  • 381. Data: 2018-07-01 10:36:37
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 lipca 2018 10:21:26 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jesteś drugą osobą jaką znam, która jest zadowolona z ZUS-u. Pierwszym
    > był znajomy z pracy, który dostał ponad 4 tys. emerytury, bo poza
    > normalnym zatrudnieniem był ormowcem. Ciekawe czy gość jeszcze żyje.
    > Zapewne PiS zadbał o to, żeby umarł z głodu :)

    Bzdura
    Byli ORMOwcy nie dostaja za bycie ormowcem emerytury

  • 382. Data: 2018-07-01 11:21:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie tlumacz, to bez sensu. Na 99,99% wiem co napiszesz. Krotko bedzie to cos w
    stylu "no ja pierdole, dlaczego nie kupilem wczesniej". Teraz wypada czekac na efekt
    kuli sniegowej. Do tej pory bylem jedynym na grupie uzytkownikiem projektora jako
    zamiennika telewizora.

    Ja od roku też piszę, że po przeprowadzce na swoje także zaopatrzę się w
    projektor. Telewizora nie posiadam od ponad 10 lat - nawet już nie
    pamiętam dokładnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 383. Data: 2018-07-01 11:31:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 18.06.2018 o 16:47, Myjk pisze:
    > Nie interesuje mnie tryb eco, albowiem nie będzie to sprzęt do korzystania
    > na co dzień, a tylko do filmów. Wtedy ma być należyta jakość i cisza od
    > urzadzenia.

    Marudzisz :-) To kup sobie telewizor i po sprawie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 384. Data: 2018-07-01 11:39:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 24.06.2018 o 00:42, Marcin N pisze:
    > Ponadto miejsce w pierwszym rzędzie nie bez powodu jest/było zawsze
    > najtańsze.

    Z ciekawości, podaj kino w którym pierwszy rząd ma inną cenę niż
    pozostałe? Zadzwonię i się spytam. Bo nawet tak stare kina jak Sokół w
    Zakopanem czy Tatry w Nowym Targu mają stałą cenę na miejsca.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 385. Data: 2018-07-01 12:43:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz pretensje ze sie z Ciebie nabijam jak cos napiszesz ale to Twoja wina bo karmisz
    niestworzonymi historiami w stylu "ormowiec mial duza emeryture". Wyobraz sobie ze
    tez pracowalem z ormowcem. Mial dwa dyzury w miesiacu i zarabial na tym z 400
    zlotych, jakies 10% pensji. Dzialal przy drogowce. Opowiadal po takim dyzurze ze
    zlapali w cztery godziny dwoch po kielichu i jednego po polowce. Zatrzymali dowody
    rejestracyjne samochodom bez opon i hamulcow. Zlapali nyske co w niej kierowca wiozl
    na lebka 12 osob albo zuka z trzema tonami cegiel. To on zle wtedy robil czy dobrze?
    Jak czegos nie wiesz to nie pisz. Na kolano czeka sie dwa lata. Wiem bo na to
    choruje. Czekalo by sie trzy miesiace gdyby ludzie chcieli sie leczyc. Ja chce sie
    leczyc. Lykam co lekarz zapisze i trzy razy do roku chodze na oplacona przez nfz
    rehabilitacje. Do tego mam takie cos na kolano co kosztuje prawie 900 zlotych z tego
    zaplacilem 150 reszte zaplacil nfz. 6 lat juz sie lecze i na kolano nie narzekam
    chociaz musze na nie bardzo uwazac zeby nie przeciazyc. Nie moge nosic wiecej niz 15
    kilo, nie moge przejsc jednorazowo wiecej niz jakies 2,5 kilometra. Nie moge biegac,
    co akurat mnie nie przeszkadza bo nigdy nie biegalem jak nie musialem. Przestan
    zmyslac i klamac to moze nie tylko ja zaczne cie traktowac powaznie.

  • 386. Data: 2018-07-01 12:47:41
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, July 1, 2018 at 10:21:26 AM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Mam nadzieję, że w końcu ktoś zlikwiduje ten chory twór.

    Tylko co w zamian? Cala masa ludzi posiada prawa nabyte do emerytury, albo
    nascie/dziesiat lat wplacali tam i w najblizszym czasie maja zamiar przejsc na te
    zasluzone emerytury. Kto i z czego za to zaplaci, jak ZUS nie ma nic na koncie
    (wydaje, co zbiera na biezaco). Zdaje sie, ze ostatni w miare realny pomysl miala
    UPR, daaaawno temu, tzn. przed prywatzacja panstwowych firm, czyli zeby te firmy lub
    pieniadze za nie zabezpieczaly dozywotnie roszczenia uwczesnych emerytow, a ZUS
    wywalic. Teraz to raczej sie nie da...

    WS

  • 387. Data: 2018-07-01 13:59:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    sobie ze tez pracowalem z ormowcem. Mial dwa dyzury w miesiacu i zarabial na tym z

    Gość się tłumaczył, że to dzięki dodatkowi z ORMO, bo wszyscy wiedzieli
    o tym, że był.

    Możliwe, że był kimś więcej, może w tajnych służbach? Tego nie wiem i
    chyba już się nie dowiem, bo kontakt z gościem już dawno mi się urwał, a
    poszedł na emeryturę ok. roku 2000 Ostatni kontakt z gościem miałem
    przeszło 10 lat temu i wtedy właśnie dostawał ponad 4 tys. emerytury.

> [...]
    nigdy nie biegalem jak nie musialem. Przestan zmyslac i klamac to moze nie tylko ja

    Piszesz tak jakbyś był jedynym takim przypadkiem. W odróżnieniu od
    ciebie mam w rodzinie i wśród znajomych osoby, które są już po
    endoprotezowaniu. Ciotka na NFZ dostała termin za 28 lat. Gdyby wnuczek
    nie sfinansował prywatnej operacji stawu biodrowego babci to jeszcze
    długo musiałaby czekać. Oczywiście ta kolejka co roku się skraca, bo
    ludzie umierają nie doczekawszy się endoprotezy. Oczywiście gdyby
    złamała ten staw lub uległa wypadkowi to wymieniliby w trybie szybszym,
    ale ludzi u których staw uległ zużyciu czy zwyrodnieniu muszą cierpieć i
    czekać w takich kolejkach. Inna osoba jest już po jednej endoprotezie i
    oczekuje na drugą. Oczekiwanie na wizytę kwalifikującą do wszczepienia
    endoprotez czekała prawie 2 lata, a termin operacji na NFZ pierwszej z
    operacji wyznaczono na ponad 25 lat później. Nie chce się rozpisywać
    tutaj jak się udało skrócić ten termin do kilku lat.

    Tak więc ci powiem wprost - nie pierdol głupot, bo zbyt dobrze wiem jak
    się to musi odbywać.

  • 388. Data: 2018-07-01 16:06:49
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ja od roku też piszę, że po przeprowadzce na swoje także zaopatrzę się w
    > projektor. Telewizora nie posiadam od ponad 10 lat - nawet już nie
    > pamiętam dokładnie.

    To po co Ci projektor? żeby piksele wielkości muchy oglądać na ekranie?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 389. Data: 2018-07-01 16:08:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Z ciekawości, podaj kino w którym pierwszy rząd ma inną cenę niż
    > pozostałe? Zadzwonię i się spytam. Bo nawet tak stare kina jak Sokół w
    > Zakopanem czy Tatry w Nowym Targu mają stałą cenę na miejsca.

    Tak było zawsze "za moich czasów". Fakt - teraz już tego nie ma. Nie
    zmienia to jednak faktu, że pierwsze rzędy są "poszkodowane".

    --
    MN

  • 390. Data: 2018-07-01 17:47:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nastepny co napisal zeby zaistniec. Masz racje. Piksele sa wielkosci muchy, czern nie
    jest czarna tylko biala i halas jaki robi projektor jest porownywalny z motocyklem.
    Daj jeszcze kilka wad to bedzie smieszniej. Wyszlo ze Ty lubisz ogorki a ci co maja
    projektory ogrodnika corki.