  • Data: 2017-05-16 17:54:27
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kwinto pisze:

    > U mnie cis rośnie 2 razy szybciej niż Bukszpan (przynajmniej na początku)

    Mamy w Polszcze cis, co go jeszcze przed Popielem posadzili. To zresztą
    bodaj najstarsze drzewo u nas. Zbyt okazale to on nie wygląda. Teraz
    właśnie spoglądam z okna pierwszego piętra na cis, o którym można
    powiedzieć, że stary. Patrzę z góry, nawet do parapetu nie sięga.
    Jako roślinę żywopłotową pierwszwego wyboru bym cisów nie polecał.
    Bukszpanu zresztą też nie. Ale wszystko zależy od nastawienia do życia.

    Jarek

    --
    Słuchaj, kiedyś przechodziłem przez wioskę. Jakiś dziewięćdziesięcioletni
    dziadunio sadził drzewo migdałowe.