  • 11. Data: 2012-06-17 13:24:51
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-06-2012 o 09:06:35 gzk <g...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > No dawno takich głupot nie czytałem.

    Może dlatego że nie masz bladego pojęcia o czym pisze kiki, a niestety
    ma rację, właśnie teraz za płotem koło mnie buduje deweloper domek dla 4
    rodzin.
    I jest on kwintescencją wszystkich błędów ocieplenia jakie mozna popełnić
    przy budowie, współczuję przyszłym właścicielom chociaż ich nie znam,
    płacą potężne pieniądze (4300/m2) a mają taki syf zrobiony że głowa mała:
    1. izolacja fundamentów, wylali je do ziemi, trochę odkopali i powciskali
    od góry
    5cm styro i na to folia kubełkowa, szpary pomiędzy styro im nie
    przeszkadzały :)
    2. Murują oczywiście z porothermu :) bez fugi pionowej.
    3. kleją na ścianę styro oczywiście na placki bez listwy startowej, czyli
    przez szpary
    z fundamentu powietrze idzie sobie spokojnie do góry pod styro.
    4. sciany szczytowe wymurowane pod dachówkę i zagłaskane :) oczywiście bez
    ocieplenia
    co ciekawe ścianę dzielącą dom, to co wychodzi ponad dach ocieplili, na
    tym będzie blacha.
    5 Ocieplają dom tylko 10cm styro i jeszcze kleją go do krawędzi otworu
    okna :), okien nie ma.
    6.Balkony nie ocieplone, pomimo że ocieplenie ścian skończyli, zobaczymy
    czy je ocieplą.

    To tyle na razie.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2012-06-17 16:31:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "gzk" <g...@g...pl> wrote in message

    > No dawno takich głupot nie czytałem.

    Mususz być wykonawcą :-) Z tej negatywnej selekcji :-) U ciebie zawsze
    wszystko jest dobrze, bo od 30 lat tak robisz :-)

  • 13. Data: 2012-06-17 16:38:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Może dlatego że nie masz bladego pojęcia o czym pisze kiki, a niestety

    To musi byc wykonawca, budowlaniec :-) On nie ma wyobraźni. Gdyby miał to by
    nie robił na budowie :-)

> [...]
    >przy budowie, współczuję przyszłym właścicielom chociaż ich nie znam,
    >płacą potężne pieniądze (4300/m2) a mają taki syf zrobiony że głowa mała:

    Rób zdjęcia i jak wprowadzą się sąsiedzi do im daj te zdjęcia :-)
    Albo jak będą chodzić i rozpytywać to mów, żeby nie kupowali, bo utopią
    oszczędności całego życia.
    Ta budowa obok ciebie nie wynika ze złej woli ale z ogólnej głupoty
    wykonawczej. Nikt z nich się nie zna jak należy budować.

  • 14. Data: 2012-06-17 19:39:43
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 16:38:10 +0200, kiki napisał(a):

    > Ta budowa obok ciebie nie wynika ze złej woli ale z ogólnej głupoty
    > wykonawczej. Nikt z nich się nie zna jak należy budować.

    Nie zna się, ale są tani. Gorszy pieniądz wypiera lepszy. Bo ludzie
    bardziej chcą tanio niż dobrze.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Sedes - siedzenie dla mających gówno do roboty

  • 15. Data: 2012-06-17 19:44:36
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message

    > Nie zna się, ale są tani. Gorszy pieniądz wypiera lepszy. Bo ludzie
    > bardziej chcą tanio niż dobrze.

    To nie prawda. Co za milion złotych są tacy sami. To taka branża. Jak nie
    masz gdzie iść do roboty to idziesz na budowę.

  • 16. Data: 2012-06-17 20:28:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-06-2012 o 16:38:10 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > To musi byc wykonawca, budowlaniec :-) On nie ma wyobraźni. Gdyby miał
    > to by nie robił na budowie :-)
    Bo nie ma skąd mieć, wiedzę na temat materiałów zdobywa się dopiero
    w technikum, parametry i inne rzeczy, w zawodówce są tylko podstawy,
    a który budowlaniec ma chociaż technikum żeby się znał na izolacjach
    i przepływie ciepła albo czytał o tym w internecie?
    Dlatego robia jak robią, najlepszy przykład to chochlik_drukarski, ja mu
    radziłem
    styropian lub piankę, wziął wykonawców to mu wszystko poradzili łacznie z
    wełną :)))
    i namieszali biednemu chłopu w głowie.
    U mnie podobnie było, górale co to 30 lat chałpy budują dowiedzieli się
    aby nie murować
    pod sam dach podobnie z działówkami aby domurować do krokwi, a oni cały
    czas robili
    inaczej i to widać w zimie jak jest w okolicy 0 st, widać na dachu gdzie
    szybciej topnieje śnieg.

    > Rób zdjęcia i jak wprowadzą się sąsiedzi do im daj te zdjęcia :-)
    Nie da rady, poza tym ani mnie to grzeje ani ziębi.
    Mądry kupiec wpierw by wypytał sąsiadów i dowiedział się co i jak, ale
    do mnie nikt nie przyszedł, więc po co mi wróg?
    Ja jak kupowałem działkę to pytałem, dzięki teme nie kupiłem ładnej
    działki w której było wysypisko PGR-u, oczywiście zarównane, ale
    podobno w ziemi pełno świństwa schowane.

    > Albo jak będą chodzić i rozpytywać to mów, żeby nie kupowali, bo utopią
    > oszczędności całego życia.
    Nikt nie chodzi. Jak zauważyłem to ludzie nie lubią jak się im radzi,
    wolą się sami sparzyć, cóż wolna wola ich pieniądze :)

    > Ta budowa obok ciebie nie wynika ze złej woli ale z ogólnej głupoty
    > wykonawczej. Nikt z nich się nie zna jak należy budować.
    Pewnie tak, poza tym nie budują dla siebie, a te 3 lata gwarancji
    deweloper się
    jakoś przemęczy, a to wciśnie kit że ściany mokre, a to zima surowa,
    a potem to będzie ich miał w d... i będą grzać i płakać że tak dużo to
    kosztuje.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 17. Data: 2012-06-17 21:17:16
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > "gzk" <g...@g...pl> wrote in message

    > Mususz być wykonawcą :-) Z tej negatywnej selekcji :-) U ciebie zawsze
    > wszystko jest dobrze, bo od 30 lat tak robisz :-)
    Zauważ, że dwa wątki wyżej też Cię wyśmiali.

  • 18. Data: 2012-06-17 23:32:05
    Od: "kiki" <l...@l...net>

> [...]

    > a który budowlaniec ma chociaż technikum żeby się znał na izolacjach
    > i przepływie ciepła albo czytał o tym w internecie?

    Ale kirbud też tego nie wie :-) A ci są zwykle minimum po technikach.
    Konstruktor nie wie, architekt nie wie i projektują obaj źle. To kto coś wie
    ?

  • 19. Data: 2012-06-17 23:42:05
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "gzk" <g...@g...pl> wrote in message

    > Zauważ, że dwa wątki wyżej też Cię wyśmiali.

    Z ciebie za to się nie śmieją :-) Bo i nie bardzo jest z czego przy
    elokwencji jaką prezentujesz :-) Płakać trzeba :-)

  • 20. Data: 2012-06-18 09:30:48
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-06-2012 o 23:32:05 kiki <l...@l...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale kirbud też tego nie wie :-) A ci są zwykle minimum po technikach.
    > Konstruktor nie wie, architekt nie wie i projektują obaj źle. To kto coś
    Ja :) Ty, Adam i jeszcze paru tutaj na grupie :)
    Ale tak serio to oni o tym wiedzą (po tech i studiach) tylko to mają w d...
    w końcu oni tam mieszkać nie będą a inwestor i tak im płaci czy mu poradzą
    dobrze czy nie. To jest takie typowe olewactwo, inwestor musi się sam
    upomnieć
    to wtedy sobie przypomną jak sie powinno robić. Tylko który
    kierbud zajmuje się ociepleniem? żaden, dla niego ważne są ławy,
    zbrojenie, strop, belki
    czyli elementy konstrukcyjne żeby dom się nie zawalił a resztę ma głęboko.
    Dlatego to inwestor musi wiedzieć czego chce i tego sobie na budowie
    dopilnować, a jak nie wie to zatrudnić nadzór inwestorski i wtedy będzie
    to miał
    dopilnowane (tutaj się polecam w Bielsku i okolicach :)

    --
    Pozdr
    JanuszK