróbuje!

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2020-08-02 21:57:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2020 11:10:30 -0700 (PDT), Kadar Oszmanski napisał(a):

    > Gdyby ludzie się dogadywali to połowy nieszczęść na świecie by nie było.
    > A wystarczy tylko odrobina dobrej woli.
    > Nie rozumiem co piszesz. Co to wrotka? Co to delimiter?
    > K.

    Wrotka to linia u góry postu w której stoi kto komu i kiedy odpowiada.
    Bez niej życie bywa trudne :) Delimiter to umowny dla usenetu znak "-- "
    (czyli myślnik myślnik spacja) który jest rozpoznawany przez czytnik,
    który nie cytuje niczego co jest dalej, czyli np. podpisu czy stopki.
    Zaprawdę, użyj choć raz czytnika. Jeśli chcesz dalszej pomocy,
    powinieneś zapytać/poprosić o nią na właściwej grupie. Z chęcią pomogę.
    Czekam na pl.news.czytniki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2020-08-02 22:03:47
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Spróbować, a nie tylko pisać, że się spróbuje!

    Zrobiłem, nie działa.
    K.

  • 24. Data: 2020-08-02 22:12:11
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Dom nr1 tak samo jest plombą. W dodatku głębiej osadzoną. Właściwie
    > tylko frontowa ściana jest niewątpliwie jego. Innych może w ogóle nie
    > być, a jeśli są, to wyglądają jak błona komórkowa w wielokomórkowym
    > organizmie. Ten łuk na parterze nie jest tam przypadkiem i nie stawino
    > go ku ozdobie. On potrafi bez ścian bocznych unieść wyższą kondygnację.
    > Ale jeśli sąsiad z boku albo z ulicy Trzech Marii zacznie coś burzyć
    > lub przerabiać -- może być gorzej.

    Mam plany domu nr1. Wygląda wszystko normalnie.
    Niewykluczone nawet, że remont był robiony pod nadzorem.
    Jest to plomba ale mimo wszystko raczej nic nie zapowiada,
    że ktoś obok będzie coś burzył. O łuku opowiem
    jak już tam się zainstaluję.
    K.

  • 25. Data: 2020-08-02 22:14:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Okolica może i zajebista ale jakoś
    > domów tam nikt nie chce kupować
    > a jest ich sporo. Za darmo nie chcą dać.
    > Terenu wolnego też dużo.

    Jeszcze jedna refleksja. Z tego co przeczytałem wcześniej,
    to nie ma być dom na resztę życia. Więc ważnym kryterium
    wyboru jest możliwość późniejszej sprzedaży, gdy już nie
    będzie potrzebny. A z tym jest tak jak jest. Albo podejść
    tak, jak do kupna nowego samochodu -- cena podobna, a po
    dobrych kilku latach w zasadzie już trzeba oddać za darmo.

    Takie domy mają cenę sprzedaży znacznie poniżej wartości
    odtworzeniowej. Za te pieniądze nie kupi się działki i nie
    zbuduje na niej niczego. Można sobie założyć, że będzie się
    w taką nieruchomość wkładało mniej więcej tyle, ile kosztuje
    wynajęcie mieszkania. Po kilku latach może się okazać, że to
    już jest niezła chata łatwo sprzedawalna różnym "miastowym"
    z UE, którzy szukają czegoś gotowego na wakacje.

    Jarek

    PS
    We Włoszech dają za darmo albo za 1 euro -- trzaba zadeklarować,
    że się tam będzie kilka lat mieszkało. Jeszcze potrafią dopłacać
    do remontów.

    --
    Zyskał wiele-mało,
    Dobrze mu się działo,

  • 26. Data: 2020-08-02 22:15:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Zrobiłem, nie działa.

    Co nie działa?

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2020-08-02 22:19:54
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > We Włoszech dają za darmo albo za 1 euro -- trzaba zadeklarować,
    > że się tam będzie kilka lat mieszkało. Jeszcze potrafią dopłacać
    > do remontów.

    Nawet jedna Włoszka namawiała mnie, żebym jej dom kupił.
    Nie spodobała mi się Włoszka i nie podobają mi się Włochy.
    K.

  • 28. Data: 2020-08-02 22:21:30
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > Co nie działa?

    W Mozilli zrobiłem grupę budowlana i nie wiem co dalej.
    Niczego nie chce ściągać.
    K.

  • 29. Data: 2020-08-02 22:26:56
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > PS
    > We Włoszech dają za darmo albo za 1 euro -- trzaba zadeklarować,
    > że się tam będzie kilka lat mieszkało. Jeszcze potrafią dopłacać
    > do remontów.

    A gdzie konkretnie?

    Ewa

  • 30. Data: 2020-08-02 22:33:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Ewa napisała:

    > A gdzie konkretnie?

    Na południu, Sycylia, Kalabria głównie. Jest sporo takich wiadomości.
    Pierwsze, co gugiel wyrzucił po wpisaniu "włochy domy za 1 euro" to:

    https://businessinsider.com.pl/finanse/cinquefrondi-
    domy-za-1-euro-we-wloszech/82x7bxb

    Nawet jest taka domena:

    http://domyza1euro.pl/

    Aha, uprzedzam, że się będę wpraszał. Na placek drożdżowy.

    --
    Jarek