  • Data: 2017-05-17 09:19:47
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 22:28:16 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Muszą być koniecznie cisy?

    Jak się tak zastanowić to chyba nie, to takie moje bardziej cisee fixe,
    generalnie chodzi mi o odcięcie się czymś gęstym i zielonym od tej strony
    świata.

    > Patrzę na to, co ma stać się ogrodem -- i tak
    > myślę sobie, że to, czego tam na początek potrzeba, to wyznaczenie jakichś
    > ram i stałych punktów.

    Projekt już nam kumata osoba kończy, więc to nie jest działanie na małpę,
    choć z pozoru na takie wygląda ;)

    > Żywopłot wokół, to nie jest zły pomysł. Tu bym raz
    > jeszcze zastanowił się nad świerkiem. Pospolitym. To nie jest u nas częsta
    > praktyka, ale on naprawdę zadziwiająco dobrze zachowuje się przy gęstym
    > sadzeniu i mocnym strzyżeniu.

    Brzmi dobrze :] Muszę popatrzeć między te świerki.

    > Ja żem sobie ponawsadzał ile wlazło. Dziesiątki lat temu. Niskobudżetowo,
    > co wcale satysfakcji nie umniejsza.

    Roślinki są niskobudżetowe, ale grunt już niestety nie, przynajmniej
    w moim otoczeniu.

    > A teraz od tygodnia żona za mną chodzi
    > z małą doniczką bukszpanu, co on od Wielkanocy u nas w domu mieszka. Żebym
    > go gdzieś w ogrodzie w wolne miejsce wetknął. Jakoś niepoważnie to "drzewo"
    > wygląda.

    Wznieś kopczyk ziemny i na jego czubku zasadź, będzie wyglądał na większy ;)

    L.