    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowe robale w domu
    Date: Mon, 19 Jul 2021 10:36:27 +0200

    Pan Tomasz napisał:

    > Wysyłam zdjęcie ze wzrostem:
    > https://www.dropbox.com/s/zxdbijbcekfwgpn/Biegacz.jp
    g?dl=0
    > Jeśli chodzi o fruwanie to z ziemi nie podfrunie ale siedząc
    > wieczorem na tarasie kilka spadło mi na głowę lub na ramię,
    > więc wywnioskowałem że do spadania używa skrzydeł, a skąd
    > się wziął na takiej wysokości żeby mi spaść na głowę to tego
    > nie wiem.

    Skórzasty byłby wielkości tej zapałki. Poza tym nie wspina się wysoko,
    by robić desant. Kim jest ten gościu, to na podstawie zdięcia nawet
    Stefan Niesiołowski by nie odgadł. Cóż dopiero ja. Ale może spróbuję
    wieczorem, jak będę miał dostęp do atlasu. W każdym razie dziękuję
    za zagadkę.

    Jarek

    --
    Będąc młodą lekarką wszedł raz do mej przychodni pacjent...