  • Data: 2017-05-16 19:41:56
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > A jakby posadzić cisy z czymś innym tymczasowym, a potem ten żywopłot
    > startowy wykopać i przesadzić gdzieś, jak cis urośnie? Ma to jakikolwiek sens? ;)

    Wg mnie jak najbardziej. Tylko że tuż przy samym cisie kiepsko rosną inne
    rośliny - opadające cisowe igły zawierają jakiś inhibitor czy coś w tym
    stylu - pod moimi trzema egzemplarzami gola ziemia, tam nawet trawa nie
    rośnie w zasięgu ich koron.

    Dlatego posadziłabym podwójny żywopłot: tuż przy ogrodzeniu cisy, a jakieś
    półtora metra od nich żywopłot z szybciej rosnących iglaków - do wycięcia w
    przyszłości (bo z przesadzeniem dużych sczepionych ze sobą korzeniami
    roślin to raczej będzie kłopot).

    Tylko co na to nasze portfele? Chyba wiem :-(