  • 321. Data: 2010-09-28 20:17:11
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:op.vjreocvv1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 28-09-2010 o 10:49:31 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > :)))))))
    >
    > ---------
    >
    > Kredyty inwestycyjne, a nie konsumpcyjne na trzy łazienki. Większość nie
    > dostrzeże różnicy.
    A ty dostrzegasz? bo nie sądzę.
    ------------

    Dziękuję, że zechciałeś się z nami podzielić swoimi sądami.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 322. Data: 2010-09-28 20:18:02
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 323. Data: 2010-09-29 07:36:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 11:37, Jan Werbiński pisze:

    > I to jest ten punkt odniesienia, który nie ma znaczenia w dyskusji, ale
    > Ty tego nie rozumiesz. :-)

    Ceny gruntów w USA też nie mają znaczenia dla cen gruntów w Polsce -
    choćby z uwagi na dużo bardziej restrykcyjne przyznawanie kredytów na
    nieruchomości w Polsce (w USA kilka hipotek na jednej nieruchomości to
    nic niezwykłego).

    Podobnie jak np. ceny paliwa z uwagi na inne opodatkowanie.

    I ceny gruntu w Ugandzie też nijak się mają do cen gruntu w Polsce.

    Zupełnie jak ceny gruntu księżycowego. Ale to dla ciebie za skomplikowane.
    [ciach]

    > Nie pytałeś wcześniej.

    Tak się tłumacz, kłamczuszku.

    > Tak? Aha.

    Tak tak - podatek od darowizny, podatki gruntowe, utrzymanie, trudności
    w sprzedaży...

    > Nie znam tego pana.

    To, czego nie znasz, wypełniło by ogrooooooooooooooooooomną książkę.
    [ciach]

    > Ostateczna wersja jest uzgodniona.

    Nareszcie. Szkoda, że w międzyczasie zmieniała się jak wypowiedzi
    polityków...

    [ciach]

    > W tej chwili tak, ale za parę lat niekoniecznie. Tak samo jak ileś lat
    > temu też nie.

    O, znasz przyszłość? Fajnie, podaj mi zestaw 6 liczb, który na pewno
    wypadnie w przyszłym tygodniu w lotto.

    > Czytałeś że w tej dyskusji atrakcyjnych działek pod Trójmiastem nie chce
    > nikt kupić za 65000? A dwa lata temu bili się o nie przy dwa razy
    > droższej cenie.

    Nie widziałem tych działek. W każdym razie w mojej okolicy ceny trzymają
    się mocno.
    [ciach]

    > Poszukaj dane bardziej szczegółowe, jeśli odczuwasz taką potrzebę.

    Proszę bardzo: dane z obozów pracy przymusowej ;->

    > Znowu przypisujesz mi słowa, których nie wypowiedziałem.

    To po jaką cholerę podałeś Chiny jako przykład bogactwa i dobrobytu dla
    wszystkich, hmm?

  • 324. Data: 2010-09-29 07:38:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 11:38, Jan Werbiński pisze:

    > Mieszasz zyski spekulacyjne z kredytem.
    >
    > Nie dziwię się. Dla większości to nie do odróżnienia.

    Uhm, czyli jak obsługuję swój kredyt z głową - to jestem spekulant.
    Fascynujące.

    Dobrze, że już/jeszcze za to nie wsadzają do paki.

    Masz jeszcze jakieś inne komusze naleciałości?

  • 325. Data: 2010-09-29 07:48:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca2ec82$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > choćby z uwagi na dużo bardziej restrykcyjne przyznawanie kredytów na
    > nieruchomości w Polsce (w USA kilka hipotek na jednej nieruchomości to

    Mają znaczenie dla tych, co chcą inwestować w nieruchomości.

> [...]
    > [ciach]

    > Tak się tłumacz, kłamczuszku.

    > Tak tak - podatek od darowizny, podatki gruntowe, utrzymanie, trudności

    Daj mi za darmo. Wytrzymam.

    > To, czego nie znasz, wypełniło by ogrooooooooooooooooooomną książkę.
    > [ciach]

    Niejedną. Tym bardziej, że ilość wiedzy co parę lat się podwaja.
    Tylko że Ty nawet nie wiesz czego nie wiesz, a ja już wiem czego nie wiem.
    :-)

    > Nareszcie. Szkoda, że w międzyczasie zmieniała się jak wypowiedzi
    > polityków...

    Nie zrozumiałeś jej po prostu.

    > [ciach]

    > O, znasz przyszłość? Fajnie, podaj mi zestaw 6 liczb, który na pewno
    > wypadnie w przyszłym tygodniu w lotto.

    Znowu upraszczasz i kaleczysz moje wypowiedzi.
    (prawdopodobieństwo, pewność)

    > Nie widziałem tych działek. W każdym razie w mojej okolicy ceny trzymają
    > się mocno.
    > [ciach]

    > Proszę bardzo: dane z obozów pracy przymusowej ;->

    No to sobie znalazłeś. Cieszę się.

    > To po jaką cholerę podałeś Chiny jako przykład bogactwa i dobrobytu dla
    > wszystkich, hmm?

    Podałem przykład, ale nie, cytuję "przykład bogactwa i dobrobytu dla
    wszystkich".

  • 326. Data: 2010-09-29 07:50:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca2ed11$1@news.home.net.pl...

    > Uhm, czyli jak obsługuję swój kredyt z głową - to jestem spekulant.
    > Fascynujące.

    Zarobiłeś na spekulacji. Określenie spekulant, które używasz poniżej ma
    nieco inny kontekst. Ale Ty oczywiście tego nie wiesz lub udajesz. :-)

    > Dobrze, że już/jeszcze za to nie wsadzają do paki.
    >
    > Masz jeszcze jakieś inne komusze naleciałości?

    Spekulacja nie jest komuszą naleciałością, ale przede wszystkim praktyką
    rynkową znaną np wszystkim grającym na giełdzie.
    Ale Tobie to się z PRL kojarzy. No cóż... taki masz poziom wiedzy. :-)

  • 327. Data: 2010-09-29 07:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 11:27, Jan Werbiński pisze:

    > Znowu nie zrozumiałeś tego, co napisałem i dopowiedziałeś sobie coś.

    Twierdzisz, że ceny nieruchomości (w Polsce) drastycznie spadną.
    Twierdzisz, że ceny wynajmu (w Polsce) drastycznie spadną.
    [ciach]

    > Inteligo dobolokata 6 miesięcy oprocentowanie rzeczywiste netto 4,10%.
    > Do tego dokładamy za część portfela obligacje przedsiębiorstw, albo
    > akcje i z dużym prawdopodobieństwem mamy te kilka % więcej w długim
    > terminie.

    Tiaaa... Nieruchomości na pewno spadną, a akcje na pewno wzrosną ;)

    Wróżka ;)

    > Trzeba zrozumieć istotę IKE żeby dostrzec nowe możliwości.

    Uhm. Przetłumacz to ustawodawcom i fiskusowi ;)

    > Zmienność przepisów, to największa niezmienna cecha naszego ustroju.

    Tylko ty znowu zakładasz, że zmienią się tak, jak ty chcesz.

    > Nie muszę, to nie ja jestem płatnikiem podatku, tylko bank. On odpowiada.

    Płatnikiem jesteś ty. Bank jest przepisami zmuszony do robienia tego za
    ciebie.

    > Przeżyłem kontrolę z US i jakoś żyję.

    "Na razie jakoś leci" - jak stwierdził w połowie drogi pewien osobnik,
    który wypadł z okna wieżowca ;)

    > Nie istnieje limit 1000 zł na lokatę w moim banku.

    Nadal nie umiesz czytać.

    [ciach]

    > ?

    Obiecywać każdy potrafi.

    [ciach]

    > Ja znam. Nie płacisz mi za wyszukiwanie informacji. Nie czuję się
    > zobowiązany.

    Czyli kłamiesz. CBDO.
    [ciach]

    > Cykle powracają.

    OK, kiedy będzie następna epidemia dżumy? ;->

    Aaaaaha. I wszystko jasne.

  • 328. Data: 2010-09-29 07:55:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 11:10, Jan Werbiński pisze:
    > w wiadomości news:4ca07f4e$1@news.home.net.pl...

    > Family Guy - najbardziej beznadziejne show z tych, które mają dużą
    > oglądalność.

    Primo: to była Futurama, ignorancie.

    Secundo: widać Family Guy jest dla ciebie zbyt intelektualny i widzisz
    tylko groteskową powłokę zewnętrzną :-P

  • 329. Data: 2010-09-29 07:57:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2010 11:15, Jan Werbiński pisze:

    > Ten problem nie istnieje, bo izolacją była dylatacja. Teraz można łatwo
    > założyć styropian.

    Izolacja pozioma jako dylatacja? Dom lewitujący?

    A teraz chcesz dawać styropian? To musiałbyś faktycznie na Księżycu
    budować ;)

    OK, a zatem jednoznacznie ustaliliśmy, że jesteś ignorantem w kwestii
    budownictwa.

  • 330. Data: 2010-09-29 08:10:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4ca2eff4$1@news.home.net.pl...

    > Twierdzisz, że ceny nieruchomości (w Polsce) drastycznie spadną.
    > Twierdzisz, że ceny wynajmu (w Polsce) drastycznie spadną.
    > [ciach]

    Twierdzę, że jest duże prawdopodobieństwo takiej sytuacji. W skrócie:
    spadną.

    > Tiaaa... Nieruchomości na pewno spadną, a akcje na pewno wzrosną ;)

    Moje rosną.

    > Wróżka ;)

    No właśnie. Tak sobie to tłumacz. :)

    > Uhm. Przetłumacz to ustawodawcom i fiskusowi ;)

    Jeden z wielu argumentów: Stratę z akcji można rozliczyć tylko w ciągu chyba
    trzech lat. Na IKE można ją rozliczyć np 20 lat później.
    Zyski można reinwestować. Ogólnie jest dużo lepsze nawet po uwzględnieniu
    podatku.
    Ponadto można pod jego zabezpieczenie wziąć kredyt. Bardzo możliwe, że w
    przyszłości będą nowe ulgi i zachęty ze strony fiskusa do korzystania z IKE.

    > Tylko ty znowu zakładasz, że zmienią się tak, jak ty chcesz.

    Zakładam że się zmienią. To pewne.

    > Płatnikiem jesteś ty. Bank jest przepisami zmuszony do robienia tego za
    > ciebie.

    Ręce opadają...

    > "Na razie jakoś leci" - jak stwierdził w połowie drogi pewien osobnik,
    > który wypadł z okna wieżowca ;)

    > Nadal nie umiesz czytać.

    Ja?

    > [ciach]

    > Obiecywać każdy potrafi.
    >
    > [ciach]

    > Czyli kłamiesz. CBDO.
    > [ciach]

    Tak to sobie tłumacz. Nakłamałem Ci. Teraz możesz zabrać zabawki z
    piaskownicy i iść na huśtawki.

    > OK, kiedy będzie następna epidemia dżumy? ;->

    Epidemia będzie, ale nie dżumy. W dalszym ciągu trwa epidemia HIV w Afryce.

    > Aaaaaha. I wszystko jasne.

    Jasne i proste. Właśnie dopowiedziałeś sobie brakujące szczegóły do Twojej
    wymyślonej wizji świata. Teraz masz już pewność. :-)