  • 261. Data: 2017-06-25 13:30:57
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Peter" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > No jasne, że to ten sam :-) Nawet wersji Hamstera nie zmienił:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    Matołku, nie jednemu psu burek ;->>

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 262. Data: 2017-06-25 14:03:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 12:15:04 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    > Dla rozjaśnienia: jeśli zrezygnujemy z przynależności do UE to bardzo
    > szybko (bez przegranej wojny) wylądujemy w obszarze zależności od
    > wschodu.

    to jest twoja opinia niepoparta niczym. Mozemy byc w sojuszu z usa, widac jakies
    parcie prezydenta na jakis ukad z chinami.

    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni.

    > Widzisz. A ja wole jednak do tego świata zachodniego, który tak bardzo
    > ci się nie podoba i który tak bardzo chce Polakom obrzydzić rządząca partia.

    w pakiecie dostajesz niemoznosc obrony przed islamem, bycie niemiecką kolonią, różne
    tam gendery, eutanazje i inne zboczenia
    Dzieci masz? Bo to dostaniesz w pakiecie chyba ze "obrzydzajaca partia" zdola to
    powstrzymac.
    https://www.youtube.com/watch?v=p5aUDSuruWY&t=1401s

    > To w tym się różnimy.
    >
    > Gazoport to gaz od Islamistów. Kolejne miliardy wpompowane w następne
    > Daesz i wojny w Afryce oraz kolejne miliony uchodźców.
    >
    > Fale uchodźców są ciągle przed nami. To, co jest teraz to tylko
    > namiastka i początek. W kolejce jest np. Pakistan (zamiast 20 mln ludzi
    > jak w Syrii ma prawie 200 mln ludzi). Jeszcze nie dzisiaj, ale za 10-20
    > lat .... Wtedy Rosja ich chętnie przekieruje do Polski.

    wez ty pomysl nieco szerzej - oni do nas przyjezdzaja bo tam jest biedniej. Zatem
    najprostszą drogą w zapobieganiu migracjom jest sprawic by oni mieli stabilnosc i
    względny dobrobyt. A w tym moze pomóc nasza kasa, którą zaplacimy za gaz.

    b.

  • 263. Data: 2017-06-25 14:58:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 14:03, Budyń pisze:

> [...]
    względny dobrobyt. A w tym moze pomóc nasza kasa, którą zaplacimy za gaz.

    A Ty - jako zwykły obywatel - widziałeś kiedyś tę kasę za węgiel czy
    inne nasze dobra eksportowe w czasach, kiedy to my emigrowaliśmy masowo
    ekonomicznie/politycznie?

  • 264. Data: 2017-06-25 16:44:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2017-06-21 o 21:09, Adam Sz. pisze:

    >Tak nas przez 40 lat przekonywali apologeci realnego socjalizmu.

    >Żeby nam plusy nie przesłoniły minusów
    >http://www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0

    To jest dosc charakterystyczne, ze wyborcy pisu to glownie homo sovieticusy.

  • 265. Data: 2017-06-25 17:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Charakterystyczne jest rowniez to ze wyborcy pelo to ochotnicy na folksdojczow.

  • 266. Data: 2017-06-25 18:03:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-25 o 14:58, cef pisze:

    > A Ty - jako zwykły obywatel - widziałeś kiedyś tę kasę za węgiel czy
    > inne nasze dobra eksportowe w czasach, kiedy to my emigrowaliśmy masowo
    > ekonomicznie/politycznie?

    Poza tym, jakoś się tak dziwnie składa, że kraje bogate w paliwa
    kopalne, są również bogate w petrodolary. Im nie trzeba nic więcej.

    --
    Pete

  • 267. Data: 2017-06-25 18:06:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Charakterystyczne jest rowniez to ze wyborcy pelo to ochotnicy na folksdojczow.

    Tak się składa, że jednak komuniści uśmiercili więcej ludzi niż niemcy
    na dwóch wojnach światowych.

    --
    Pete

  • 268. Data: 2017-06-25 18:22:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 czerwca 2017 13:32:42 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Matołku, nie jednemu psu burek ;->>

    Ale jak dwa burki maja jeden adres to już jest jeden burek. Burku :D
    I nawet oddzywki masz jak ghoscik. Się dzieje :D

    --
    Adam Sz.

  • 269. Data: 2017-06-25 18:37:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zabijaniu Polakow niemcy chyba lepsi byli. Instytut Historii PAN podaje ze w wyniku
    II Wojny Swiatowej zycie stracilo prawie 6 milionow Polakow. Z tego minimum 150
    tysiecy ostalo zamordowanych przez ZSRR. Jak widzisz trzecia rzesza usmiecila
    wielokrotnie wiecej Polakow niz zsrr.

  • 270. Data: 2017-06-25 19:19:32
    Od: "Peter" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Ale jak dwa burki maja jeden adres to już jest jeden burek.

    Łżesz jak burak, nie ma tu nic wspolnego.

    Porownaj: ten Twoj link do naglowka:
    https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    a tu jest obecny naglowek: