  • Data: 2011-09-21 10:05:41
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >Na moim osiedlu ludzie przerabiają domy, dobudowują pokoje, pozbywają się
    >garazu zamieniając go na pokoje, co powoduje, ze na wyglądzie traci
    >budunek. (4 przypadki, ze dom za maly i z garazu zrobili pokoje) A nie
    >można było odrazu większego wybodować?

    Ja np mam troszkę inne obserwacje- ludzie budują za duże domy dla swoich
    potrzeb:
    Przypadek 1:
    Dom moich rodziców- ponad mieszkalne 180mkw+ piwnice + na zewnątrz dwa spore
    garaże i pomieszczenie gospodarcze na działce 1400mkw,
    Dom budowany z myślą ze dzieci w nim zamieszkają(np piętro to praktycznie
    odrębne mieszkanie z osobnym wejściem itp)
    Ale w życiu jak to w życiu: ja wybudowałem swój dom, sioatra swój, ojciec
    zmarł rok temu i jedynym "lokatorem" została mama. Na szczęści piętro udało
    mi się wynająć więc i mamie raźniej i parę złotych z tego tytułu wpada. Ale
    zapewne nie o to chodziło rodzicom jak budowali ten dom.
    Przypadek 2
    Dom sąsiadów moich rodziców- chyba ponad 200mkw powierzchni mieszkalnej-
    miał to być dom pokoleniowy a mieszka w nim teraz małżeństwo. Ich dzieci
    ząłożyły rodziny i mieszkają osobno, ich rodzice wybudowali na sąsiedniej
    działce niewielki poniżej 100 mkw domek optymalny dla nich
    Przypadek 3
    Mój dom,
    Rodzinę mam 2+1. Działkę kupiłem razem z pozwoleniem na budowę wiec był i
    gotowy projekt. Podobał nam się więc kupiliśmy i wybudowaliśmy wg projektu.
    Po podłogach ponad 200 mkw minus garaż. I w zasadzie jest wszystko ok z
    funkcjonalności itp jesteśmy zadowoleni ale jest to naszym zdaniem dom za
    duży dla nas. Część pomieszczeń jest w praktyce nieużywana, a zapewne
    jeszcze kilka lat i córka pójdzie "na swoje". Na szczęście planujemy budowę
    drugiego domu który na pewno będzie mniejszy.

    -- Pozdrawiam

    Kris