  • Data: 2017-05-16 19:30:25
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 maja 2017 17:54:31 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > powiedzieć, że stary. Patrzę z góry, nawet do parapetu nie sięga.

    Ale są chyba jakieś różne odmiany owego? Może jakaś jest taka bardziej
    rychliwa...

    > Jako roślinę żywopłotową pierwszwego wyboru bym cisów nie polecał.

    A jakby posadzić cisy z czymś innym tymczasowym, a potem ten żywopłot
    startowy wykopać i przesadzić gdzieś, jak cis urośnie? Ma to jakikolwiek sens? ;)

    > Bukszpanu zresztą też nie. Ale wszystko zależy od nastawienia do życia.

    Moje nastawienie jest takie, że chętnie bym sobie hektar-dwa obsadził
    różnorakim zielskiem, ale nastawienie ekonomiczne portfela ma inne zdanie :>

    L.